Miten teidän elämä on muuttunut viime joulusta?
Meillä merkittävimmät muutokset olivat muutto isompaan asuntoon sekä se että mies halusi vihdoin alkaa yrittämään lasta. Sen lisäksi miehen työtilanne on muuttunut huonommaksi (yrittäjä).
Kommentit (32)
eli ei nyt ihan brassailemaan voi tässä ryhtyä...
Silti olen tosi tosi tosionnellinen nyt tuosta ihanaisesta, vaikka rankkaa on ollutkin. Olemme selvinneet, olemme elossa, olemme rakkaat.
Kummallakin oli huonommat työpaikat kuin tällä hetkellä.
Tämä joulu olisi muuten täydellinen, mutta esikoinen on isällään. Vähän haikeaa, mutta eipä tarvi olla lasten erotuomarina vaan on varmasti hyvin rauhallinen joulu :)
Tämä on ollut hyvä vuosi. Ensi vuodelta odotan ehkäisyn pois jättämistä ja kolmannen kullanmurun alkuunpanemista =)
vaikka uusi omakotitalo piti jo olla..muuten taitavat asiat olla yhtä hyvin kuin vuosi sitten.
Vuosi sitten olin surusta sekaisin ja vakavasti masentunut, sillä menetimme esikoiskaksosemme. :( Vaikeaa on vieläkin, mutta pieni tyttömme tuo valoa ja iloa elämäämme. Lämpöistä joulua kaikille!
Muuten taitaa asiat olla samoin kuin viimevuonnakin. Tosin tiedän tämän olevan viimeinen joulu tässä talossa, keväällä muutamme uuteen kotiin=)
mies on vaihtanut työpaikkaa, minä olen 10 kg hoikempi, kuopus on oppinut kävelemään ja vähän puhumaan.
... niinkuin nyt normaalisti kahden ja kolmen vuoden välillä lapset kehittyvät.
...ja nyt sitten meidän kanssa joulua vietää 5kk vanha tyttö
Muutimme isompaan asuntoon ja kesällä tulin 3 vuoden " tahkoamisen" jälkeen raskaaksi ja ihan luomusti,vaikka pitikin syksyllä aloittaa lapsettomuushoidot.
2005 oli hyvä vuosi kaikenkaikkiaan.Muutama ikävä tapahtuma siinä oli,mutta nekin kyllä lopulta kääntyivät meille hyväksi=)
Tänä jouluna minä olen 20 kiloa hoikempi, opiskeleva ja työssäkäyvä kolmen lapsen yksinhuoltaja äiti. Ja ennenkaikkea ONNELLINEN!!
ja sain kummallakin kerralla palkankorotuksen,
aloitin treenaamisen tammikuussa ja nyt näkyy sixpack + vinot vatsalihakset
suunnittelen ulkomaille lähtöä/muuttoa ilman aviomiestä...
tänä jouluna miehen lapset ovat äitinsä luona...
Onhan noita asioita =)