***SISUNAISET 16.6 ***
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 25) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
[b] Allakka [/b]♥
94.8 kg, 82.9 kg, ( 62 kg), 83 kg, 0.0 kg, 11.8 kg, 0.1 kg, 2 vkoa, ( Kesäkuu, kun lapsi syntyy :) ) , BMI: 30.1 , ( 1.66 m )
[b] Chicky [/b]♥
93.7 kg, 83.5 kg, ( 75 kg), 85.8 kg, 0.0 kg, 7.9 kg, 2.3 kg, 8 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 28.3 , ( 1.74 m )
[b] ElsaAlice [/b]♥
70.5 kg, 65 kg, ( 63 kg), 68.1 kg, -0.8 kg, 2.4 kg, 3.1 kg, 7 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 24.1 , ( 1.68 m )
[b] Emonamoha [/b]♥
92.2 kg, 76.3 kg, ( 72 kg), 77.2 kg, -0.1 kg, 15 kg, 0.9 kg, 5 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 26.1 , ( 1.72 m )
[b] Henniina [/b]♥
83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 59.6 kg, 0.0 kg, 23.7 kg, 1.6 kg, 9 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 21.1 , ( 1.68 m )
[b] Hiiriemo [/b]♥
57 kg, 52 kg, ( 52 kg), 58.5 kg, 0.0 kg, -1.5 kg, 6.5 kg, 13 vkoa, ( Syyskuu ) , BMI: 23.4 , ( 1.58 m )
[b] Johkulainen [/b]♥
89 kg, 69.3 kg, ( 65 kg), 69.4 kg, -0.2 kg, 19.6 kg, 0.1 kg, 1 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 26.4 , ( 1.62 m )
[b] Körömölli [/b]♥
95 kg, 79.8 kg, ( 68 kg), 81.8 kg, -0.1 kg, 13.2 kg, 2 kg, 10 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 30.0 , ( 1.65 m )
[b] Lempi [/b]♥
77.9 kg, 69.9 kg, ( 64 kg), 71.7 kg, -0.4 kg, 6.2 kg, 1.8 kg, 4 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 28.0 , ( 1.60 m )
[b] Minlee [/b]♥
95.5 kg, 75.5 kg, ( 72 kg), 75.9 kg, -0.1 kg, 19.6 kg, 0.4 kg, 4 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 24.0 , ( 1.78 m )
[b] Momentti [/b]♥
73 kg, 65.4 kg, ( 65 kg), 66.6 kg, -0.5 kg, 6.4 kg, 1.2 kg, 4 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 23.9 , ( 1.67 m )
[b] Nolaana [/b]♥
102 kg, 86.5 kg, ( 85 kg), 89.9 kg, -0.1 kg, 12.1 kg, 3.4 kg, 8 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 32.6 , ( 1.66 m )
[b] Omppu [/b]♥ UUSI!
67.2 kg, 65 kg, ( 62 kg), 67.2 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.2 kg, 8 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: Pituus puuttuu
[b] Paibai [/b]♥
67 kg, 64.5 kg, ( 60 kg), 65 kg, -1.0 kg, 2 kg, 0.5 kg, 1 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 23.0 , ( 1.68 m )
[b] Piba [/b]♥
82 kg, 72 kg, ( 70 kg), 76.9 kg, 0.0 kg, 5.1 kg, 4.9 kg, 5 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: Pituus puuttuu , ( 0.00 m )
[b] Pommeriina [/b]♥
91.9 kg, 83.1 kg, ( 74 kg), 86.1 kg, 0.0 kg, 5.8 kg, 3 kg, 6 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 27.5 , ( 1.77 m )
[b] Ragna [/b]♥
72.4 kg, 66 kg, ( 66 kg), 67.8 kg, -0.2 kg, 4.6 kg, 1.8 kg, 5 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 24.0 , ( 1.68 m )
[b] Unnika [/b]♥
70.5 kg, 60.9 kg, ( 58 kg), 61.2 kg, 0.0 kg, 9.3 kg, 0.3 kg, 2 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 22.5 , ( 1.65 m )
[b]Variksenmarja [/b]♥
60.9 kg, 58 kg, ( 58 kg), 60 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 2 kg, 8 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 21.3 , ( 1.68 m )
[b] Volga [/b]♥
90 kg, 77.3 kg, ( 70 kg), 79 kg, -0.2 kg, 11 kg, 1.7 kg, 8 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 24.4 , ( 1.80 m )
[b]Lopullisen tavoitteen on saavuttanut: Napos ![/b]
Napos tasapainoilee painossa 64 kg.
