minkäkokoinen miehelläsi on?
Kommentit (28)
Niin entäpä jos se isomunainenkin osaa!? Iso muna=parempi (noin niinkuin yleensä)
Vierailija:
Niin entäpä jos se isomunainenkin osaa!? Iso muna=parempi (noin niinkuin yleensä)
ihana veikkaisin, että 15-20-senttinen. Niin hemmetin hyvän kokoinen!!
peniksiä on kaiken kokoisia ja paksuisia, suoria ja käyriä jne ihan niin kuin naisten rintojakin on todella isoista ja riippuvista niin olemattomiin, ettei ole kuin nänninnipukat...
Mun mies on siis pieni pituudeltaan, tuo noin 10 cm stondiksessa, mutta ei se pippeli ole silti mikään 8-v:n pippeliin verrattavissa, sillä PAKSUUS on aikuisen miehen luokaa, siis keskiverto peniksen paksuinen niin normaalitilassa kuin juhlakunnossakin. Joten ei sitä pippeliä voi verrata mihinkään pienen pojan pippeliin.
Lepotilassa osa miehen peniksestä on mennyt " piiloon" , eli penis jotenkin vänkästi vetäytyy sisään päin " vatsaonteloon" . Lepotilassa on peniksestä ei näy kuin terska, joka on esinahan " alla" vartta ei näy ollenkaan kun on niin lyhyt penis. Sitten stondiksessa koko komeus on sellainen 10 senttinen. Ja rehellisesti sanottuna saisi olla isompi, ihan kateellinen olen muille naisille jotka saavat isompaa. Pieni koko rajoittaa esim. että osa rakasteluasennoista ei onnistu, koska mies ei yllä minun vaginaani vehkeellään. :( Ikinä en siis ole saanut takaapäin.
Mutta, ei se seksi ole kuin osa avioelämää, mies on muuten ihanne mies kaikin tavoin.
Opetteleppas käyttämään sitä mittanauhaa... Maailman suurin penis on 34,4cm, eli vähän epäilen sun miehes kokoa :P
Mulla on sellainen käsitys, että munasentit ovat miehelle kaikkein tärkeimpiä teini-iässä, kun jännitetään, minkäkokoiseksi muna lopulta kasvaa - sekä levossa että erektiossa. Silloin mittaillaan, mutta luulen mittailun loppuvan sitten kun kasvukin loppuu.
Samoin teini-ikäisenä tehdään enempivähempi vaivihkaa pukuhuone- ja saunavertailuja, kun yritetään selvittää, missä mennään. Voisin kuvitella että tytöillä on sama tilanne: oman kehon aikuistuminen jännittää ja vertailulla selvitetään, onko kaikki ok.
Munathan on siitä jänniä, että lepotila ja erektio ei ole suhteessa toisiinsa: yleensä pieni lepotilamuna kasvaa suhteessa isoa enemmän, mutta poikkeuksiakin tietysti on. Ja lepotilakokokin on kiinni esim. lämpötilasta: keskikokoinenkin lepotilamuna on kylmässä varsin pieni.
Että onnea teille, joiden miehellä on sopiva tai tarpeeksi iso, ja tsemppiä teille, joiden ei. Jos seksi on tärkeää (kaikillehan se ei ole), onhan se hemmetin tylsää, jos se ei ole niin tyydyttävää kuin se voisi olla jonkun toisen kanssa.
Siis mua ihmetyttää, että miten sen pituuden voi sanoa noin pirun tarkasti. Mulla on ollut noin 20kpl erikokoisia elämäni aikana enkä osaa harrastaa juurikaan kokovertailua, mun mielestä ne kaikki on ollut suht samaa kaliiberia. Jos tampaxikin on kolme-neljä senttiä, niin ei kai kenenkään miehen kalu voi olla alle kymmensenttinen niin sanotussa juhlakunnossaan?