Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintainen nainen, pelkäätkö että ne alkaa riippua vanhemmmiten?

Vierailija
13.06.2026 |

Oletko peloton vai oletko varautunut siihen säästämällä jo nyt rahaa kauneusleikkaukseen, mikä korjaa tilanteen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niittenhän kuuluukin riippua, enemmän tai vähemmän koska ovat pehmytkudosta. Isommat yleensä riippuu enemmän, kun painovoimalla on enemmän tarttumapintaa. Mutta minua ei ainakaan haittaa yhtään sellainen vaan haaveilen ja ihailen naisia joilla on isot, pehmeät ja riippuvat rinnat. 

M

Vierailija
2/11 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot päärynän tai pisaran muotoiset rinnat ovat kauniit. Eli pitääkin riippua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat jo alkaneet.

Eipä tuo haittaa. Kaikki ihmiset ovat paremman näköisiä vaatteet päällä kuin ilman.

Vierailija
4/11 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, rintani eivät juuri ole muuttuneet siitä kun olin 30 (nyt 58). Omasta mielestäni ja mieheni mielestä rintani ovat kauniit. En usko, että ne tulevat kovin paljon muuttumaan, koska ilmeisesti mulla on edulliset geenit eli äidinkään isot rinnat eivät juuri roiku, ikää on yli 80.

Vierailija
5/11 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, rintani eivät juuri ole muuttuneet siitä kun olin 30 (nyt 58). Omasta mielestäni ja mieheni mielestä rintani ovat kauniit. En usko, että ne tulevat kovin paljon muuttumaan, koska ilmeisesti mulla on edulliset geenit eli äidinkään isot rinnat eivät juuri roiku, ikää on yli 80.

Kaikki isot rinnat tulee laskeutumaan ja roikkumaan iän myötä tai sitten ne eivät ole isot. Kuten kaikki muukin alkaa roikkua kassvoista lähtien. 

Vierailija
6/11 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niittenhän kuuluukin riippua, enemmän tai vähemmän koska ovat pehmytkudosta. Isommat yleensä riippuu enemmän, kun painovoimalla on enemmän tarttumapintaa. Mutta minua ei ainakaan haittaa yhtään sellainen vaan haaveilen ja ihailen naisia joilla on isot, pehmeät ja riippuvat rinnat. 

M

Riippuvat tissit on rumat. Ihan sama minkä kokoiset ne on.

Vierailija
7/11 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat jo alkaneet.

Eipä tuo haittaa. Kaikki ihmiset ovat paremman näköisiä vaatteet päällä kuin ilman.

Jostain syystä tätä mantraa ruvetaan hokemaan vasta siinä iässä kun tajuaa peiliin katsottuaan näyttävänsä sitä paremmalta mitä suurempi osa alastomasta vartalosta on peitetty jollakin.

Vierailija
8/11 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat jo alkaneet.

Ei muuten pidä paikkaansa. Jotkut ihmiset vaan näyuttää uskomattomilta ja joillakin naisilla ne rinnat ovat vapaana aivan käsittämättömän kauniit. 

Vierailija
9/11 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isotissistä tyyppiä ja nyt 58-vuotiaana olen jo henkisesti valmistautunut siihen, että vanhemmiten joudun suihkussa heittämään tissini olkapäälle jauhopussin lailla saadakseni pestyä tissihien niiden alta. 

Vierailija
10/11 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki isot rinnat tulee laskeutumaan ja roikkumaan iän myötä tai sitten ne eivät ole isot. Kuten kaikki muukin alkaa roikkua kassvoista lähtien. 

Laskeutuvat hieman, mutta kaikilla ei roiku. Riippuu rinnan muodosta rintakehällä ja perimästä. Pisaranmuotoiset isot alkavat roikkua, koska rintakudos on vain yhdessä kohtaa rintakehää. Laajemmalla alueella olevat voivat todella olla ryhdikkäät vielä vanhanakin, jos kudostyyppi on suotuisa eikä ole painonvaihteluja. Vanhuksia hoitaneet tietävät, että puhun totta ja ne miehet tai naiset, jotka ovat tällaisia rintoja nähneet vaimolla tai ystävällä tai itsellään.

Vierailija
11/11 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoni on 80G, kyllä sitä aika isona kokona voi pitää, äidillä on hieman pienemmät. Ei mulla kyllä roiku mikään muukaan vielä ainakaan.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä