Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun tekis oikeasti mieli tappaa itseni kun ihmiset on niin kusipäitä

Vierailija
18.08.2010 |

Mitä tällaiselle ahdistukselle oikein voi?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ensinnäkin.

Paha ei saa palkkaansa. Pahimmat ihmiset menevät pomoiksi ja öykkäröivät muille ja muut pokkuroivat ja nuolevat takamusta. Koska rahaa ja valtaa nuollaan.

Toiseksi.

Metsä ei vastaa kui sinne huudetaan. Ne, joilla on rahaa ja valtaa ja jos sukupuoli on mies, saavat yleensä öykkäröidä miten haluavat ja kukaan ei pistä pahemmin hanttiin. Sen sijaan kynnysmattojen yli kävellään ja heitä hyväksikäytetään, ja sellaisten, joilla ei ole tukiverkkoja tai voimavaroja pitää puoliaan.

Kolmanneksi. Ihmisille ei anneta niin paljon kuin jaksaa kantaa. Monelle enemmän, monelle vähemmän.

Vierailija
2/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei ole rahaa eikä valtaa, munista puhumattakaan. Luonnevika vaikuttaa riittävän.

Näitä jotka ikäänkuin syyllistävät siitä ettei kiusattu pidä puoliaan tai laita hanttiin, kyllä riittää, mutta koittakaas kertoa mitä se puolensa pitäminen ihan käytännön tasolla on?

Ja sitten edelleen tämä "et vaan välitä siitä" -koulukunta: kuuluuko toisten saada mellastaa vapaasti ja miun miettiä sitä että miten oppisin kiltisti sopeutumaan alentavaan kohteluun? Sitähän se tavallaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tarkoita ainakaan syyllistää siitä, vaan kertoa, että ei ihminen ole paha, jos kiusataan. Vaan että ihminen on eläin, joka valitettavasti ei kiusaa sitä ilkeää, vaan sitä, jota pystyy.

Ja tiedän, että jos on se heikko, jota kaikki ovat alkaneet potkia, niin se puolustautuminen on vaikeaa.

Sitä ikään kuin alkaa ymmärtää jopa romaneja, jokta varastelevat ja huutavat. Koska jos tarpeeksi saa paskaa niskaansa, oli millainen tahansa, niin helposti alkaa käyttäytyä kaikkia ihmisiä kohtaan rumasti. Kun on tottunut siihen, että kaikki kohtelevat huonosti.

Mutta. Kai sitä pitäis olla vahva, ja jaksaa irtisanoa huonot suhteet, jos nämä eivät toimi vaatimuksista huolimatta. Eli annat saman mitä saat. ja olla vahva jotta jaksaisi tutustua ihmisiin. tai sitten jaksaa yksin. en tiedä.

vaikka ei ole rahaa eikä valtaa, munista puhumattakaan. Luonnevika vaikuttaa riittävän. Näitä jotka ikäänkuin syyllistävät siitä ettei kiusattu pidä puoliaan tai laita hanttiin, kyllä riittää, mutta koittakaas kertoa mitä se puolensa pitäminen ihan käytännön tasolla on? Ja sitten edelleen tämä "et vaan välitä siitä" -koulukunta: kuuluuko toisten saada mellastaa vapaasti ja miun miettiä sitä että miten oppisin kiltisti sopeutumaan alentavaan kohteluun? Sitähän se tavallaan on.

Vierailija
4/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kuitenkin tarkoittaa sitä että syytä alentavaan kohteluun haetaan kohteesta itsestään. Usein ne syyt siihen löytynevät kuitenkin lähinnä luonnevikaisten kusipäiden omasta päästä.

Vierailija
5/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras ratkaisu tähän taitaisi olla ihna siinä otsikossa. Mulla on kroonistunut traumaperäinen strewssireaktio, johon terapia ei taida auttaa.

Vierailija
6/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseesi.

Vierailija
7/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tohtori.fi/?page=4276352

Masennusklinkalta saat lisätietoja.

Vierailija
8/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et "suutu" tästä mitä sanon, koska sanon tämän vilpittömästi: usko Jeesukseen auttaa ja antaa sinulle voimia ja iloa ja merkitystä tähän elämääsi.

Vierailija
9/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoa ahdistuksestasi, toivotaan, että pääset hoidon piiriin.

Vierailija
10/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmiset ovat niin kusipäitä, että sinun pitäisi tappaa itsesi? Vaihda vaan tuttavapiiriä.

Vierailija
11/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä enää tapaile niitä kusipäitä.

Itsensä tappaminen ei kannata vaikka se kuinka houkuttelisi.

Vierailija
12/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko menkat alkamassa?

Vierailija
13/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita esim. terveyskeskukseen ja selitä tilanteesi, niin pääset alkuun. Itse olin reilu kolme vuotta sitten ammatti-ihmisen puheilla, kun elämä heitteli pahemman kerran. Terveyskeskuksen kautta pääsin, eikä kaduta yhtään. Nyt elämä on taas mallillaan, joten uskallan suositella sinulle samaa, jotta selviäisit sen yli, mikä sinua ikinä ahdistaakin.

Vierailija
14/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla se aika kuukaudesta.

Ja tuosta hoitoon hakeutumisesta, olen käynyt monta vuotta kognitiivisessa terapiassa, joka ei tehoa. Kiitokset kuitenkin neuvoista, vähemmän inhimillisiäkin neuvoja tällaiseen vois saada...

Vierailija
15/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse en voi kun on lapsi ja toisaalta, sitähän ne "rakkaat" lähimmäiset sillä jatkuvalla rassaamisella ja vittuilulla hakevatkin että saisivat toisen ajettua itsemurhaan. Itse aina haukun itseäni ja totean sitten että olen niin paska ihminen etten mitään hyvää kohtelua ikinä ansaitsekaan. Kuten äitini aina sanoo: tulee tiedostaa ettet ole yhtä hyvä kuin muut ihmiset joten et voi vaatiakaan samaa kohtelua kuin muut.

Life's a bitch ja sitten sitä ONNEKSI kuolee.

Vierailija
16/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse en voi kun on lapsi ja toisaalta, sitähän ne "rakkaat" lähimmäiset sillä jatkuvalla rassaamisella ja vittuilulla hakevatkin että saisivat toisen ajettua itsemurhaan. Itse aina haukun itseäni ja totean sitten että olen niin paska ihminen etten mitään hyvää kohtelua ikinä ansaitsekaan. Kuten äitini aina sanoo: tulee tiedostaa ettet ole yhtä hyvä kuin muut ihmiset joten et voi vaatiakaan samaa kohtelua kuin muut. Life's a bitch ja sitten sitä ONNEKSI kuolee.

Kauheita läheisiä sulla on - oikeasti. Ei ole sinussa vikaa! Hankkiudu eroon tuollaisista ihmisistä, ja päätä alkaa rakastamaan itseäsi - ja omia lapsiasi. Sinulla on ihan yhtäläinen oikeus kaikkeen kuin muillakin - et ole taatusti yhtään sen huonompi kuin muutkaan, USKO MINUA :-).

Voimaa se vaatii ja tahtoa, mutta sinä olet sen arvoinen.

Vierailija
17/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan ihan niin kamalia kuin annat ymmärtää?

Mitä pahaa olemme sinulle ja/tai muille tehneet?

Vierailija
18/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tarkasti: olet ainulaatuinen ihminen ja ansaitset vain parasta - niin kohtelua kuin muutakin - elämässäsi. Paina tämä mieleesi!

Kuten äitini aina sanoo: tulee tiedostaa ettet ole yhtä hyvä kuin muut ihmiset joten et voi vaatiakaan samaa kohtelua kuin muut.

Vierailija
19/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet?

Ja ne kusipäät ja muuten vain typeryyttään valtavasti ahdinkoa aiheuttavat ihmiset porskuttavat eteenpäin - ei voi ymmärtää.

Ap, tsemppiä! Kyllä meitä fiksua ja kivojakin ihmisiä on; yritä keskittyä vain niihin aidosti mukaviin ihmisiin, ja jätä ne toisenlaiset tyypit ihan omaan arvoonsa.

Vierailija
20/41 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tarkasti: olet ainulaatuinen ihminen ja ansaitset vain parasta - niin kohtelua kuin muutakin - elämässäsi. Paina tämä mieleesi!

Kuten äitini aina sanoo: tulee tiedostaa ettet ole yhtä hyvä kuin muut ihmiset joten et voi vaatiakaan samaa kohtelua kuin muut.

Paras neuvo jonka avulla jaksaa elää on : Jos yksi ihminen sanoo sinua aasiksi niin sano takaisin, jos kaksi ihmistä sanoo sinua aasiksi niin tarkista on perässäsi kavionjälkiä, jos kolme ihmistä sanoo sinua aasiksi niin osta satula. Tarpeeksi monelta olen kuullut olevani"erilainen" ja arvoton joten olen suosiolla ostanut satulan ja yritän kitkeä itsestäni turhan itsetunnon ja itserakkauden. Muita rakastan, lastani erityisesti, mutta itseäni en kehtaa rakastaa.

Tiedän olevani tossukka ja eteismatto kun ainut iloni on keksiä miten voisin ja osaisin muita miellyttää, mutta sellaista se on.