Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää työkaverin käytöstä mulle

Vierailija
29.04.2011 |

Olemme molemmat varattuja eikä meillä ole ollut koskaan säpinää tai silmäpeliä vaikka hän on puoleenvetävä ja voisin kiinnostua jos olisimme molemmat vapaita. Mun mielestä me on tultu juttuun ihan normaalisti työasioissa. Nyt olen pannut merkille sellaisen asian että kun tämä tyyppi kertoo juttuja (on melko puhelias) esim työpaikan kahvihuoneessa tai toimistolla missä meitä naisia on useampi, hän ei katsoa minua silmiin vaan ainoastaan muita. Siis katsoo puhuessaan vuorotellen kaikkia muita mutta minut hyppää ikäänkuin yli. Jos kysyn jotain työasiaa tai hän kysyy minulta katsoo kyllä silmiin normaalisti sekä käyttäytyy ystävällisesti. Mutta mua on alkanut hiertää se, kun yleisesti jutellessa hyppää minut ohi kuin olisin ilmaa.

Onko tämä automaattisesti merkki siitä että hän ei jostain syystä pidä minusta tai ei osaa olla rennosti mun seurassa kuten muiden kanssa, joiden kanssa nauraa paljon ja heittää vitsiä? Tunnen tietysti itseni tylsäksi ja jäykäksi jonka seura ei nappaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olet tarkkaillut ja analysoinut häntä mielessäsi niin paljon, että hän on huomannut sinun käyttäytyvän oudosti ja siksi välttelee.

2. Olet hauskan näköinen ja hänen vaimonsa on nähnyt sinut jossain ja sairaalloisen mustasukkaisena on alkanut epäillä miestään. Mies kotirauhaansa varjellakseen on sitten luvannut pitää kontaktin sinuun minimissään, ja tekee sen myös.

Vierailija
2/30 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota ykkösvaihtoehtoa luulen mäkin vaikka olen pyrkinyt käyttäytymään asiallisesti enkä tuijotellut tai iskenyt häntä. Mutta olen miettinyt aiemmin usein että hän on kiva ja hyvännäköinen eli olisiko vaistonnut sen ja luulee että mä olen ihastunut ja siksi käyttäytyy noin torjuvasti :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran jossain bileissä, että miksi ei voi katsoa mua silmiin? Sanoin, että olen ymmärtänyt, että tullaan hyvin toimeen jne, mutta mua häiritsee se, että ei katso mua silmiin... No, syykin selvisi: oli toivottoman ihastunut. Varattuja ollaan molemmat, joten se siitä.

Vierailija
4/30 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jossakin välissä luulin että me molemmat jotenkin ihaillaan toisiamme ja tunnemme ehkä vetoakin tiettyyn rajaan ja yhteistyö sujui mukavasti mut sitten kuitenkin hän on tuollainen eli muille paljon iloisempi, mua ei noteeraa samalla lailla. voisiko sitten olla minuun ihastunut, en kyllä ole huomannut että pyrkisi seuraani tai tuijottelisi muutenkaan, joten lienee todennäköisempää että kuvittelee minun ihastuneen ja se vaivaa häntä :(

Vierailija
5/30 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran jossain bileissä, että miksi ei voi katsoa mua silmiin? Sanoin, että olen ymmärtänyt, että tullaan hyvin toimeen jne, mutta mua häiritsee se, että ei katso mua silmiin... No, syykin selvisi: oli toivottoman ihastunut. Varattuja ollaan molemmat, joten se siitä.

Vierailija
6/30 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän on aistinnut sinun olevan kiinnostunut ja siksi hieman välttelee. Minulla hiukan samanlainen tilanne töissä, tosin minä olen vapaa, miehestä en tiedä. On ollut läpän heittoa puolin ja toisin, mutta nyt olen huomannut miehen olevan hiukan varautuneempi. Noooh, eipä tuo haittaa. En kuitenkaan ole mielestäni itseäni tuonut tykö tai muutakaan, joten omapahan on asiansa.

Vierailija
7/30 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on silleen suoria, että jos heitä kiinnostaa, he kyllä näyttävät sen. Eli hymyilevät, koskettelevat, katselevat silmiin, tulevat tykö jne. Päinvastainen käytös eli etäisyys ja viileys kertoo siitä, ettei kiinnosta.