Viimeisin tulos: 63.5 kg
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
ElsaALice : -0.8 kg [/b]
Ajallisesti lähinnä vkon 25 tavoitetta (24.3 - 22.6)
1. sija => 1 ...vkoa:.. Johkulainen
2. sija => 1 ...vkoa:.. Paibai
3. sija => 2 ...vkoa:.. Unnika
4. sija => 4 ...vkoa:.. Lempi05
5. sija => 4 ...vkoa:.. Minlee
6. sija => 4 ...vkoa:.. Momentti
7. sija => 5 ...vkoa:.. Emonamoha
8. sija => 5 ...vkoa:.. Piba
9. sija => 5 ...vkoa:.. Ragna
10. sija => 6 ...vkoa:.. Pommeriina
11. sija => 7 ...vkoa:.. ElsaAlice
12. sija => 8 ...vkoa:.. Allakka
13. sija => 8 ...vkoa:.. Chicky
14. sija => 8 ...vkoa:.. Nolaana
15. sija => 8 ...vkoa:.. Omppu
16. sija => 8 ...vkoa:.. Variksenmarja
17. sija => 8 ...vkoa:.. Volga
18. sija => 9 ...vkoa:.. Henniina
19. sija => 10 ...vkoa:.. Körömölli
20. sija => 13 ...vkoa:.. hiiriemo
[/b]
Laihduttajia: 20
Painomme oli alussa: 1626 kg
Painamme nyt: 1451 kg
Tavoitepainomme (vko 25/2008): 1411 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -2.1 kg
Paino tippunut vuonna 2008: 65 kg
Kokonaispainonpudotus: 175 kg
Matkaa tavoitteeseen: 40 kg
Kommentit (24)
Olen itseeni enemmän ku tyytyväinen =P Aamulla vaaka näytti 68.9kg.
Mie olin aivan yllättynyt,koska v.loppuna olin mökillä,ja siideriä meni enemmän ku laki sallii.....mut kait se vaan kulu sit sitä mukaan ,ettei jääny turvotuksia.
MINLEE lasketko uudet tavoitteet sinne seuraavaan etappiin,vai pitääkö ite ilmoittaa joku paino???
Juuh,tälläviikolla ois tarkotus lasten kans lähteä ajamaan pohjosen mummilaan juhannukseksi....siel pitäiski sit viipyy jonku aikaa.Saa nähä mitä siit matkasta tulee,ku mie yritän ajaa ja viihdyttää lapsia.Hermot menee ennen jyväskylää=)=)
En välttämättä kerkee painoa ilmoitella seuraavan kolmen viikon aikana,mut heti ku kotiudun niin tuun ilmoitteleen.
HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE,JOS EN ENNEN SITÄ TULE KÄY TÄÄLLÄ!!!!!
Viikko sujui tosiaan mallikkaasti ja vaakakin ymmärsi sitten näyttää kivoja lukemia eli tiputus oli huima, kun karistettua tuli viime viikon hirmuplussat ja vielä 200g päälle eli paino oli aamulla 81,6kg, jee :o)!
Muuten mieli on apea..sain tänään tiedon, että rakas ainokainen enoni on kuollut ja ikävä on iso :o(!!Ei jaksa ymmärtää, kun nuoret ihmiset lähtee!!
Eipä mulla muuta..kaikille kovasti tsemppiä!
köris
Täällä ollaan taas. Vauveli syntyi noin parisen viikkoa sitten. Olen synnytyksen jälkeen tankannut suklaata ja suklaata ja vielä kerran suklaata. On siinä välissä tainnut mennä vähän muutakin karkkia ja hyvää syötävää. Tänään päätin sitten että nyt on suklaan syönti taas loppu, muuta karkkia tulee varmaan syötyä vielä kesäaikana. Raskausaika ei mennyt painon suhteen ihan silleen kuin olin ajatellut, mutta ei nyt onneksi palattu takaisin aloitus lukemiinkaan. Lukemat on tällä hetkellä 84kg. Jos olisi nuo suklaat jääneet syömättä niin olisi varmaan ainakin kilon vähemmän ellei kaksikin, mutta hyvä näinkin, mutta kieltämäti vähän kyllä harmittaa. Jos painan elokuussa 84kg niin se on ihan ok. Koska nyt on kesä niin varmaan tulee syötyä varsinkin jätskiä normaalia enemmän. Muutenkin ajatukset on nyt laihdutusta enemmän kotijutuissa ja miten saa arjen pyörimään kolmen pienen lapsen kanssa. Pääasia siis etten lihoisi nyt kesän aikana, mutta mutta pitäiskö kuitenkin laittaa joku tavoite sillä ei tämä 84 ole silleen kiva luku. Laitetaan Minlee tavoitteeksi elokuulle 82kg. Jos se antais vähän enemmän motivaatiota pysyä poissa karkeista.
Laskin uudet elokuun tavoitteet. Tässä nyt ei ole huomioitu kesää mitenkään erityisesti eli jokaisen on syytä katsoa oma välitavoite ja miettiä onko se realistinen. Aina voi ilmoittaa myös oman toiveensa. Aina parempi se on, että arvio on realistinen myös itrsensä mielestä.
Allakka 82.0 kg (laitoin kuten pyysit)
Chicky 83.5 kg
ElsaAlice 65.0 kg
Emonamoha 75.5 kg
Henniina 58.0 kg
hiiriemo 57.2 kg
Johkulainen 66.0 kg
Körömölli 79.8 kg
Lempi05 69.0 kg
Minlee 75.0 kg
Momentti 65.4 kg
Nolaana 86.5 kg
Omppu 65.0 kg
Paibai 62.0 kg
Piba 74.0 kg
Pommeriina 83.1 kg
Ragna 66.0 kg
Unnika 58.0 kg
Variksenmarja 59.0 kg
Volga 77.1 kg
ps. körikselle jaksamista
ps2. Allakalle onnea vauvan syntymän johdosta
Viikonloppuna vielä lukemat näyttivät kivasti 76,4 mutta sunnuntain mässyt nostivat painon taas nesteineen yläkanttiin :-/ Pannaan tämän aamun tulos 76,9kg siihen tulokseksi niin pudotusta tuli 300g. Harmittaa, kun tosiaan olin niin lähellä jo sitä 800g pudotustulosta...
Mutta mutinat sikseen ja nokka kohti juhannuksen herkkupöytiä! Kaverin kanssa suunniteltiin ostavamme kalaa, kanaa ja possua sekä paaaaljon kasviksia ja herkkusieniä grillattavaksi! Ollaan koko juhannus siellä, eli toiveissa aurinkoa tai ei ainakaan sadetta.. Ai niin ja kyllähän meillä on myös punkkua, bisseä, sidukkaa, lonkkaa... puhumattakaan irtokarkeista ja poppareista :) Tiukkaa siis tekee pysyä näissä luvuissa - mutta pakko se on ainakin yrittää!
Mukavaa ja leppoisaa juhannusta kaikille! [b]Körikselle[/b] jaksamista ja [b]Allakalle[/b] hurjat vauvaonnittelut!!!
