Nolouden huippu: anopilta geishakuulat lahjaksi.. MITÄHÄN se luulee... jäi aukko liian isoks hänen pojalleen vai `!?!?!?!?!
Kommentit (6)
Itselläni on nyt todettu kohdunlaskeuma ja käytän kuulia säännöllisesti ihan fysioterapeutin ohjeesta. Jollekin läheiselle ihmiselle voisin laittaa kuulat lahjaksi, jos asiasta on joskus ollut puhetta ja arvelisin, ettei kyseinen henkilö kehtaa niitä kuulia itsekseen ostaa. No, tai en nyt ehkä sentään joululahjaksi...
Tää on muuten tosi kiva, mu lahkeet menee nilkkojen alle. Eli mun tarvii ruveta lyhentään. Saatiin me anopilta yhteiseksi pakastin. Eli nyt ei valitamista...
Muuten saatiin kivoja lahjoja. Anoppi aina selittää kuinka " ihan sopivan painoinen" olen ja kuinka kuitenkin se " paino kyllä palautuu raskauden jälkeen ajallaan" . Nytkin olen normaalipainon alarajoilla, eikä syytä /halua laihduttaa ole. Anoppi itse on hyvin laiha. Saa kaiken energiansa alkoholista...
Jokaisen naisen olisi hyvä treenata lantionpohjalihaksia, olipa se aukko minkä kokoinen hyvänsä! Jos anoppi vaan ajatteli, että hyvähän " meidän naisten" on terveydestämme huolehtia.
Ja mistäpä sen tietää, vaikka anopilla virtsakarkailisi lantionpohjan heikkouden vuoksi, eikä toivo miniälleen samaa??
Venäjältä oli anoppi tuon " laatutuotteen" ostanut. En kai meikkaa hänen mielestään tarpeeksi (lue: ole tarpeeksi hyvä hänen pojalleen tällaisena kuin olen), anoppi kun kuuluu siihen koulukuntaan, jonka mielestä naisen kuuluu meikata miestään varten. Käytän meikkiä erittäin hillitysti, ja nyt onkin sitten luomiväriä ja poskipunaa varmaan vuosikymmenen tarpeisiin. :D