Mitä sait anopilta?
Mä alotan:
- Geisha-suklaata
- Favora-kosteusvoidetta
- Sloggin mustat stringit (?)
- Leena Lehtolaisen uusimman kirjan
- sukat
- neljä Arabian Paratiisi-kahvikuppia lautasineen ja neljän pientä lautasta
Aika kivasti!
Kommentit (43)
- 100 euroa rahaa
- villasukat
- suklaarasian
mulle ja miehelle yhteisenä:
- kaksi mukia
- naulakko
- pärekori puunkantoa varten
sain perinteisen yöpaidan. Tällä kertaa oikeata kokoa. Toissa vuonna sain S kokoisen vaikka olin raskaana. Yleensä käytän muutenkin M kokoa ja raskaana ollessa yöpukukin olisi saanut olla XXXL sillä n.20kg olin isompi....Ja lisäksi sain ison pussin irtokarkkia.
Huomenna mennään kylään,jotta sitten tiedän saanko mitään.
Kuitenki jonku kuivan riipuksen kuten aina, mä kun en ole koruihminen
-pumpulipuikkoja
- pesunestettä
ja oikeesti.
anoppi ei osta lahjoja kuin nuorimmalle pojalleen ja tämän lapsille.
Viime joulunakin saatiin tuplapussilakana anopilta, pitäisköhän meidän vihjata, että seuraavana jouluna toivotaan tuplapeittoa!
meillä ei muutenkaan aikuiset osta toisilleen lahjoja, yhteinen sopimus ja mielestäni tosi hyvä. Jokainen laittaa rahansa itselleen mieluisiin asioihin.
Ananas-lakanasetti
puoli tusinaa Iittalan viinilaseja joita kerätään:)
kivat lahjat
Vaikka en ole koskaan häntä tavannutkaan.
Rauha hänen sielulleen.
Me naisilta saamansa toilettilaukun...
Pikkasen kyllä hämmästyin kun tajusin keltä se oli, luulin tietysti ensin että mieheltäni.
Oli ihan oikean värinenkin :)
Ennen joulua saatiin anopin tekemä nätti punainen kaitaliina.
Tykkäsin.
eikä saanut mieskään, hieman harmittaa hänen puolestaa kun omat vanhempani muistivat minua rahalahjalla
Saatiin miehen kaa Turkin matka!!!!
-50¿ lahjakortin
-sukat
Yhteisenä:
-Lakanasetti
-Suklaata
-talousvaaka
Ei mitään myöskaan lapsille eikä miehelleni . Mieheni vei joulukukan koko perheeltä. Vittumainen akka muutenkin, ruma ulkoisesti ja sisäisesti. Kuolis jo pois!
kalliita lahjoja! Paaratiisi-sarjakin maksaa maltaita. Minä saan myös anopiltani lahjaksi alusvaatteita yleensä mustaa pitsiä. En oikein tiedä miten suhtautua.