Emo
juhannus tulla jolkottaa ja kovasti on tullut mietittyä juhannus menyytä. Sadettahan on luvattu ja kylmää, joten pitäskö jättää grilliherkut kauppaan(meillä ei ole katosta). No tuskin ainakaan pelkällä salaatilla ja vedellä mennään, joten mulla tavotteena pitää paino lähinnä näissä lukemissa. Paino on edelleen 67.8 eli sama kun viime viikolla. En tiie miten on nyt niin vaikee saada sitä alaspäin...tosin kiva kun ei oo noussukkaan. Oon nyt parina aamuna mitannu vyötärön ja se on pyörinny siellä 80 tietämissä mitä olen toivonutkin. Ehkä on ollut jonkin verran hyötyä noisa iltaisin huhkituista vatsoista tossa tv.n katselun ohessa....
Hyvää viikkoa kaikille ja Körikselle kovasti jaksuja surun keskelle ja Allakalle ihania vauvantuoksuisia päiviä, nauti niistä!
Niin ja hyviä Jusseja vaan Sisunaisille!
Aikaisemmin muka jo viestin lähetinkin, mutta minne lie mennyt.
Kiitos Minleelle avauksesta. Körikselle osanottoni ja allakalle kovasti onnea!
Kaikille järkeviä valintoja juhannuksena!
t. Napos, joka painaa 63,5 tänäänkin
Tarvitsisin tukea urakkaani, mahtuuko sisunaisiin vielä mukaan?
Tinna, joka haluaa olla 12 kg kevyempi!
joten tervetuloa Tinna78!
Luitko tuon meidän edellisen pinon Sisunaiset 9.6.? Siellä on minlee kertonut viime viikolla Ompulle periaatteistamme : ). Jossakin puolivälissä ketjua.
En oo merkinnyt pisteitä tällä viikolla vielä, mutta josko huomenna sitten taas..tosin en pahasti oo mässännytkään!
ALLAKKA:Kovasti onnea pikkuisesta perheenlisästä..saako udella tuliko tyttö vaiko poika :o)?!
TINNA78:Tervetuloa mukaan..meissä sisunaisissa on AINA tilaa yhdelle sisukkaalle ;o)!
Eipä muuta...moi!
köris
Kiitos onnitteluista. Niinhän siinä kävi että meille syntyi kolmas poika :) On ne vauvat vaan niiin ihania :)
Tänään on meikäläiseen uponnut jo kaksi jäätelöä. No huomenna on päivä uusi.
Pahoittelut Koris, ja onnittelut Allakalle.
Viikonloppuna oli esikoisen 5-vuotissynttarit ja taisin syoda vahan liikaa vaikka yritin olla aika tiukkana... Nyt paino ei taas niin miellyta, flunssakin on ollut enka ole paassyt lenkille. No, huomenna tai ylihuomenna viimeistaan. Ilmoitan sitten taas kun jotain edistysta on tapahtunut. Hyvaa Juhannusta (sita ei taalla "ulukomailla" onneksi juhlita niin etta ei tuu grillimakkaraa tms. syotya...)!
Tottakai sisunaisiin mahtuu.
Ilmoita aloituspainosi, tavoitepainosi (siis lopullinen tavoitepaino) ja pituus.
Katso esim. viime viikon pinosta viestini liittyen noihin yhteenvedon tietoihin ja välitavotteiden laskemiseen.
Seuraava välitavoite on viikolla 32. Välitavoite riippuu vähän siitä, miten meinaat kesällä toimia (eli laihduttaa normaalisti vai ottaa vähän rennommin). JOku noin 300 g /vko voisi olla hyvä oletus.
Nyt on vko 25, joten vkolle 32 on aikaa 7 vkoa. Sinä aikana paino voisi tippua siis noin 2 kg. Joten välitavoite voisi olla luokkaa - 2kg (tähän päivään nähden).
Minä itse olen jäämässä juuri lomalle, joten seuraavien viikkojen aikana yhteenvetoja en tule tekemään. Palaan asiaan sitten heinäkuun puolen välin jälkeen.
Saattaa olla, että tämänkin viikon yhteenveto jää tekemättä (tänään on sen verran kiireinen päivä ja huomenna pitää päästä tien päälle heti aamusta, "rekkoja karkuun").
Aloituspainoni on 70 kg ja lopullinen tavoite 58 kg. Pituuta on 166 cm,
Ajattelin ottaa tavoitteeksi viikolle 32 65 kg. Aika iso pudotus 5 kg, mutta tavoitteitahan pitää olla ;)
Olen siis 29 vee, kahden lapsen äiskä- äippälomalla vielä tällä hetkellä. Nuo pudotettavat kilot ovat jääneet tästä kuopuksesta.
Olen aloittanut nyt "juoksukoulun" ja käyn lenkillä joka toinen ilta. Tämän lisäksi yritän hieman katsoa mitä suuhuni pistän-
Nyt pienin huutaa, on mentävä..
Kumma, miten plussia on vaikea tulla ilmoittamaan... monta viikkoa meni, etten edes pinoon muka "ehtinyt". Mukana kuitenkin raahustan, vaikka takkuilee tää homma pahasti... Paino kävikin taas ihan sfääreissä, ja nyt aletaan olla samoissa lukemissa, kuin viime ilmoittautumisen aikoihin.
Minlee tuo tavoite kuulostaa hyvältä, voi, kun sinne pääsiskin! Nyt kyllä suuta suppuun ja pihalle ulkoilemaan.
Körikselle osanottoni...
Ja Allakalle onnittelut pienestä tuhisijasta!
Uusille tervetuloa!
Niin ja tervetuloa uusille....kiva kun tulette uudella innolla kannustamaan myös meitä vanhoja, jospa sais viimesiin kiloihin lisäpontta itsekkin;)
Mun oli pakko tulla kiittämään sisunaisia! Tänään meinaan pomppasin aamulla vaaálle ja se näytti 67.4kg eli 400g vähempi kun maanantaina. Aika jännää sillä odotin lähinnä lisäpainoa kun eilen tuli mässättyä pullaa ja pannaria oikein urakalla...mutta kiva näin. Niin sitä tulin kiittämään, että olen tämän ryhmän voimin saanut pudotettua kevään aikana 5kiloa ja voin hyvillä mielin olla myös ylpeä itsestäni;)
Ovatko muut huomanneet kuinka ihan muutamankin kilon pudotuksesta saa tosi kivasti uutta puhtia ja mieli korkealla.....no niin oon vaan niin tyytyväinen kun luulin että nää lapsien jälkeiset kilot tulee olemaan lopun elämää osa mua.....
No ei kun kauppaan ostelemaan juhannusherkkuja...taidan polkasta pyörällä ni ei tuu ostettua liikoja ja tulee päivän lenkki heitettyä;)
...edelleen täällä. ei ole vain muutosta painoon tullut, olen edelleen tuossa 77 kg tienoilla. juhannuksen jälkeen koitan ottaa muutaman päivän pussikeitto-kuurin, jos siitä pääsisi taas jatkamaan pudotusta. vaikka onkin kiloja saanut jo pois, niin silti on huono olla. edelleen pitäisi saada se 10 kg pois, edes 5 kg kesän loppuun mennessä.
hyvää juhannusta kaikille!
Mulla ei ole todellakaan mennyt niinkuin ajttelin..syönyt olen monta päivää kaikkea mahdollista ja paljon! Ei varmaan pariin viikkoon tarvi painoa ilmotella sen verran uskon keränneeni plussaa!!! No eipä sille enää mitään voi ja huomenna alkaa taas tiukka linja kun ei ole vieraitakaan enää huomenna tulossa.
Se on sitten juhannusviikko edessä ja tällä viikolla niiden välitavottiden tulisi sitten toteutua. Seuraava etappi onkin sitten vkon 32 loppuun, su 10.8 asti.
Oma painoni näytti aamulla niin karseita lukemia, että en niitä tähän hätään ilmoita. Katson vaikka keskiviikkona uudelleen.
Tämän viikon yhteenveto tulee sitten poikkeuksellisesti to to aamupäivällä. Lähden alsten kanssa lomareissulle ja tien päälle on hyvä päästä jo puolen päivän aikaan, että on ajoissa perilläkin.