Mitä sait anopilta?
Mä alotan:
- Geisha-suklaata
- Favora-kosteusvoidetta
- Sloggin mustat stringit (?)
- Leena Lehtolaisen uusimman kirjan
- sukat
- neljä Arabian Paratiisi-kahvikuppia lautasineen ja neljän pientä lautasta
Aika kivasti!
Kommentit (43)
tykkäsin molemmista, tulivat tarpeeseen
kassin (ei ihan minun tyyliäni)
kaksi lehden muotoista koristetta (tuhkakuppeja? en polta)
lapsen kanssa yhteisenä tosi ihanan lasten runokirjan
Lapsenkin lahjat olivat kivoja (yksillä synttäreillä lapsi sai lahjaksi kissamagneetin...)
valkokultaisen tiaran jossa timantteja ja taikasauvan rubiineilla sekä kultaisen valtaistuimen. itse annoin anopille lidlin kirsikkasuklaarasian jonka sain viimejouluna omilta vanhemmiltani. siitä oli onneksi vain yksi syöty.
Anoppi osaa aina valita sellasen lahjan jonka mä haluan
jossa on pähkinää. olen erittäin allerginen sille..
kysyi mitä haluan, ja kattilan tarvitsen.
tykkään käytännöllisistä lahjoista, ei mitään turhaa.
yhteiseksi sellanen Moccamaster kaffemasiina. Ja anoppi oli tehnyt just mun värisen villapontchon. Ihan kivat, vaikka mä en kahvia juokkaan, mutta voihan tolla konella sit keitellä muille, vaikka se sika ruma onkin.
Vierailija:
Ihan kivat, vaikka mä en kahvia juokkaan, mutta voihan tolla konella sit keitellä muille, vaikka se sika ruma onkin.
Nauran täällä vedet silmissä :) :)
yöpaidan (hintakin oli vahingossa jäänyt, 3,90e) ja aladin suklaata.
Ei ole tapana olla kiittämätön lahjoista, mutta silti olin salaa vähän pettynyt. Minulla on ennestään ihan ok wokkipannu, enkä olisi tarvinnut toista. Sitäpaitsi tuollaiset keittiötarvikkeet eivät ole mielestäni mitenkään henkilökohtaisia lahjoja, vaan ne on enemmänkin lahjoja koko perheelle.
Toiselle miniälleen anoppi sitten osti jotain Villeroy & Bochin kalliita lautasia.
kuosista en pidä, vaihdan jos mahdollista.
Kirja oli toivelahja ja dollarit tulevat käyttöön parin viikon päästä. Kivat lahjat ja kiva anoppi, joka syö pöydässämme käyt.kats. koko joulun, vaikkei meillä asukaan.
sukat
posliinisen telineen, johon voi laskea kauhan ruoanlaiton välissä
nuuskamuikkus-raitayöpaidan (olisi ostanut jonkun hempeämmän muumikuvioisen, mutta ei ollut oikeaa kokoa kuin tuo)
suklaata
oli mieleisiä lahjoja.
Toinen miniä sai 500 euroa kirjekuoressa. Että näin.
Vierailija:
Toiselle miniälleen anoppi sitten osti jotain Villeroy & Bochin kalliita lautasia.
anopilta tuli yöpaita (päätyy kaapin perälle, kun en moisia käytä) ja kosmetiikkaa, joka osuu hieman huti joka vuosi..=) Se vaan jota odotin jäi puuttumaan. Tänä jouluna meillä oli erityinen jouluyllätys vanhemmille. Meille syntyy ensi kesänä lapsi (ensimmäinen)! Omat vanhempani olivat onnesta soikeana, appivanhemmat eivät edes onnitelleet.. No, heillä on jo 2 lastenlasta entuudestaan, joten ehkä ei ole niin suuri asia. Olisin kuitenki edes onnitteluja kaivannut!
Mieheni oli vihjaissut äidillensä, että tarvitsen kylpytakkia. Ja sainkin kylpytakin, aivan ihanan vaalenapunaisen, jossa on Nalle Puh. :D Ja mies sai samanlaisen, mutta vaaleansinisen. :D Lapsukainen sai myös todella mieluisia lahjoja, mm. autoja, autotallin, kirjoja. :D
- kosteusvoidetta ja shampoota
- suklaalevyn
- ja bonuksena mukin.