Ei kai Suomessa oikeasti ole homofobiaa?
Voisivatko palstan homofoobikot ilmoittautua ja kertoa tunnoistaan tarkemmin, miksi homous ahdistaa tai inhottaa jne.?
Ja ei nyt puhuta vaaleista, vaan homoudesta.
Kommentit (72)
Ei se pelota, iljettää.. nuorempana olin kateellinen Jari Sillanpäälle ku ajattelin että se saa naisia koska vaan. Sekin tuli kaapista ulos.. Mulla tuli aika petetty ällö olo.
Kuvitteletko heti jokaisen homon kulli pystyssä sun taakse vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2012 klo 16:50"]
Kyllä homofoobikkoja riittää tässä maassa. Varsinkin tuppukylien ilmapiiri on lievästi sanottuna kauhea. Mulla olisi roppakaupalla tarinoita homojen kohtaamista tilanteista, esim. erotetaan uskonyhteisöstä homouden vuoksi, uhkaillaan helvetillä ja eristetään seurakunnassa, turpaansa saaneita tiedän useita, kaikenlaista sosiaalista epäkorrektiutta sukulaisilta jne jne.
Homokammoisilla on yleensä seksuaalisuusongelmia itsellään. Kun näkevät homon, näkevät seksiä. Kun näkevät heteron, eivät näe. Ensimmäisen sitten tavalla tai toisella ahistaa näitä tyyppejä. Toki on sitten ihan puhtaita idiotteja, joilla aivotoimintaa ei juuri ole mutta vihaa riittää.
[/quote]
Homofoobikko on homojen keksimä haukkumanimike niille, jotka syystä tai toisesta inhoavat homoutta. Samoin tuo väittämä, että niillä heteroseksuaaleilla, joita homous inhottaa, on jotenkin vääristynyt seksuaalisuus! Ei todellakaan ole! En hyväksy mitään muutakaan Raamatun mukaan synnillistä seksuaalisuutta, esim huoraamista, raiskauksia, pedofiliaa, sukurutsaa, eläimiin sekaantumista. Homouden luen tuohon samaan perversioiden listaan ja ainoastaan terve, uskollinen kahden eri sukupuolen välinen heterous on ainoa oikea, Jumalan tahdon mukainen seksuaalisuuden muoto. Jos ihmisen luojalle, Jumalalle, homous on kauhistus, niin aivan yhtä hyvin Jumalaan uskoville Jumalan lapsille!
Näin viime yönä unta että mieheni on joskus ollut sängyssä toisen miehenkanssa. Sain hirveet raivarit ja herätin miehen yöllä ja uhkasin jätttää. Jos mieheni ois edes pussanut toista miestä jättäisin hänet.
Homous ei oo normaalia :D
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 20:07"]
Kyllä aiemmista homokeskusteluista käy ilmi, että av-mammat ovat varsin homofoobisia
ahdasmielisiä miesvihaajia. Av-mamma vihaa jopa homomiehiä, koska mies.
Tulkitsen tämän niin, että homomiestä vihataan siksi, että sitä ei saa lompakoksi eikä käytettävissä raskautumiseen. Mutta palstan voimakkain tunne, on siis miesviha.
[/quote]
No eikä, mä tykkään miehistä ja yhtä rakastan!
Ja edelleen vuonna 2016 Suomi on homofobinen vaikka saman sukupuolen avioliitot ovat laillisia, emme pysty välttämättä osoittamamaan rakkautta tyttöystävälle/poikaystävälle vaan saamme hirveät huudot
Vai että tämmöistä. Kyllä joka maassa on homofobiaa, ja siitä on turha kiistellä että onko sitä vai ei. Sitä on.
Mietin vain, että mikä siinä homoudessa on niin "ällöttävää" tai "inhottavaa"? Onko se totta, että ihmiset vain vastustavat kaikke mikä eroaa jollain lailla heistä itsestään?
Argumentit siitä, kuinka homous on jollain lailla epänormaalia ovat typeriä. homoutta on ollut aina, se ei ole
a) mikään uusi juttu
b) ainoastaan ihmisellä esiintyvä asia
c) sairaus
d) perversio
ja mikään muukaan noin negatiivinen asia.
