Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen antanut viikon Hyla-viiliä ja en varma oireista...

23.12.2005 |

Mulla siis iholla reagoiva moniallerginen poika 1.9v ja mm.maitoallergia... Nyt siis viikon olen antanut Hyla-viiliä ja iholle ei todellakaan ole ilmestynyt mitään ja kutinaa ei ole ollut,mutta mutta...aina jotain hyvää ja huonoa... Elikkäs öisin on kitissyt monta kertaa ja tuttia on ahkeraan pitänyt laittaa. Nyt oonkin sitten taas sen kysymyksen äärellä,että totutteleeko pojan elimistö nyt uuteen ruokaan vai onko niin,että viili ei sovi vielä? Hampaitakin kyllä on tuloilla... Eli kuinka teillä muilla reagoitu? Ja kauanko aikaa on kulunut,että kyseinen tuote sopii? Kiitollinen vastauksista=)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet voivat hyvin muuttua, meillä kävi ihan samoin. Vuosi sitten elokuussa heti iho-oireet, nyt meni 5pv ennenkuin tuli -suolioireet!

Iholla ei ollut yhtään mitään.

Mutta kyllä ne yölevottomuudet meillä on merkki allergioista, ilmeisesti vatsaa nipistelee tms joten ei se maito sitten sopinutkaan.

Pidä parin päivän tauko ja koita uudelleen? Ei kannata luovuttaa ihan heti, vaan tutkaile rauhassa asiaa. Jos yöt alkaa olla yhtä hulinaa, niin sit ei varmaan sovi.

Millaisilla päiväannoksilla olet viiliä antanu? Jos vain yhden viilin/päivä, niin annosta kannattaa tuplata ja antaa lisäksi vaikka jäätelöä niin että jugurttia, viiliä ja jätskiä menis päivässä n. 5dl (taysin maitoaltistusohje)

Mutta mun mielestä se on hyvä merkki edistymisestä, että oireet tulee noin viiveellä :))

Vierailija
2/2 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä olen antanut aika vähän viiliä/pv. Aluksi tietty alotin ihan parilla lusikallisella vaan ja vähän enentänyt. Mutta ei kyllä tota 5dl ole päivässä saanut. Ehkä nyt sitten pidän parin päivän tauon ja koklaan vaikka jätskiä. Samaa mäkin aatellut,että tosi hyvä juttu toi ihon oireettomuus kun meillä kanssa reagoitu heti ekana yönä ja usein aika hillitöntä raapimista! Nyt vaan paineet kasvaa kun poju tulee maaliskuus 2v ja sit pitäs olla selvillä toi maito,vehnä ja ruis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla