Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella naisella täällä absolutisti-mies??

Vierailija
25.12.2005 |

No mulla on enkä todellakaan voi sanoa olevani hänestä ylpeä. Minulle joskus maistuisi siideri tms. hyvässä seurassa (n. 2-3krt/v), mutta sekin on liikaa! Olen kuulemma juoppo ja huora, kun lähden kavereiden kanssa tuulettumaan.

Ollakko tästä sitten ylpeä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei sentään huorittele, mutta mäkin oon heti alkoholisti jos haluan ottaa vähän tai edes mainitsen asiasta.Tosi ärsyttävää.Arvostelee myös kaikki muut, jotka ottavat alkoholia.

Vierailija
2/7 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mieheni on ollut kuivilla 6 vuotta,eli jo ennen kuin tutustuimme(olemme olleet yhdessä 4 v)ja on täysin absolutisti,ei pisaraakaan mitään.Minä otan sillointällöin siiderin ,pari,ja joskus jopa lärvit,ei häntä haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ole mikään alkoholin ystävä, vaikka se maistuu vähän useammin kuin miehelle. Eikä miestä haittaa pätkääkään. Joskus hän jopa usuttaa minua avaamaan punaviinipullon ja ottamaan pari lasillista.

Vierailija
4/7 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana on maistellut...mutta kun sattuu olemaan " syntymähumalassa" niin ei edes ota päähän vaikka muut ottais. Itse olen kanssa raitis ja johtuen omista huonoista geeneistäni, ei kannate edes kokeilla.

Vierailija
5/7 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun olen itsekin tiukkapipoinen absolutisti, niin en voisi muuta edes ajatella!

Vierailija
6/7 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräässä ravintolassa olin kyllä melko mahtavassa kunnossa, mutta siitä se silti se meidän yhteiselo alkoi.

Vierailija
7/7 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on alkoholisti ja olin sen vuoksi ihan hullun tarkka tästä. Jos mieheni otti yhdenkin oluen haukuin hänet juopoksi ja olin vähällä jo erota. Noh... niistä ajoista on päästy ja nykyään voin itsekin juoda lasin viiniä seuraksi enkä heti kuvittele, että siitä oluesta tulee alkoholistiksi tai niin kuin isäni tolkuttoman humalaan (kun joi salaa lisää).

Ehkä tällainen on taustalla miehelläsi...?