G: Mitä sait mieheltäsi?
Kommentit (52)
Sain lahjaksi 150 euron lahjakortin Seppälään (ihanaa!) ja Krissen Mun ystävii-kirjan, josta myös oon joskus puhunut
Vierailija:
Joten uudestaan: aika moni on saanut timanttikorun/kultakorun.Jotenkin tuntuu että osan on täytynyt olla provo.
" unelmaa kaikki on vaan..."
Voit sinäkin vihjaista miehellesi korutoiveista, jos vaikka sitten ensi vuonna saisit sinäkin =)
T. Kultaisen, timantein koristellun kaulakorun saanut onnellinen nainen..
ja Prima Vera-sarja mukin. Siitä annoin vinkin, kun on jo yks ja käytän sitä aina. Ihan hyvät lahjat, kun monena jouluna on mennyt överiksi... Siis liian kalliita lahjoja. Nyt kielsin ostamasta koruja, kun töissä ei voi käyttää... Ja rakkaimmat on jo käytössä
Ja mulla on viä synttärit ensiviikolla!
Kauniin korurasian
kylpytakin
kotikarvatossut
ja kihlasormuksen :)
Vaikka mulla on ihana mies ja lapsilla hyvä isä, niin lahjoja se ei kyllä osaa ostaa ollenkaan. Taas tuli pikkuinen pettymys, vaikka olin jo asennoitunut siihen että, lahja on taas joku ihan ?. Sain sitten popkornikoneen. Lahja sinänsä on ihan kiva ja varmaan tulee käytettyäkin, mutta ei se ole oikein henkilökohtainen lahja, sellainen joka oisi ajatuksella hankittu.
sain ihanan ihanan ihanan kristallikruunun ruokahuoneeseen. olin ihastellut sitä monta kertaa kaupassa, mutten olisi ikinä kuvitellut mieheni raaskivan ostaa sitä. aikas kallis oli ja meillä ei oikein ole rahatilanne nyt ok. mies olikin säästänyt!!!!
ja kolme kirjaa. Iloitsen kaikista kovasti, ihania lahjoja.
Raymond Weilin rannekellon, kultaisen ranneketjun, lahjakortin alusvaateliikkeeseen, hartiahierontalaitteen, yöpaidan, 5 pörrösukat, lammasaamutossut, toiset aamutossut, 4 kirjaa, Cutrinin 2 shampoota+2 hoitoainetta, sauna/kylpysetin, Marimekon 2 pussukkaa, ja sit pussilakanoita, pyyhkeitä yms.
mutta mieheni osti minulle joululahjaksi uuden auton (joka tosin tulee vasta tammi-helmikuussa, koska tulee vasta tammikuussa maahan). Sain kyllä itse valita minkälaisen auton haluan =)
t. mieheni veikkasi fiattia tai pösöä... :D
300e rahaa ja kirje. Kirjeessä kerrottiin että mies on varannut meille risteilyn ja hoitanut lapsille hoidon siksi aikaa. 300e:n kerrottin olevan itseni hemmoitteluun ja ehkä uusiin vaatteisiin. Todella ihan lahja mieheltäni. Meillä on 4 pientä lasta eikä olla muutamaan vuoteen juuri kaksin mihinkään päässeet. Lisäksi olen toivoton tuhlaamaan rahaa itseeni eli on ihan kiva kun on " pakko" käyttää tuo raha vain itseeni.
pelin, ja kaikenlaisia kauneudenhoitojuttuja, pörrösukat.
Tulossa kuvitetut Da Vinci-koodi ja Enkelit ja demonit.
Tai toi lintu oli siis Oiva Toikan joku lintu. Että näin meillä tänä jouluna.
upean TagHeuerin kellon
upean kaulakorun
Escadan tuoksun
Häälehden jonkun vuosinumeron (onko miehellä hääaikeita;))
kirjan
karkkia
solariumiin lahjakortin!!
hyviä lahjoja!!! :)
ja mies sammui jo ennen kahdeksaa. lähdimme lapsien kanssa mummulaan jo eilen ja täällä myös pysymme:( kyllä oli viimeinen joulu tuon paskan kanssa.