Vierailija
8/30 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä taas todella suuri yleistys. Ei todellakaan pidä paikkaansa läheskään kaikkien kohdalla.

on silleen suoria, että jos heitä kiinnostaa, he kyllä näyttävät sen. Eli hymyilevät, koskettelevat, katselevat silmiin, tulevat tykö jne. Päinvastainen käytös eli etäisyys ja viileys kertoo siitä, ettei kiinnosta.

Vierailija
9/30 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen huomannut itse vastaavassa tilanteessa vältteleväni erään miehen katsetta, koska olen toivottaman ihastunut. Juu, ja olen varattu ja ihan onnellisesti naimisissa.

Vierailija
10/30 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näemme. Olen ajatellut että tukka hullusti, meikit levinneet tai jotain... Ehkä onkin kiinnostunut, iik! Aika komea uros olisi, pahus kun olen varattu.

Vierailija
11/30 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuinen mysteeri meille kaikille naisille, kukapa miehiä ymmärtäisi. Ei taida olla yhtään miestä palastalla kertomassa?

Vierailija
12/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme istuneet samaisen miehen kanssa useissa palavereissa parin viikon aikana. Hän ei hymyile minulle, juuri ja juuri tervehtii virallisesti, on jäykkä seurassani. Minua tämä loukkaa koska luulin että meillä synkkaa ja aiemmin nauroimme enemmän yhdessä. En tiedä miksi hän muuttui niin kylmäkiskoiseksi kun olen oppinut tuntemaan hänet niin hyväntuulisena. Nyt hän on suorastaan hermostunut seurassani eikä katso kohti kuin korkeintaan vilkuillen.

En ole mielestäni flirtannut hymyä enempää, ja normaalisti olen jutellut kuten muidenkin kanssa. En ymmärrä miehiä ja heidän käytöstään. Ei sitten väkisin, vaikka aion vastaisuudessakin tervehtiä ja hymyillä ja sanoa muutaman sanan ystävällisen käytöksen merkeissä kuten muillekin.

Vierailija
13/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehellä homma on lipsahtanut ihastumisen puolelle, ja on sen vuoksi nyt entistä jäykempi kanssasi.

Vierailija
14/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollainen jäykistely joka saa minut etsimään vikaa itsestäni. Yleensä miehet on ihastuneena mukavia joten tämä ei siltä vaikuta.

että miehellä homma on lipsahtanut ihastumisen puolelle, ja on sen vuoksi nyt entistä jäykempi kanssasi.

Vierailija
15/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen vaimo tivannut asiasta ja mies alkanut miettiä itsekin onko ihastunut sinuun? Nyt yrittää viestittää kovasti, ettei ole "siinä mielessä" kiinnostunut. Kun tilanne rauhoittuu, voi palata ennalleen.

Vierailija
16/30 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne töissä. Olen vapaa eronnut nainen mutta työkaveri taitaa olla varattu. Käyttäydyn jäykästi hänen seurassa koska en osaa olla rento. En voi katsoa silmiin koska tunnetta on liikaa pelissä ja pelkään tyypin torjuvaa ilmettä. Haluaisin tehdä aloitteen ja kysyä onko hän varattu mutta sensijaan välttelen kaikin tavoin häntä koska en pysty olemaan samassa tilassa.

Vierailija
17/30 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaivaannu jos joku on ihastuut minuun. Olen imarreltu ja ystävällinen. Vaivaannun vain,jos itse ihastun.

Vierailija
18/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vastaan että itse olen rento ja hyväntuulinen niiden miesten seurassa jotka ei kiinnosta seksuaalisesti. Heistä moni on ihastunut minuun ja tehnyt aloitteen, koska on tulkinnut mun reilun käytöksen ihastumiseksi heihin. Sitten jos oikeasti olen kiinnostunut tai tunnen vetoa johonkin mieheen käyttäydyn päinvastoin. Takeltelen, punastelen, en keksi asiaa, vaivaannun jos olemme kahden samassa tilassa.

Vierailija
19/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne kuin ap:lla!

Vierailija
20/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohistelija