Onko mitään väliä, mitä appi ja/tai anoppi ajattelevat teistä?
Minulle olisi ollut muutama vuosi sitten kova paikka se, jos mieheni vanhemmat eivät olisi pitäneet minusta. Olisin surrut asiaa pitkään. Mutta nyt nykyään ei ole p*skan väliä, mitä he minusta ajattelevat! Anoppi haukkuu joka tapauksessa selän takana, vaikka tekisin mitä.
Kommentit (5)
Tosin siltikin käyttäydyn ihmisiksi...
Kun he ovat meillä kylässä, olen omassa kodissani oma itseni eli ystävällinen ja korrekti. Mutta appivanhemmillani en käy enää kylässä. Liian monta itkua olen itkenyt anoppini ja appeni pahansuopuuden takia, joten mieheni vanhempien koti on sellaista maaperää, jota yritän viimeiseen asti välttää.
Ap.
Mulla on tosi usein sellainen tunne, että ihmiset ei pidä minusta muutenkin. Olen vain muiden silmissä vääränlainen ja liian erilainen. Appivanhemmat kohdistavat suoraan muhun jotain sanomisia ja kun en hyväksy heidän ehdotelmiaan, niin tiedän ettei ne musta pidä. Sinänsä kurjaa. Siksi haluan olla niiden kanssa niin vähän tekemisissä kuin mahdollista. Pelottaa mitä selän takan puhuvat.
teena olen ollut ja sama jatkuu jossakin määrin edelleen. Anoppi valehtelee pitkin kyliä kaikkea epämiellyttävää meistä ja kirkastaa omaa muka-hyvyttään. Käyköön kylässä, mutta harvoin ja silloinkin saavat kyllä tuntea, että kovin tervetulleita eivät ole.
Tuntuu pahalta kun sanoo ettei hyväksy meidän suhdetta kun saimme lapsen avoliitossa. Kohta pitäis mennä sinne syömään. Kivaa.