G: Kumpi kiinnostaa enemmän, Euroviisut vai MM-jääkiekko?
Kommentit (69)
Se on myös mielenkiintoisempaa katsottavaa telkkarista, koska Antero Mertaranta on ihan superselostaja.
Vanha ketju mutta taas ajankohtainen. Euroviisut ovat suositummat muualla euroopassa mutta suomion lätkäkansa. Mm lätkää seurataan enemmän kuin euroviisuja.Itse olen molemmista kiinnostunut mutta vähän enemmän Euroviisuista kun sieltä harvoin voittoa tulee.
Minua kiinnostaa vaan kun suomi on mitali otteluissa. Euroviisut kiinnostaa mutta ärsyttää tuo politiikka.
Jääkiekko kiinnostaa vain jos Suomi pääsee finaaliin. Euroviisut taas ei kiinnosta pätkän vertaa.
Kyllä kiinnostaa jos suomi pärjää.Sekä kiekko että viisut.
Voisit ärsyttää koska liikaa homostelua ja biisit paskoja
Ei kiinnosta kumpikaan, enkä niitä aio katsoa. En ole Liekinheittimen lisäksi edes muita viisu-kappaleita kuullut.
Molemmat kiinnostaa vaikka suomi ei pääsis edes finaaliin. Katselen sellaista urheilua missä suomalaiset ei edes ole mukana.Tietysti on kiva jos suomikin pärjää.
Suomi voisi taas voittaa viisut. En ole mikään lätkäfani enkä viisufani mutta nyt olisi viisuissa hyvä mahis voittaa.
Suomi voittaa ainakin euroviisut.Tykkään myös lätkästä.
Ehdottomasti viisut. Eikä nekään ihan hirveästi kiinnosta. Mutta marginaalilajin sekundaturnaus ei kiinnosta lainkaan.
jääkendoa seurataan ympäri mualimmaa, tämä on jämptiä vaktaa!
Vierailija kirjoitti:
Se on myös mielenkiintoisempaa katsottavaa telkkarista, koska Antero Mertaranta on ihan superselostaja.
Mertaranta nyt on jo vuosikausia sitten taantunut pelkäksi parodiaksi itsestään.
Jääkiekko tietenkin. Nykyaikaiset viisut ovat todella surkeita.
Viisut ja Israelia aion äänestää jo ihan vain Hamas-fanien kiusaksi.
kendoa ja mitallllllllllllipelejä -mummo 150 kg
jääkendo on vähän kuin pesiksen mm-kisat, toki viisuja!
Kiekko, tosin tässä vaiheessa turnausta ei kumpikaan.
kun Suomi on mukana.