Mieheni ei arvosta minua.
Näkee lahjoista:
Tänä jouluna jotain yököttävää mummohajuvettä marketista. Jackpot-yökötystä.
Äitienpäivänä rihkamakorvakorut.
En vaivaudu edes teeskenetelemään iloista:(
Kukaan ei koskaan hemmottele minua.
Kommentit (5)
samasta syystä en saanut edes synttärilahjaa... aion korvata molemmat lahjat ostamalla itse itselleni jotain kivaa alesta, saanpahan ainakin sellaista kuin itse haluan :)
on ostanut kalliita lahjoja, esim. kännykän ja läppärin, mutta kiristää niillä mua, uhkailee kännissä et hajottaa koneen ja kännykän se nakkasi seinään ja se hajosi. En enää halua lahjoja siltä... muutenkin menossa vaihtoon koko äijä.
Mikä tarve naisilla on saada mieheltä niitä lahjoja? Miksi se on niin maailman loppu jos mies ei osta? Ollaan aika heikoilla jos arvostuksen tunne tulee jostain helkkarin lahjasta tai joulu on pilalla tuollaisen asian vuoksi? Kuinka vanhoja lapsia täällä tähän aikaan kirjoittelee?
että eiköhän vaimo tiedä millaisen miehen on nainut. Eikö? Meillä mies kyllä ostelee ja hemmottelee liiankin kanssa. Sen olen tiennyt ennen naimisiin menoa, vaikkemme pitkään tuntenetkaan. Ehtihän siinä muutama merkkipäivä olla ja muutankin miehen arvomaailma tuli tutuksi. Sen verran materialisti olen, etten toisenlaista miestä olisi ottanutkaan.
Mun mies ei osta yhtikäs mitään =(
Ja syyksi sanoo et on yhteiset rahat ja että osaanhan itsekin kaupassa käydä =(