Mummot, onhan testamentti tehtynä?
Kommentit (38)
En ole mummo ja mulla on vain yksi lapsi perijänä. Ei siinä mitään testamenttia tarvita.
En ole mummo ja testamentti on tehty WWF-Suomelle.
Testamenttaan koko omaisuuteni kodittomille romaneille
On tehty ja kaiken lisäksi niin kiero, että miniä itkee, kun testamentti luetaan.
Ap ei taida nähdä edes itsenäisyyspäivää.
Normaamisti testamenttia ei tarvitse tehdä.
Testamentti on tekeillä. Leskihän ei muuten peri puolisoaan. Lapset saavat perinnön vasta kun molemmat vanhemmat ovat kuolleet.
Miksi hitossa minä sellaisen tekisin? Ainoan lapseni perii minut kyllä perintökaaren mukaisesti ihan ilman mitään testamenttejakin. Joten mitäpä siitä stressaamaan? En minä ainakaan vaivaa kuolemalla päätäni koskaan yhtään, sieltä se tulee meille kaikille ilman stressiäkin. Nautin tästä(kin) päivästä ihan ilman huolen häivää.
Testamentti on saatanan lähettämä kirje perillisille.
Vierailija kirjoitti:
On tehty ja kaiken lisäksi niin kiero, että miniä itkee, kun testamentti luetaan.
Meinaatko naureskella pilven reunalla
Mieheni suku kärkkyy osakettani ja huvilaani, mutta siinäpähän kärkkyvät, ei tipu 😂
Vierailija kirjoitti:
En ole mummo ja testamentti on tehty WWF-Suomelle.
Menee ku muppekoiran puoho neki rahat
En ole mummo, mutta koska tahansa voi kuolla ja on tehty testamentti, jotta sukulaisille ei mene yhtään mitään.
Ei ole, eikä tule. Ei minua ihan taatusti sitten kuolleena kiinnosta pätkääkään mihin ne perinnöt menee. Tapelkoot keskenään jos eivät ilman saa jaettua.
Pitäiskö sun hankkia oikeita kavereita, niin ei tarvitse täällä huudella joitain tuntemattomia ihmisiä antamaan sulle huomiota?
Miksi ihmeessä pitää testamentti tehdä? Lapseni ja mieheni perivät mut ilman sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten odotellaan huorishullun saapumista…
Huorishullua ei ole tainnutkaan näkyä aikoihin?
Ja sitten odotellaan huorishullun saapumista…