En oikeasti ymmärrä, mitä ihmiset oikein ajattelevat. Miksi se, että kokee seksuaalista ja romanttista vetoa samaan sukupuoleen olisi jollain lailla väärin tai ällöttävää? Koska saman sukupuolen edustajat eivät voi saada keskenään lapsia? Että on mahdotonta rakastaa samaa sukupuolta olevaa ihmistä?
Lisäksi on mainittava, että lapsia kasvatetaan yleensä homoobisesti tai ainakin vahvasti heterouteen puoltaen.
Tiedän, olen vähän myöhässä mutta kuitenkin en ole homoja vastaan mutta homot jotenkin ällöttää kun ei se minusta ole jotenkin ”luonnollista”. Kohta varmaan saa naida koiran.... näinhän se maailma muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää homoista, en tykkää naisellisista miehistä, se ärsyttää, saa oikein vihantunteita, vähän niinkuin ärsyttävä mainos.
Valtaosa homoista on miehekkäämpiä kuin suurin osa suomalaisista "miehistä": kynäniska-metroseksuaali inssi-perheenisät ja hevipaita-läskimaket on täysiä neitejä noiden miesten rinnalla. Ei ne village peoplen, Blue Oyster barin ja Tom of Finlandin stereotypiat ole tyhjästä ilmestyneet.
Oon uskovainen bi seksuaali ja en todellakaa vihaa homoja. Välil pelottaa ku ei yhtää tiiä mitä Jumala oikeasti aattelee homoista et onko syntiä... Inhoan homofobisia ihmisiä enkä ole avoimesti bi. Mut välillä musta on outoa naiselliset miehet.. Mut yritän aatella et sil on hauskaa ja sil on oikeus tehä mistä se tykkää vaikka jotain se vähän ärsyttää.
En inhoa homoja ihmisinä /miehinä.
En siis tunne homofobiaa. Tunnen muutaman homon henk. koht. ja ihan jees hemmoja henkilöinä.
Vain ajatus homoseksistä inhottaa. Homo-akti seksiaktina yököttää.
Lääkäri (nainen) on tunnustellut eturauhastani per rectum. Tutkimus tuntui epämiellyttävältä. En usko, että se olisi ollut yhtään miellyttävämpi miehen peniksellään tekemänä.
Myöskään en ole syttynyt ajatukselle anaaliseksistä naisen kanssa. Vaginayhdynnässä nainen liukastuu omista vaginan eritteistään. Peräsuolessa ei sellaisia rauhasia ole, jotka erittäisivät kiihoituksen aikana liukastetta.
Myöskään en pidä ajatuksesta, että mies koskettelisi sukupuolielimiäni tai suutelisi minua intiimisti.
Ajatuskin etoo!
Jos pitäisi valita seksikumppaniksi kaunis/komea mies tai ruma lihava nainen, valitsisin jälkimmäisen.
En usko, että edes miehen runkkaamana voisin saada orgasmin ja fellaation. Seisokkia ei edes tulisi. Narulla on huono työntää.
Vierailija kirjoitti:
En inhoa homoja ihmisinä /miehinä.
En siis tunne homofobiaa. Tunnen muutaman homon henk. koht. ja ihan jees hemmoja henkilöinä.
Vain ajatus homoseksistä inhottaa. Homo-akti seksiaktina yököttää.
Lääkäri (nainen) on tunnustellut eturauhastani per rectum. Tutkimus tuntui epämiellyttävältä. En usko, että se olisi ollut yhtään miellyttävämpi miehen peniksellään tekemänä.
Myöskään en ole syttynyt ajatukselle anaaliseksistä naisen kanssa. Vaginayhdynnässä nainen liukastuu omista vaginan eritteistään. Peräsuolessa ei sellaisia rauhasia ole, jotka erittäisivät kiihoituksen aikana liukastetta.
Myöskään en pidä ajatuksesta, että mies koskettelisi sukupuolielimiäni tai suutelisi minua intiimisti.
Ajatuskin etoo!
Jos pitäisi valita seksikumppaniksi kaunis/komea mies tai ruma lihava nainen, valitsisin jälkimmäisen.
En usko, että edes miehen runkkaamana voisin saada orgasmin ja fellaation. Seisokkia ei edes tulisi. Narulla on huono työntää.
hmmm... sä sanot vaan... nam, mikä hetsku....!
Herää kysymys, että mikä loppujen lopuksi on homofobiaa? Minua ei häiritse pätkääkään itse homoseksuaalisuus. Minua ei haittaa pätkääkään ajatus siitä, että joku haluaa rakastaa, pariutua ja harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Mikään tästä ei ole mitenkään minulta pois, enkä koe että sitä pitäisi myöskään mitenkään lailla rajoittaa.
Sen sijaan suurin osa homoista on ihan vitun rasittavia. Ylidramaattisia ja itsekeskeisiä keikareita, vikiseviä ämmiä joilta ei onnistu mitkään miehiset käytännön työt, tai yliaktiivisella libidolla varustettuja pervoja, joille monogamia on mahdottomuus.
t: M37
Eräs kuuluisa takavuosien lausunta-taiteilia saapui koulullemme 70-alussa.
Piti erinomaisen esityksen Kunnallisen keskikoulumme juhlasalissa.
Oli pyytänyt koulun äikän opettajia lähettämään luokseen paikkakunnan matkustajakotiin lahjakkaimpia "poikaoppilaita" saamaan opetusta äänenmuodostuksesta ja improvisaatiosta.
Minullekin asiaa ehdotettiin, mutta lätkän pelaaminen tuntui mielekkäämmältä.
Muutama poika meni kuitenkin. Ei heistä homoja tullut paitsi yhdestä, joka oli homo jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Oli pyytänyt koulun äikän opettajia lähettämään luokseen paikkakunnan matkustajakotiin lahjakkaimpia "poikaoppilaita" saamaan opetusta äänenmuodostuksesta ja improvisaatiosta.
Muutama poika meni kuitenkin. Ei heistä homoja tullut paitsi yhdestä, joka oli homo jo valmiiksi.
Oliko Lausujataiteilian nimikirjaimet Y. J.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Lausujataiteilian nimikirjaimet Y. J.?
Oli. Mistäs srvqsit?
Ykä oli jo pitkään tunnettu pojista tykkäävä pedo.
Mutta oli niin taitava lausuja. Radiossakin esiintynyt. Tarvajärveäkin parempi ääni.
Taidetanssijathan ovat olleet homoja pääsääntöisesti.
Rudolf Nurejev, Bolshoi-baletin primadonna mm. Neuvostoliiton propagandassa hänet mainittiin ketteränä ja pitkäloikkaisena kansantanssijana.
Jorma Uotinen, Reijo Kela Suomessa. Muutamia mainitakseni.
Näyttelijöistä Kalle Juurela, Kauko Helovirta mm.
Omasta ja kaveripiirin puolesta voin ainoastaan sanoa, mutta ei todellakaan ole. Jos alkaa kadulla pussailemaan intohimoisesti tai tosi ylivetäen, niin joku humalainen saattaa huutaa, että hommatkaa huone, mutta ei näissä kännisten huuteluissa yleensä ole mitään syvää vihaa tai ideologiaa takana - "fobiasta" (irrationaalisesta pelosta) puhumattakaan. Ne nyt huutelevat kaikille. Nyt viime vuosina olen kyllä huomannut kiristynyttä ilmapiiriä - joskaan en kotimaisten taholta. Jokainen suuremmassa kaupungissa asuva homo tietänee, että ainoat jotka järjestään huutelevat ilkeyksiä ja käyvät jopa fyysiseti päälle, ovat näitä uusia miespuolisia tulokkaita.
Miksi homojen pitää pussailla intohimoisesti julkisella paikalla ja varsinkin lasten nähden? Toi juttu juuri raivostuttaa!
Ei se pelota, iljettää.. nuorempana olin kateellinen Jari Sillanpäälle ku ajattelin että se saa naisia koska vaan. Sekin tuli kaapista ulos.. Mulla tuli aika petetty ällö olo.