mistä yh-äiti löytää seuraa?
olen seuran hakuilmoituksen pitänyt vuoden netissä, ei yhtään varteenotettavaa yhteydenottoa.
Pari kertaa baarissa käynyt ja mies kaikkoaa kuin pieru saharaan kun kerron olevani yh.
En koe että olisin ruma. 168/54 ja pidän ulkonäöstäni huolta. Usein kehuttu kauniiksi.
Tulen toimeen omillani, menestyvä yritys. En etsi itselleni elättäjää.
Yksinäisyys vain alkaa hieman ahdistamaan.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on netti missä muut miehet kertovat kokemuksia seurustella yh:n kanssa ja usein ne eivät ole olleet sitä mitä miehet ovat luulleet.
Nykymiehet jopa välttelevät sinkkuäitejä.
No yh-äitejä on varmaan yhtä erilaisia kuin näitä arjen sankareitakin.... Ei meidänkään ole tarvinnut tyytyä lapatossuihin.
Esim minulla oli paremmat tulot, omaisuutta, sama koulutus kuin miehellä mutta ura paremmassa vaiheessa. Ja hyvinkasvatettuja lapsia. Enemmän kokemusta työelämästä, rohkeutta ja kunnianhimoa.
Mieheni on monta kertaa myöntänyt ettemme olisi tässä taloudellisessa tilanteessa ja näin upeassa elämänvaiheessa ilman minun organisointikykyäni ja sitkeyttäni.
Kaikki lapset (myös yhteinen) ovat korkeakoulutettuja ja hyvissä töissä.
Ehkä se että mainostat itseäsi kauniiksi ei iske. Lopeta se ja ole vain tavallinen niin mies löytyy heti. Kauniit menee vasuriin, tavalliset oikealle.
Nykyään on netti missä muut miehet kertovat kokemuksia seurustella yh:n kanssa ja usein ne eivät ole olleet sitä mitä miehet ovat luulleet.
Nykymiehet jopa välttelevät sinkkuäitejä.