Kotiäidit, joilla mies lähtee aamuvarhaisella töihin...
Saatteko itse nukuttua yön hyvin? Heräättekö siihen kun mies herää ja valmistautuu työhön lähtemiseen?
On alkanut ärsyttää oman miehen Älytön metelinpito, kun lähtee töihin. Ei voi millään laittaa eväitään illalla valmiiksi, vaikka tietää että joka kerta herään siihen, kun rymyää kaapeista tavaraa. Sitten joudun valvomaan niin kauan, että häipyy ovesta ulos. Ja unenpäästä uudelleen kiinni saaminen on vaikeaa, kun " kevätvauva" pitää kauheata meteliä vatsassa.
*tyhjää valitusta, vissin*
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Makaan sohvalla ja sometan koko päivän. Sitten kun mies tulee töistä tienaamasta, alan nalkuttaa sille, kun se ei tee kotitöitä.
No onpas palstapeikko riidanhaluisella tuulella heti aamusta alkaen.
Puolivuotias vauva herättää joka_aamu_ kl 5:30. Herään silloin, mies herää kl 6 ja lähtee töihin kl 7. Kl 7 herätän isommat lapset kouluun ja tarhaan, jonne vien kl 8. Sitten voin tulla vauvan kanssa takaisin kotiin nukkumaan, mutta yleensä ei nukuta enää kumpaakaan. Vauva vetelee päikkärit vaunuissa. Viikonloppuna sitten voin joskus nukkua pidempään, jos mies herää 5:30.
Minä herään aina ennen miestä. Mies lähtee vasta klo 7 navettaan.
Mun mies varmisti että en saanut nukkua, tahallisesti kolutteli ja piti ääntä.
Sitä vitutti kun olisin saanut nukkua yleensä 45 min pidempään. Kotiin tulin myöhemmin, hän nukkui sohvalla tai oli harrastuksissa. Minulle jäi ruoan laitto ym.
Pää-asia oli että hänellä asiat hyvin.
Kyllä, olen katkera ja vihainen edelleen.