Veikko vai Juho?
Kumpi ois parempi Aarolle pikkuveljeksi? Muita samantyylisiä ideoita??
Kommentit (11)
En kysynyt mitä sinä pidät siitä nimestä. Laita itse Johnny, minä laitan Veikon tai Juhon. Onko kovin vaikeaa olla vastaamatta jos et pidä näistä nimistä eikä sinulla ole tähän asiaan parempaa sanomista?
ap
täällä mielipiteitä sitten?
Eikö vanhemmat päätä itse lastensa nimistä?
Juho on liian tavallinen jo nykylapsilla
jotka itse pitävät samantyylisistä nimistä kuin nuo mainitsemani. Tällä hetkellä kumpikin yhtä hyviä meidän mielestä ja vaikea päättää.
Itse en todellakaan kommentoi sellaisiin nimiin joista itse en pidä yhtään, kysyjä ei saa minun " hyi yök ei tota nimeä" -kommentista mitään. Ja kun kyseinen nimi on kysyjän mielestä kaunis nimi niin se mielipide ei sillä mihinkään muutu että minä sitä haukun.
Ap
Jos poikasi on vaalea ja vähähiuksinen sellainen suloinen pyöreä niin ehdottomasti Veikko. Juhosta tulee mieleen nyhverö.
se tarkoittaa että aihe vapaalla ei keskustella mistään mille on oma palsta! Siis vauvat, taaperot, tupakointi, seksi yms...
Haloo 15!!
ja tänään juuri mietin, olisiko pitäinyt jättää se eka nimi pois kokonaan ja etunimeksi Juho. Itse kysyin aikanaa neuvoa ulkomaalaisesta tuttavapariskunnalta muutamasta nimestä ja he molemmat pitivät Juhoa ehdottamasti parhaimpana. Molemmat nimet ovat hyviä, Veikko toisaalta helpompi, ääntäminen helpompaa, J-kirjain ääntyy joissain kielissä eri tavalla
meillä oma poika on Juho ja on kyl niin Juhon näkönen ku vaa voi. Tulee mieleen Jukolan Jussi :)
miten ois Jonny?