Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivat mummolat meillä. :( Tarkoitus oli lapsia käyttää nyt pyhäpäivinä joulukylässä molemmissa mummoloissa.

Vierailija
26.12.2005 |

Vaan miten se onnistuu, kun isovanhemmat pyörivät kännissä. Että minulla ottaa päästä! Sitten taas valitetaan jälkikäteen, kun minä olen niin itsekäs etten lapsia edes jouluna käyttänyt taaskaan näyttämässä lahjoja ja katsomassa isovanhempiaan... Pieninkin hoki eilen, että mummoa katsomaan, mummoa katsomaan. Sanoin siihen, että mummo on nyt päiväunilla eikä voida mennä. Illalla tahtoi uudelleen mummoa katsomaan, siihen sanoin että on varmaan jo yöunilla... Vielä tässä täytyy omille lapsille valehdella jouluna tuollaisten takia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paljo kiinnosta viedä lapsia mummin luo kylään kun siellä ollaan humalassa,ja hoidosta puhumattakaan!! välillä oikeen kateeksi käy kavereita kun heidän mumminsa pyytävät lapsia sinne yö kylään tai muuten...meillä ei sinne koskaan pyydetä eikä vois viedäkkään kun ollaan samassa kännissä joulu tai viikonloput! tiedän tunteesi!!

Vierailija
2/2 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen äiti on " pienessä sievässä" ällö" . On aika raivostuttavaa kun selvinpäin olaan niin hiljaisia ja pidättyvaisiä että. Sitten parin paukun jälkeen juttu kulkee ja tekstiä tulee, eniten tymppii kun päissään ois kyllä lapsia sylittelemässä ja jututtamassa. Miksihän ei kiinnosta tai tapaninpäivän vierailulla käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan