Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisten siirtäminen

Vierailija
28.12.2005 |

Onko kukaan käyttänyt kuukautisten siirtämiseen Primolut nor -siirtopillereitä? Tai muita vastaavia?

Kuinka sait reseptin? Tk-lääkäriltä? Puhelimitse? Kuinka ne toimivat eli koska niitä aletaan ottaa?

Kerro, kiltti, kuinka teit oman siirtosi!

Nimim. epätoivoinen matkaaja

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana siirsin parikin kertaa vaellusreissujen takia. Pillerimerkki saattoi hyvinkin olla Primolut N...

Sain reseptin tk-lääkäriltä, joka kylläkin sattui olemaan äitini ;)

Ainakin silloin suositeltiin siirtämään matkaa edeltäviä kuukautisia, jotta matkalla ei ainakaan tulisi ongelmia mahdollisten sivuvaikutusten takia. Itse kun olen viime tippaan jättäjä, en muistanut hommata reseptiä ajoissa vaan napsin pillereitä reissun päällä. Onneksi mitään ongelmia ei tullut, vaan siirtäminen oli helppoa ja helpotti reissuakin kummasti.

Ne onkin sitten ainoat hormonit, mitä olen kolmenkympin ikään pistellyt!

Vierailija
2/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle!

Mutta olisiko jollakin tuoreempia muistoja?

Tiedosta kiittäen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(muistaakseni) ennen oletettuja kuukautisia. niitä otetaan 3 päivässä, ja jatketaan tarvittava määrä, pakkauksesta riittää 10:ksi päiväksi. joskus seuraavat kuukautiset saattaa olla tavallista kivuliaammat, ja ne alkaa yleensä muutama päivä pillereitten lopettamisen jälkeen.

jos käytät e-pillereitä, niin niitähän voi syödä muutaman laatan peräkkäin, ja näin siirtää kuukautisiaan.

Vierailija
4/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut reseptin yleislääkäriltä, mutta pari kertaa olen myös törmännyt lääkäreihin, jotka edellyttävät gynekologista tarkastusta eli neuvovat kääntymään naistentautien erikoislääkärin puoleen reseptin suhteen.

Lääkitys siis aloitetaan joitakin päiviä ennen kuukautisten alkamisajankohtaa. Vuoto alkaa keskimäärin 2-5 päivää lopettamisen jälkeen.

Vierailija
5/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2v sitten siirsin noilla pillereillä.Tk-lääkäri määräsi, piti alkaa syödä 3pv ennen kierron alkua ja niin pitkään kun halusi siirtää.Lopettamisesta menee paripäivää vuodon alkamiseen.

Sivuvaikutuksena minulla äkäisyyttä,mutta muuten ok.

Lekuriin vaan.

Vierailija
6/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputtelua ei ole noiden kanssa koskaan ollut.

Vierailija
7/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäneet suositusten mukaisesti edellisessä vuodossa? Vai vasta " kriittisellä" hetkellä?

Minä tumpelo missasin tämän edellisen, joten matkan aikana pitäisi aloittaa.

:(

Vierailija
8/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kehtaako" reseptin pyytää työpaikkalääkäriltä? Kirjoittaako ne yleensä tällaisia lääkkeitä?

Hermo menee...

Vierailija
9/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama ihminen, joka kirjoitti ja stressasi tästä jo ennen joulua?

Vierailija
10/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen syönyt vasta matkan aikana, käy se niinkin kun vaan ne pillerit popsii mennessään.

Vierailija
11/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin vauhkoamisen vasta tänään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän