Miten teidän elämä on muuttunut viime joulusta?
Meillä merkittävimmät muutokset olivat muutto isompaan asuntoon sekä se että mies halusi vihdoin alkaa yrittämään lasta. Sen lisäksi miehen työtilanne on muuttunut huonommaksi (yrittäjä).
Kommentit (32)
Pienestä vuokra-asunnosta olemme muuttaneet isoon taloon maalle ja alkaneet asuntovelkaisiksi. Viime jouluna suunnittelin töihin menoa, mutta sen jälkeen tuli ajatus kolmannesta lapsesta, tärppi, raskaus ja pojan syntymä! :)
Ollaan muutettu isompaan asuntoon. Mies sai vakituisen työpaikan.
Talous tasapainottunut. Kaikki kortit leikattiin kahtia, joulu valmisteltu käteisellä ja raha riittää hyvin seuraavaan tiliin asti ;-)
Se on perhana vieköön varma että uuse vuosi kun on aluillaan, minä kaivan töitä vaikka kivenkolosta!
Lapsi on kehittynyt valtavasti, pian 2 v. Uusi asunto ollaan ostettu.
On uusi mies, uusi asunto, uusi työpaikka ja uusi kotikaupunki. niin ja se vielä on uutta että olen vihdoinkin onnellinen!!
mies antoi luvan lapsen tulolle:)
Raskaus:) :)
Keskenmeno :(
Ostettiin talo maalta ja nyt me kaupunkilaiset opetellaan maalaisiksi. Kummallista kun naapurit tervehtii ja vieläpä kyselee kuulumisia! Outoa oli kesällä hoitaa isoa puutarhaa...ja nyt tehdä lumitöitä. Lapset on onnessaan omasta pulkkamäestä ja luistinradasta. Kesällä kyselivät ihmeissään, että onko tää metsä (0,5 ha) tosiaan meidän ja saadaanko me syödä noita mustikoita!
Miehen masennus uusiutui. Itse valmistuin eri ammatiin mutta ei alalla ole töitä...palaan vanhaan ammattiin :( joka tietää että vanhin lapsemme joutuu tulemaan ekaluokalla kotiin yksin :(((( no jospa tähän joku valonpilke löytyisi lapset odottavat pukkia :)
Pikkukolmosen yritys jatkuu edelleen. Viime jouluna alkoi raskaus, joka loppui helmikuussa:(
41:selle paljon voimia! Koittakaa jaksaa!
10 vuotta kestänyt avioliitto loppui. Omistan yksin nykyään tämän kodin ja samoin auton.
Mutta kuitenkin niin vähän. Mies on vain vaihtunut parempaan. Tänä jouluna ei itketä, korkeintaan onnesta.
Vuosi sitten esikoinen tapaili ensimmäisiä sanojaan eikä kävellyt, nyt puhuu täyttä häkää, ja kävelyn lisäksi juoksee ja hyppii. Lisäksi ollaan muutettu isompaan asuntoon.
kaksoset syntyneet, uusi hieno okt, uusi paikkakunta, miehellä uusi/vanha työ, eli ihanasti ovat asiat!!
Uusi,isompi asunto,mies vihdoinkin pääsi tänne perheen luo,vauva syntyi kesällä... :)