Esitan vaitteen, kumotkaa tai yhtykaa: Jos parisuhde on laheinen eika aivan tuore, on toisen kuullen piereskely ja royhtaily vain luottamuksen osoitus :-D
Kommentit (112)
kyllä odotan, että narttuni haistaa sen paskan minkä päästän. Itse en valita siitä, ettei hän ole jatkuvasti maailman kaunein. En oleta, että paskanhajuisista leijoistani keskustellaan, vaan että ne otetaan osana parisuhdetta. Itsekin joudun kuuntelemaan mutinaa muista naisistani, vaikka olen heti alkuun sanonut etten ole yhden naisen mies.
Nainen oli pieraissut miehen kuullen unissaan ja mies ilkkui vieläkin. Tosin sama nainen kertoi, että oli 10 v avioliiton aikana pieraissut miehen kuullen vain 3 kertaa ja kaksi näistä oli vahinkoja ja yksi tapahtui vessassa.
Vierailija:
Tiedän yhden ystävättäreni kärsivän huonounisuudesta, koska pelkää pierevänsä unissaan ja miehensä tämän kuulevan. :-D
Ei meilläkään kuulu tapoihin paukutella, röyhtäillä tai sikailla muiden edessä. Jos on ilmavaivoja, voi käydä vessassa piereskelemässä.
Mieheni piereskelee avoimesti, koska hänestä se on luontevaa. Minua se inhottaa, koska en halua elää paskan hajussa. Luonnollinen asiahan se on, mutta en silti halua. En halua katsella ihmisten nenänkaivuutakaan, kuunnella röyhtäilyjä tai haistella likaisia peseytymättömiä ihmisiä. Samoin vessassa käydessä ovi laitetaan kiinni eivätkä oven ulkopuolella olevat kuuntele tai kiinnitä avoimesti huomiota vessasta kuuluviin ääniin. Avoin piereskely kuuluu samaan luokkaan näiden kanssa. Huono tapa ja epämiellyttävää. Miksi kotiväen pitäisi kärsiä kaikista huonoista tavoista - eikö heitäkin kohtaan voi olla huomaavainen kuten muitakin ihmisiä kohtaan?
Minusta piereskely ei ole avointa ja rentoa vaan lähinnä vaivaannuttavaa ja äärimmäisen epämielllyttävää, koska se haju on niin paha. En itsekään halua haista paskalta muiden läsnäollessa enkä todellakaan pidä sitä ylpeilyn arvoisena, jos joku täällä haluaa. Moukkamaista, sanon minäkin.
Vahingot ovat sitten ihan eri asia.
Kyse ei ole kehtaamisesta vaan siitä, että avoin piereskely ei kuulu hyviin tapoihin ja jotkut meistä noudattavat joitain tapoja ihan " automaattisestikin" ilman erillistä tarvetta pinnistellä. Se ei vain ole luontevaa meille.
Luonnollinen asia totta kai, mutta sitä ei tarvitse hoitaa niin, että muut joutuvat haistelemaan paskaa.
Vierailija:
Ällöttäviä paskahousuja ootte!
Vierailija:
Mulla olikin sitten tosi usein vatsakipuja...
Säälittää pierunpidättäjähienostelijat.
Ei siinä mitään sen kummempaa. Ja jos pieree kotona vapautuneesti niin eihän se tarkoita, että pieree kauhean paljon enemmän kuin muutkaan. ????????????????
muuten suutun :) Röyhtäillä saa vapaasti, se helpottaa oloa...
Te saastutatte koko kodin ja miehenne mielen piereskelyillänne. Sitten ihmettelette paskasissa verkkareissanne, miksi miehenne käy vieraissa naisissa? Eihän teitä pidetä enää naisellisina. Menkää nyt jumalauta vessaan päästelemään kaasut ulos!
täyttä roskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tahallisesti haluta haista, mutta ei sitä erityisemmin pidätelläkään. Onneksi mies on samoilla linjoilla asian suhteen, niin se on ihan ok näin. Ei meillä vessassakaan käydä lukittujen ovien takana, nämä asiat ovat luonnollisia, niistä ei tehdä ongelmaa mihinkään suuntaan.
pitää ongelmana jos ei halua piereskellä esim. sängyssä? Ei meillä pierut ongelmia ole, ja mies tietää että mulla ei tulppaa perseessä ole. Kun mä meen vessaan niin sieltä saattaa kauhea räjähtely kuulua. Ja saakin kuulua. Eikä se ääni, vaan se haju! Siksi meillä ei tahallaan haista toisten seurassa. Jos on ilmaa vatsassa niin sitten vessaan, ja matka sinne ei ole pitkä.
" pierua pihistävät naiset ovat estoisia sängyssä"
Mutta piereskelen mieluiten niin että kenenkään ei tartte kuulla/haistaa. Joskus on ihan pakko päräyttää ukonkin kuullen, mutta mieluiten teen sen vessassa tai yksinäni.
mä taas uskon täysin teidän olevan haisevia mätisäkkejä!
Mä kyllä uskon tähän täysin.
" pierua pihistävät naiset ovat estoisia sängyssä"
Ja 148:lle: mun pieruista ehkä 5-10% haisee. Et siinä sulle. Hyvin voi pierrä kotona, kun ei haise.
Ja toi " jokapaikassa pierevät akat" on kyllä aikamoista paskaa. Jos kotona pieree vapautuneesti, niin ei se ole " jokapaikassa" . Sisälukutaitoa eukot.
Vierailija: