Sain anopilta joululahjaksi:
Kalevalan rintakorun johon oli jätetty hintalappu... Oli näköjään maksanut yli 200 euroa, eli taitaa olla kullasta tehtyä.
Ainoa ongelma on että minulla on samalainen jo ennestään (tosin pronssinen) ja en rintakoruja käytä...
Kommentit (4)
Rasiassa ei lue muuta kuin Kalevalan Koru ja sitten hintalappu pohjassa.
Kehtaisko laittaa miehen asialle ja kun anoppi kohta soittelee niin se sanois että mulla on jo semmonen koru koska hän on sen nähny. Jos se anoppi ei älyä sanoa että vaihdetaan niin voisko mies sitä ehdottaa?
Tollasta lahjaa et vaihda, jos haluat olla yhtään kohtelias.
Pistänkö sitten molemmat linnut sinne rinnuksiin, koska yksi minulla on jo ennestään?
En ole yhtään rintakoru-ihminen, kaulakoru, korvakoru sopivat minulle paremmin.
En ymmärrä mitä epäkohteliasta siinä on, enemmän törketä se on valehdella että " juu, hyvä on" ja koru joutaa sitten takimmaiseen laatikkoon pölyttymään. Kalevala Korusta kun löytyy yksi kaulakoru josta olen haaveillut ja olisi samaa hintaluokkaa.
Kyllä monet muutkin vaihtavat lahjojaan, jos on tullut " vääränlaista" tavaraa, esim. CD:t menevät kyllä vaihtoon jos sinulla on se sama CD entuudestaan. Mitä eroa sitten koruilla on? Eikö koruja ole kuitenkin tarkoitus käyttää, eikä tyrkätä kaapin perälle pölyttymään?
Ap
Ja eikö tartte palauttaa samaan kauppaan? Anoppi kun asuu reilun 300 km:n päässä...