Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä yh-äiti löytää seuraa?

Vierailija
07.05.2011 |

olen seuran hakuilmoituksen pitänyt vuoden netissä, ei yhtään varteenotettavaa yhteydenottoa.

Pari kertaa baarissa käynyt ja mies kaikkoaa kuin pieru saharaan kun kerron olevani yh.

En koe että olisin ruma. 168/54 ja pidän ulkonäöstäni huolta. Usein kehuttu kauniiksi.

Tulen toimeen omillani, menestyvä yritys. En etsi itselleni elättäjää.

Yksinäisyys vain alkaa hieman ahdistamaan.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauseessa että minulla on muuten kaksi lasta ja olen eronnut (yritin päästä miehestä eroon). Lisäsin vielä että työtönkin olen. Ei haitannut ei. SAmainen mies kosi muutaman vuoden päästä, nyt jo vuosia virkakin ollut (akateeminen tutkinto oli jo silloin). Se siitä yleistyksestä.

Vierailija
22/43 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet kaikkoaa treffeillä kuultuaan että sinulla on lapsi, etkö siis mainitse jo ilmoituksessa että olet yh? Minä olen yh ja minulla oli netissä ilmoitus pari viikkoa, mainitsin että lapsi on, ja yhteydenottoja tuli. Mutta ei sitä pitkään jaksanut kun ne kaikki oli tyyliin "Moi, mitä kuuluu".

Vierailija
24/43 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän sinut löytää? samassa tilanteessa oleva mies...

Mistä kahden lapsen yh-isä löytää seuraa? ei mistään, kyllä naiset kaikkoaa kun sitä omaa aikaa on kovin vähän käytettäväksi deittailuun

T: yh 39v

Vierailija
25/43 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. sitten kun keksitte mistä yh-äidit löytää seuraa niin tuun sinne heti :)

Itse erosin pari vuotta sitten, ja puolisen vuotta eron jälkeen löysin baarista noin vuoden kestäneen suhteentapaisen.. mies oli eronnut myös, mutta lapseton ja kyllähän hänen oli sitten loppujen lopuksi hyvin vaikea solahtaa meidän elämään. Mahdollisuuden olisin kyllä antanut mutta ei hänellä sitten ollut kuitenkaan halua. Eikä siinä mitään, eihän ihmistä voi pakottaakaan.

Mut kaikenkaikkiaan mun mielestä baarista kyllä löytäisi seuraa, ainakin hetkeksi, jos on siellä iloisella asenteella eikä oikein hakemassa mitään. Mutta koettuhan se on monta kertaa, että kun kertoo lapsista niin mies hyppää metrin taaksepäin. Alussa se tuntui pahalta mutta nyt siihen osaa suhtautua huumorilla.

Naimisissa olevat miehet on aika innokkaita (varmaan kaikkia naisia kohtaan), mutta kun oman erokokemuksen vuoksi tiedän miltä se tuntuu petetystä, en kyllä halua sellaiseen sotkeutua.

Netti no joo.. sitäkin kokeilin kun pahimmat erotuskat aikanaan helpotti. Mutta kun en jaksa kirjoitella pitkään enkä vastailla moi mitä kuuluu -viesteihin enkä käydä monen ihmisen kanssa deiteillä niin..

kai ne mun elämän miessuhteet sitten oli tässä ja nyt keskityn vain lapsiin :D t. nainen 36 v.

ps. ja vaikka tää viesti ehkä kuulostaa kyyniseltä niin silti ymmärrän ap:tä täysin. Se on vaan niin sattuman kauppaa, milloin tapaa just sen itselle sopivan henkilön ja molemmilla kolahtaa. Kai se oikeasti voi käydä missä vaan.

Vierailija
26/43 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ilmoittanut siinä, että etsit parisuhdetta itsellesi etkä isäpuolta lapsillesi? Monella miehellä lapset ovat no-no, koska he pelkäävät joutuvansa toisen miehen lapsia kasvattamaan ja ruokkimaan. Tee jo ilmoituksessa selväksi, että pärjäät lastesi kanssa ilman miestäkin, mutta tahdot parisuhteen aikuisen ihmisen tarpeisiin. Miehet arvostavat sitä, että realiteetit lyödään pöytään samantein, ilmoituksen runollisuus ei heille juuri merkitse kun elämänkumppani on hakusessa.

Vierailija
27/43 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tätä vinkkiä mun on pitänytkin jakaa kaikille naispuoleisille: menkää katsastuskonttorille, sieltä löytyy miehiä. Harmi kun sinne tarvii mennä vain kerran vuodessa.

