Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teidän naapurit muuttaa pois kerrostalosta?

Vierailija
21.12.2024 |

Täällä joku on jatkuvasti muuttamassa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan sitten muuta vai muuttaa jatkuvasti myös takaisin? 

Vierailija
2/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden välein. Ei muut, mutta mun seinänaapuri. Harrastan sirkkelöintiä ja taontaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on erittin pieni vaihtuvuus. Olen asunut tässä noin 10 vuotta. Muutama naapuri on vaihtunut sinä aikana. Meillä on rauhallinen taloyhtiö. 

Vierailija
4/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt kenenkään muuttavan sisään tai pois. Mietin joskus asuuko täällä ketään muita, kuin minä, kun on aina niin hiljaista ja hyvin harvoin näen ketään portaissa tai pihalla.

Vierailija
5/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukauden välein. Ei muut, mutta mun seinänaapuri. Harrastan sirkkelöintiä ja taontaa. 

Suosittelen ostamaan juoksumaton ja hyppynarut, niin pääset alakerrastakin eroon. 

Vierailija
6/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 kuukautta muutosta ja nyt pohdimme poismuuttoa yläkerran kantapääastujien vuoksi. Pitävät sellaista jyskettä, että meinaa katketa pinna. Puhumiset ei auta, jyske vai yltyi. Kukaan joka ei ole kokenut tätä äänihelvettiä, ei voi ymmärtää miten stanallisen ärsyttävää se voi olla. Toki muuttamisen sijaan voisi aloittaa kostotoimenpiteet...

Vierailija
7/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti mua hävettää että talossa ei ole yhtä lukuunottamatta muists kerroksista vaihtunut asukkaat 10 vuoteen mutta jostain syystä mun seinänaapureita on ollut 5 , ainoa mistä muuttaa. 

Vierailija
8/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 3 kuukautta muutosta ja nyt pohdimme poismuuttoa yläkerran kantapääastujien vuoksi. Pitävät sellaista jyskettä, että meinaa katketa pinna. Puhumiset ei auta, jyske vai yltyi. Kukaan joka ei ole kokenut tätä äänihelvettiä, ei voi ymmärtää miten stanallisen ärsyttävää se voi olla. Toki muuttamisen sijaan voisi aloittaa kostotoimenpiteet...

Niin tuttua! En saa ravaamisen, hyppimisen ja jyskyttelyn takia nukuttua. Tuo matala jumputus tunkeutuu ihan kaikenlaisten korvatulppien läpi. Peltoritkaan ei auta.

Vierailija
9/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. 8 vuotta asunut samassa paikassa, eikä sen aikana ole kuin kaksi muuttoa ollut omassa rapussa. Nyt on jo kolme muuttanut pois samasta rapusta tämän loppuvuoden aikana, ensimmäinen muutti ihan muutama kuukausi sitten, kaksi muuta muuttivat vain viikko peräkkäin. Vääjäämättä tulee mieleen onko asumistuen laskemisella jotain kiihtyneitten muuttojen kanssa tekemistä. Yksi ainakin kertoi, että hän muuttaa halvempaan. Muista muuttajista en tiedä.

Vierailija
10/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta olen tässä nykyisessä asunossa asunut ja 5 kertaa on seinänaapuri vaihtunut.

Vierailija
11/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki omistavat omat kotinsa ja asuvat täällä elämänsä loppuun asti. 

Vierailija
12/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymmentä asuntoa ja melko usein. Yleensä nuoria vuokralaisia joilla ei ole vielä tarvetta asettua minnekään kiinteästi.

Vierailija
13/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan rahasta ole puutetta jos on varaa muuttaa pois noinkin pienen asian takia. Muuttaminenhan maksaa, suunnillee tonnin per kerta. Jos joka kuukausi muuttaa niin se tekee vuodessa yli kymppitonnin! Ja jos tätä jatkaa 10 vuotta niin sehän on jo yli 100 000 euroa. 

Vierailija
14/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta ollaan tässä asuttu, kolmeen asuntoon on väki vaihtunut kahdesta muuttivat kerrostaloon ja yhdestä en tiedä, kun ehti asua ensin muuttaneen asunnossa puoli vuotta ja sai häädön että mihin meni 

Vierailija
15/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut nykyisessä asunnossani 6 vuotta ja tässä kerroksessa on kaikissa muissa asunnoissa vaihtunut asukkaat sinä aikana ainakin kerran, muutamissa kerroksen kämpissä taitaa olla jo neljännet tai viidennet vuokralaiset. Mitä olen pihalla havainnoinut, niin ihan joka kuukausi ei ole muuttoauto pihalla mutta joka toinen tai kolmas kuukausi trafiikkia on.

Vierailija
16/16 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rahanmeno tässä harmittaakin, mutta tuota stanallista meteliä tuolta yläkerrasta ei vaan jaksais kuunnella. Rahaa ei todellakaan olisi tuhlattavaksi!  Eikä myöskään mielenterveyttä joidenkin idioottien vuoksi. Ja tätä ymmärtää VAIN JA AINOASTAAN he, joilla sama kokemus. Kukaan muu ei voi käsittää miten ärsyttävää tuo kantapää jumputus ja tavaroiden jatkuvaa tiputtelua lattiaan voi olla. Ja tämän piti olla niin hiljainen ja rauhallinen asunto...Ei kuulemma naapureista tiedä mitään "koska heistä ei kuule mitään". Just joo! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi