Valitusta, mutta ei joulusta!
Kaverini soitti ja sanoi että koska teillä on varmasti tylsää, (mieheni lähti nuorimmaisten kanssa papalle, ite olen VAIN kahden kanssa kotona jotka jo koululaisia) hänpä vie meidät leffaan! Ensin ehdotti King Kongia, joka on k-11, sanoin et ei käy kun nuorin on 8, sit ehdotti Narniaa ja sekään ei sovi kaikkine paholaisineen sun muineen. Sanoin kaverille et en anna katsoa tuollaisia leffoja koska vasta äskettäin 8-vuotiaan kaverikin kuoli (samanikäinen poika), ja on herkempi.
Onko muiden tosiaan niin vaikea ymmärtää, että lopullinen vastuu lapsen kehityksestä on äidillä ja isällä? En tiedä suuttuiko kaveri, mutta aion pitää kiinni tästä!
Kommentit (2)
mutta kaverini on aina ostanut esim, pelejä joissa on väkivaltaa tai muuta vaikka olen sanonut ettei osta. Olisin ehdottanut toki muuta elokuvaa jos siellä menisi sellainen jota ei olisi nähty. Pitää varmaan keskustella uudestaan hänen kanssaan, niin että ymmärtää.
Etkö voisi itse ehdottaa jotain leffaa? Kyllä muakin ottais päähän jos koettaisin keksiä jotain tekemistä ja toinen on vain että " ei, ei, ei" . Ymmärrän hyvin kantasi noiden leffojen suhteen. Mutta ehdota itse jokin kiva elokuva, jonka voisitte yhdessä mennä katsomaan.