Tämän yh-aikani hupaisin miehiin liittyvä tapaus oli nimittäin se kun olin elämäni ekaa kertaa katsastuttamassa autoani, ja siellä odotellessani mua jututti muutamakin mies. Seuraavana päivänä aloin saada tekstareita tuntemattomalta, että menikös katsastus läpi.. selvisi että yksi miehistä oli selvittänyt rekkarini perusteella numeroni. Eipä siitä sitten mitään sen enempää kun mulla oli se suhteenpoikanen jo menossa, mutta olihan se meille yh-äideillekin tarpeellista itsetunnon kohotusta. :)

Että ei sitä ikinä voi tietää missä törmää ja keneen.

Vierailija
28/43 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa paremmalta/erilaiselta kuin yh.

ja eiko kannattaisi sanoa etta olet vaikka eronnut, se kuulostaa paremmalta kuin yh.

Vierailija
29/43 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tuossa aikaisemmin joku kirjoitti?

Oletko ilmoittanut siinä, että etsit parisuhdetta itsellesi etkä isäpuolta lapsillesi? Monella miehellä lapset ovat no-no, koska he pelkäävät joutuvansa toisen miehen lapsia kasvattamaan ja ruokkimaan. Tee jo ilmoituksessa selväksi, että pärjäät lastesi kanssa ilman miestäkin, mutta tahdot parisuhteen aikuisen ihmisen tarpeisiin. Miehet arvostavat sitä, että realiteetit lyödään pöytään samantein, ilmoituksen runollisuus ei heille juuri merkitse kun elämänkumppani on hakusessa.

Vierailija
30/43 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi täällä olisi mies sinulle

Vierailija
31/43 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oot miehen itselesi löytänyt????Olen  itse tositarkoituksella liikkeellä....

Vierailija
32/43 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas olen sitä mieltä että ei missään nimessä mitään pärjään kyllä yksin ja haluan van parisuhteen.Itse ainakin halusin tasa-arvoisin perheen johon myös mies osallistuu rahallisesti ja osallistuu lasten hoitoon yms..onneksi sellaisen löysin..ja ihan festareilta=)6-vuotta yhdessä.Heti kun tapasin miehen,sanoin sille että oon ihan vitun vanha ja väsynyt kahden lapsen yh joka haluaa elää tavllista atylsää arkea ilman draamaa ja lisää lapsia,ota tai jätä,mies päätti ottaa=)alussa juteltiin mitä halutaan tulevaisuudelta yms..ettei jäänyt kummallekkaan mitään epäselvää=)

Vierailija
33/43 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2011 klo 19:23"]

Pari kertaa baarissa käynyt ja mies kaikkoaa kuin pieru saharaan kun kerron olevani yh.

[/quote] Jaa, et sitten kerro ilmoituksessasi että sinulla on lapsia??Kyllä minäkin häipyisin jos mies pimittäisi tuollaisen tiedon ilmoituksestaan.

Vierailija
34/43 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kyllä niitä löytyy vaikka kuinka. Lapset ei pelota, mutta se, että tulet hyvin toimeen ja olet hyvännäköinen. Tapaa omantasoisiasi, älä aliarvioi itseäsi. Monet nössömiehet pelkäävät liian hyvin toimeentulevia, menestyviä naisia.

Vierailija
35/43 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kaverin kautta. Siis tutustuin kaverin kaveriin. Netistä voi löytää.

Vierailija
36/43 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan mieluusti yh-äideille seksi seuraa. jos hyvin synkkaa vakipano. olen aviossa seksin suurkuluttaja.

Vierailija
37/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko viellä yksin keroit mitenkä kaikki katoaa

kun kerot olevasi yh.

Kero mulle mulla ei ole lapsia.

Tapaameko toisemme en viellä tiedä

sinustahan kaikki on kiini olen 49 mies olenko

liian vanha?

Vierailija
38/43 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika naivi. Kyllähän se sinun lapsi tai lapset on se syy, mikä karsii suuriman osan. Ei kukaan mies halua toisen lapsia riesakseen. 

Vierailija
39/43 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi sitä äijää pitää vielä saada kun on lapsetkin tehty. Ei lapset halua kuin omaa isää nähdä. Käy kaalimato sivuilla.

Vierailija
40/43 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä löysin omani. Baareissa en ole koskaan käynyt mutta hyviä miehiä olisi ollut tarjolla enemmän kuin tarpeeksi. Valkkasin parhaan!

Muutenkin hyvä tuo töistä löytyminen kun tutustuu toiseen ensin kaverina, näkee mikä tyyppi on miehiään - onko vakaat tulot ja kunnianhimoa, kiva luonne ja hyvät käytöstavat.  

30v yhdessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi