Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meillä meni lahjoihin kaikkiaan yli 500e ja itse ei saatu juuri mitään!

Vierailija
25.12.2005 |

saatiin pari hyasinttia ja suklaata ja lisäksi glögi pullo! vitun hienoa, ensijouluna kukaan ei saa meiltä yhtään mitään!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni n.2000¿. Mies ei osallistunut lahjoihin laisinkaan (huom on todella paljon varakkaampi kuin minä). Yleensä osallistunut niin että maksaa puolet. Nyt ei kuulemma " huvita" maksaa!!! Revi siitä!!! Olipa sitten kiva kun sain kustantaa lahjat miehenkin suvulle. Voi vit***u, kyllä vit****aa!!!

Ja ilmaisi siis haluttomuutensa osallistua kustannuksiin vasta tänään kun kaikki lahjat tietenkin jaettu (oli vielä yhdessä sovittu mitä hankin).

Mitä helv****ä teen ton äijän kanssa?

Vierailija
2/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahallisesti arvokkaampia lahjoja (niidenkin suhteen pyrin kohtuuteen). Tuttavia yms. muistan lähinnä kauniisti pakatuin, itse tehdyin ruokalahjoin tai kukin. Lapsen serkuille lahjoitin tänä jouluna kirjoja, joita olen hankkinut pitkin vuotta alennusmyynneistä. Lahjatouhussakin voi aika pitkälle ITSE päättää mihin lähtee mukaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille hyvää seksiä, usein ja mielellään jonkun hyvännäköisen ystävättäresi kanssa kaksin. Ehkä se taas kiinnostuu joskus sinusta ja vouhotuksistasi.

Vierailija
4/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennalta sovitut lahjat kaikille sukulaisille ja tarkoitus maksaa lahjat puoliksi miehen kanssa (niin kuin aina ennenkin). Mies inhoaa lahjaostoksila käymistä yli kaiken joten olen aina hoitanut kaupassa käynnit.

Nyt vaan ei sitten huvita kuulemma maksaa omaa osaansa. Ei siis osallistu sentilläkään edes lapsensa lahjoihin???? Olis lapsi jäänyt ilman lahjoja jos en olisi hommannut.

Vierailija
5/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAN HALPAA! Mietinpä vain että onko kukaan päässyt joulun yli perheellisenä laittamatta latiakaan mihinkään? Itse en ole koskaan aiemmin kuullut. Nyt olen, MIEHENI!!!

SORRY KAIKILLE, MUTTA OTAA NIIN SAIRAASTI PÄÄHÄN!!! Aaaaarghhhh............

Vierailija
6/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä mies, itse kyllä laittaisin moisesta käytöksestä avioeron vetämään! Jaksuja sinne!

Vierailija
7/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöksestä. Nuuka on mies aina ollut mutta on kyllä pysynyt aiemmin sanojensa takana.

Ihmetyttää etenkin miten voi olla omalle lapselleen noin julma (eli jos minä en olisi ostanut lahjoja olisi jäänyt lapsi ilman)??? Saituudellakin luulisi olevan jotain rajaa???

Täytyy ottaa miehen kanssa asia uudestaan esille. Vaikka nyt esittääkin ettei ole mitään selvittämistä... Haen sitten vaikka ne lahjat takaisin sukulaisilta, niin hemmetin noloa se kun onkin!!!

t.2

Vierailija
8/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö perheessä ole yhteiset rahat?? Meillä ainaki on eikä tule tollasta riitaa, ihan turhamaista.

Vierailija
9/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeen lemppaat äijän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän