Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahja kertoo arvostuksesta...?!

Vierailija
26.12.2005 |

Minun veljen vaimo ostaa siskonsa lapsille ja minun muiden sisarusten lapsille hyviä joululahjoja. Nämä perheet ovat hyvätuloisia, joten heillä on itselläänkin varaa ostaa hienoja lahjoja.

Minä ja mieheni ollaan opiskelijoita, joten rahaa ei ole kauheasti käytössä.

Veljen vaimo ostaa aina meidän lapselle todella surkeita lahjoja, jos niin saa lahjasta sanoa... Paketista on löytynyt mm. halppis pikkuautoja, jotka hajoaa heti, halppis puuvärejä, joista terä katkeaa itsestään ja sellaista " keltaista, kiiltävää" piirustuspaperia, johon puuvärit ei edes tartu.

Tiedän, että nuo lahjat on maksaneet muutaman euron, jos sitäkään.

Lahjan arvo ei ole minulle tärkeää, mutta se on, että lahjaa voi käyttää.

Itse ostamme mieluummin pienen ja laadukkaan lahjan, kuin ison ja surkean, joka hajoaa heti.

Tulipa taas turhaa valitusta, mutta lahjojen perusteella veljeni vaimo ei arvosta meidän perhettä ollenkaan. Ehkä hän ajattelee, että ei vuoka-asunnossa asuvien opiskelijoiden lapselle tarvitse mitään laadukasta ostaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista romu-lahjoista. Jo monen vuoden ajan kaikki synttäri- ja joululahjat on ollut samanlaisia.

Eikä tapana ole juoruta muiden asioita.. noh ehkä joskus parhaimman kaverin kanssa parannetaan maailmaa ;)

Vierailija:

Luen tätä ketjua kolmatta kertaa, ekalla kerralla olin puolellasi. Mutta jokin jäi mietityttämään. Luin toisen kerran, mutta vielä en hoksannut. Mutta nyt hoksaan:

sinä et ajattele muuta kuin rahaa. Olet niitä ihmisiä, jotka leuhkivat omaisuudellaan (kenties olemattomalla) toisille. Puhuvat vain rahoista ja eivät ole tyytyväisiä mistään.

Muistutat erästä " ystävääni" ap: hänellä ei ole muuta mielessään kuin raha ja puhuu koko ajan paskaa muista. Hän ei tee muuta kuin arvostelee, kertoo salaisuudet muille. Hän tekee sitä huomaamatta, puhuu ennen kuin ajattelee.

Ei kukaan jaksa olla tällaisen ystävä, jolla ei ole muuta tekemistä kuin mollata muita.

Vierailija
22/27 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei " ystävällänikään" ole juuri ollenkaan rahaa, vaikka siitä leuhkii. Lainaa ja luottoja.

Hänellä on vain joku kumma pätemisen tarve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa kerroin autoista ja kynistä. Ne olisi ollut todella hyvä ja tarpeellinen lahja, jos niillä olisi voinut tehdä jotain :)

ap. jälleen kerran.

Vierailija
24/27 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minä käytin tänäkin vuonna aika paljon aikaa lahjojen miettimiseen ja etsimiseen.Ostin jo etukäteen edullisesti " kunnollisia" lahjoja.Ja kyselin hieman toiveitakin...Ystävät ihmettelivät etkä vieläkään ole ostanut kaikkia?!?Mielestäni löysin kohtuuhintaiset ja laadukkaat lahjat kaikille.Myös kamujen lapsille(joille ostetaan pienet paketit).Eli meni hieman enemmään aikaa,mutta kestävät varmaan jouluaaton ylikin.Haluan ostaalahjat,jotka miellyttävät saajaa ja niissä on jokin ajatus.

Omat lapsemme saivat kivoja ja kestäviä lahjoja.Mutta...yksi ystäväni osti molemmille lapsille varmaan jonkun halpahallin romukorista tavaraa...Ajatus tärkein,mutta tietää kyllä että meilläkin tavaraa joka paikassa,joten olisi ostanut vaikka sukat tai pienen kirjan...Aion ensi vuonna sanoakin että ei enää osteta koska heidän ostamiaan tavaroita ei voi edes antaa noin pienille.

Vierailija
25/27 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minun veljen vaimo ostaa siskonsa lapsille ja minun muiden sisarusten lapsille hyviä joululahjoja. Nämä perheet ovat hyvätuloisia, joten heillä on itselläänkin varaa ostaa hienoja lahjoja.

Minä ja mieheni ollaan opiskelijoita, joten rahaa ei ole kauheasti käytössä.

Veljen vaimo ostaa aina meidän lapselle todella surkeita lahjoja, jos niin saa lahjasta sanoa... Paketista on löytynyt mm. halppis pikkuautoja, jotka hajoaa heti, halppis puuvärejä, joista terä katkeaa itsestään ja sellaista " keltaista, kiiltävää" piirustuspaperia, johon puuvärit ei edes tartu.

Tiedän, että nuo lahjat on maksaneet muutaman euron, jos sitäkään.

Lahjan arvo ei ole minulle tärkeää, mutta se on, että lahjaa voi käyttää.

Itse ostamme mieluummin pienen ja laadukkaan lahjan, kuin ison ja surkean, joka hajoaa heti.

Tulipa taas turhaa valitusta, mutta lahjojen perusteella veljeni vaimo ei arvosta meidän perhettä ollenkaan. Ehkä hän ajattelee, että ei vuoka-asunnossa asuvien opiskelijoiden lapselle tarvitse mitään laadukasta ostaa.

Hassua! Hän ei vissiin pidä teistä..Kysy suoraan!?

Vierailija
26/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on vuoka-asunto?

Vierailija
27/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla itselläsi vainuttaisi olevan aika paha alemmuuskompleksi. Oletkohan mahdollisesti kateellinen?