Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää työkaverin käytöstä mulle

Vierailija
29.04.2011 |

Olemme molemmat varattuja eikä meillä ole ollut koskaan säpinää tai silmäpeliä vaikka hän on puoleenvetävä ja voisin kiinnostua jos olisimme molemmat vapaita. Mun mielestä me on tultu juttuun ihan normaalisti työasioissa. Nyt olen pannut merkille sellaisen asian että kun tämä tyyppi kertoo juttuja (on melko puhelias) esim työpaikan kahvihuoneessa tai toimistolla missä meitä naisia on useampi, hän ei katsoa minua silmiin vaan ainoastaan muita. Siis katsoo puhuessaan vuorotellen kaikkia muita mutta minut hyppää ikäänkuin yli. Jos kysyn jotain työasiaa tai hän kysyy minulta katsoo kyllä silmiin normaalisti sekä käyttäytyy ystävällisesti. Mutta mua on alkanut hiertää se, kun yleisesti jutellessa hyppää minut ohi kuin olisin ilmaa.

Onko tämä automaattisesti merkki siitä että hän ei jostain syystä pidä minusta tai ei osaa olla rennosti mun seurassa kuten muiden kanssa, joiden kanssa nauraa paljon ja heittää vitsiä? Tunnen tietysti itseni tylsäksi ja jäykäksi jonka seura ei nappaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne miehet ole sen kummosempia! Joko on ihastunut ( itse ainakin välttelin työkaveria joka veti puoleensa) tai sitten on epähuomiossa jotenkin loukannut ja toinen sattuu olemaan pitkävihaista sorttia.

Vierailija
22/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmasti nyt kovasti haluaisi kuulla palstamammojen vakuutteluja siitä, että mies on toivottoman ihastunut, mutta... Miehet on suoria, jos hän olisi kiinnostunut varmasti näyttäisi sen myös. Joten taitaa olla vaivautunut, koska sinä olet ihastunut ja hän ei... Sorry.

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuminen.

Hän kääntää tunteensa muualle tällä uudella käyttäytymisellään.

Älä kuitenkaan provosoi häntä lisää "keikailemalla" hänelle.

Hänellä on ilmeisesti vaikeata tässä tilanteessa.

Vierailija
24/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käyttäytynyt ihan samoin. Minä olen kyllä sitä mieltä, että he ovat pitäneet minua vain ärsyttävänä.

Vierailija
25/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joku on mennyt vihjaamaan hänelle, että kylläpä teille näyttää olevan hauskaa yhdessä. Ja nyt pitää näyttää, että ainakaan hän ei todellakaan ole kiinnostunut.

Vierailija
26/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmasti nyt kovasti haluaisi kuulla palstamammojen vakuutteluja siitä, että mies on toivottoman ihastunut, mutta... Miehet on suoria, jos hän olisi kiinnostunut varmasti näyttäisi sen myös. Joten taitaa olla vaivautunut, koska sinä olet ihastunut ja hän ei... Sorry.

Mies

Vierailija
27/30 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näiden juttujen valossa ole ihme, jos mies on jo vaivautunut ap:n seurassa. Ap selvästi jahtaa miespoloa ja mies kenties on tajunnut entisen hauskanpidon johtaneen tähän tilanteeseen. On siis hokannut että ap vahtaa häntä ja keimailee, jopa kirjoittelee nettipalstoille asiasta..

Hohhoijaa. Jos ap on kerran varattu ja mies myös, voisikohan tässä tilanteessa keskittyä työntekoon ja oman parisuhteen vaalimiseen?

Olisit ap voinut ehkä osuvammin aloittaa täällä aiheen: "Miten saan ennen niin mukavan ihastukseni kohteen huomaamaan minut jälleen? Olen epätoivoinen, kun hän ei enää vastaa flirttiini! ps. olen tosi uskollinen ja siveä vaimo"

Vierailija
28/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään työkaverin kanssa. Kokemusta on, ei ole helppo olla samassa duunissa sitten jos suhde päättyy. Ihastumisen tunteesta kannattaa nauttia mutta asian hyväksi ei saa tehdä mitään.

Vierailija
29/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran paneskella ja asiasta sovitaan että siihen jää? Nauttikaa nyt vaan elämästä...

Vierailija
30/30 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ensin työkaveri oli ystävällinen ja käyttäyty normaalisti. Nyt on alkanu vältellä ja kohtelee mua kun ilmaa. Epäilen että jotain höpöhöpö juoruja levitetty