Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NÄKIJÄ!!!

Vierailija
28.12.2005 |

Jospa nyt vastaisit minulle.....

Kerrotko tulevasta vuodesta? Tuleeko lapsia, " minkävärisen" nyytin meille näet jos tulee? Riittääkö terveyttä? Entä työt, ilmaantuuko minulle töitä?

-Lena 331-

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi edessä kaksi tietä (ainakin omasta mielestä). Toinen olisi ehkä rahakkaampi taiteellinen juttu ja toinen taas kutsumuksen piikkiin menevä, hyvää tekevä. Kumpi näistä olisi minua varten vai voiko olla jopa molemmat? Polttelee niin ja tekisi mieli tehdä valintoja ja ratkaisuja!

No, ja onhan se kysyttävä vielä, että näetkö meille biolasta :)

Vierailija
22/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muutto tulee omaan kotiin vai joutuuko mies vaihtaan työtä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on edessäsi kivikkoinen polku, mutta sinä selviät siitä kyllä. Usko vain itseesi ja siihen että se aurinko paistaa sinullekkin kunhan pilvet väistyvät. Tuossa puolen vuoden päästä alkaa suurempi onni hiipiä elämääsi. Tyytyväisyys ja ilo saapuu luoksesi silloin.

Voimia sinulle.

Vierailija:

Tuleeko meille avioero, niin kuin pahasti näyttää? Ja millaisena näet minun tulevan vuoteni?

Angelina

Vierailija
24/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteestasi.. näen tähän tumman miehen, partaakin näyttää olevan.. hieman surumielinen ilme. Onko tämä miehesi? En nyt osaa tulkita tätä mutta ehkä itse tiedät mistä on kyse tai kuka hän on? Hän on hoikka, sellainen normaalivartaloinen siis. Hiukset ja parta lähes mustat.

Olen pahoillani etten nyt saa sinusta tämän enempää irti. Yleensä minulle tulee jonkinlainen tuntuma, tunne, mutta nyt näkyy vain tuo mies. Jos hän on miehesi niin ajattelisin että hän on surullinen tilanteestanne, ei haluaisi eroa?

Tähän kaipaisin palautetta sinulta, minuakin mietityttää tuo mies ja näkyni. ;)

Vierailija:

En ole ikinä ennen kysynyt mitään, koska en usko ennustuksiin, mutta...

eroanko vai jatkammeko yhdessä, ehkä toinen lapsi seuraa, jos niin milloin tärppää?

Vierailija
25/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te pärjäätte tämän kuukauden, ette mitenkään " juhlien" mutta pärjäätte kyllä. Kyselkääpä vähän läheisiltänne, kun tuntuisi siltä että saisitte sieltä päin hieman apua jos vain rohkaistutte pyytämään.

Jaksamista.

Vierailija
26/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tulet pärjäämään kolmannenkin lapsesi kanssa, älä edes epäile :) Äläkä pelkää uneasi, tai uniasi, usein ne tarkoittavat aivan muuta kuin miltä näyttävät. Unien kieli on symbolista, ei täysin yksi yhteen siis.

Näen että olet hyvin sisukas ja määrätitoinen ihminen, tuossa muutamien vuosien kuluttua otat oikein päättäväisesti tuon unelmasi toteutumisen työn alle. Pikkuhiljaa asiat etenevät sen suhteen ;)

Miehesi rakastaa sinua kovasti, suhteenne on luja.

Iloa ja onnea elämääsi :)

Rexus:

Nyt kysyn kun koskaan minulle ei ole vastattu!!

Tulenko pärjäämään kolmannen lapseni kanssa? Tuleeko uneni käyvä toteen??

Pääsenkö koskaan etenemään haaveessani ja onko miehelläni ja minulla hyvä ja tasapainoinen suhde ihan loppuun asti niinkuin olemme alttarilla sanoneet?

Pliis, edes tähän..

Vierailija
27/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve lapsi on tulossa, älä murehdi. Ei tule liian aikaisin maailmaan. Suhdettanne koetellaan välillä, tulee kinaa ja väärinkäsityksiä.. johtuen molempien väsymyksestä ja elämänmuutoksestakin. Yrittäkää ymmärtää toisianne ja selvittää asiat puhumalla, älkää padotko asioita sisällenne. Vaikeistakin ajoista selviää yhdessä, jos molemmat tukevat toista.

Enkeleitä toivon sinulle polullesi :)

Vierailija:

Meneekö tämä raskaus hyvin loppuun asti (laskettu aika syksyllä), vai syntyykö keskosena kuten edellinen? Miten minulla ja miehelläni tulee menemään?

Vierailija
28/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta en katso tälläisia asioita. Paljon voimia ja rakkautta lähetän teille, enkelit ovat kanssanne ja erityisesti tämän tytön lähellä. Kaikesta pidetään huolta korkeimmalta taholta käsin, luottakaa siihen. Voimia.

Vierailija
29/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehen ongelmat, selviääkö vai paheneeko? Entä minä, löydänkö sen tehtävän mitä elämääni haluan?

Anni

Vierailija
30/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:Han

Vierailija
31/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo vuosi 2006 meidän perheelle, meillä on yksi poika ja viime vuosi oli vähän vaikea.Kiitos....T. Iiris

Vierailija
32/44 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö rinnalleni kumppanin, saanko vielä lapsia..? Säilyykö välini yhtä huonoina exääni kuin nykyään. Löydänkö mukavan työn/tulenko toimeen.

Nim. hipsulat vinkumaan

Vierailija
33/44 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasin eilen miehen,onko minulle se oikea?t.6

Vierailija
34/44 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa onko tuleva vauvamme poika vai tyttö?

Laskettuaika oli ja meni jo eli osaatko sanoa käynnistyykö synnytys lähipäivinä vai joudunko sairaalaan käynnistykseen?

Vierailija
35/44 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille

Vierailija
36/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevään, kesän aikana katseenne kohtaavat, vaalea mies saa sydämesi sykkimään. Tunteet ovat molemmin puolisia. Hieman sinä epäröit, ihan kuin et luottaisi hänen vilpittömyyteensä. Keskustelkaa tästä, luota ja avaa sydämesi hänelle. Hän kyllä ymmärtää :)

Vierailija:

olen yh, tuoko tämä vuosi elämääni jonkun miehen? Tulenko saamaan vielä lapsia?

LionQueen

Vierailija
37/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tähän kuvan nettikaupasta, ihan itse olet siinä osakkaana, yksin. Oletko taiteelllinen ihminen? Taiteellisuus, oman käden taidot nimittäin liittyvät siihen myös. Pienimuotoisesti lähtee liikkeelle tämä ideasi, mutta saa hyvän vastaanoton ja tulevassa perustat ihan fyysisen liikkeen tähän liittyen. Koet tämän asian hyvin läheiseksi ja rakkaaksi, kuin " omaksi lapseksesi" . Ihan tässä parin vuoden sisällä tuo alkusysäys asialle tapahtuu, siitä sitten pikkuhiljaa etenee. Ole rohkea, suotuisat tuulet hankkeellesi on :)

Vierailija:

Valaisisitko minulle tulevaisuuden uutta työtäni. Tiedän, että muutoksen täytyy olla tulossa mutten tiedä minkälaisia hommia. Ja milloin ajankohtaistuu uudet haasteet.

Voiko sitä tehdä kotoa käsin? Vai yhteisö?

Tänä vai ensi vuonna? Kuka minua auttaa alkuun?

Kiitos,

-malttamaton-

Vierailija
38/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilukunne on nyt täynnä. Keskustele miehesi kanssa perinpohjaisesti. Hakekaa ulkopuolista apua suhteellenne ja perheellenne, tarvitsette sitä nyt kovasti. Sitä kautta asiat järjestyvät. Voimia kovasti sinulle ja enkeleitä.

Vierailija:

Johtuiko mieheni halu minusta vai jostain muusta?Oliko miehelläni jotain " vipinää" jonkun naisen kanssa töissä? Loppuuko alaikäisen lapseni liika alkoholin käyttö koskaan? Onko meidän lapsiluku täynnä?

Vierailija
39/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen raskaana ja huoli lapsen terveydestä on kova! näetkö onko vauva terve? Saan kyllä itsekin tietää jonkin ajan kuluttua mutta tämä odottelu on raskasta..

Vierailija
40/44 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kysyn kun koskaan minulle ei ole vastattu!!

Tulenko pärjäämään kolmannen lapseni kanssa? Tuleeko uneni käyvä toteen??

Pääsenkö koskaan etenemään haaveessani ja onko miehelläni ja minulla hyvä ja tasapainoinen suhde ihan loppuun asti niinkuin olemme alttarilla sanoneet?

Pliis, edes tähän..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi