Voi nolous! Elämäsi NOLOIN kokemus?
Kommentit (210)
Tapasin miehen netissä ja tavattiin sitten fyysisesti mun luona. Olin laittanut koko kodin kondikseen, puunannut itseni, ja suihkutellut hajuvettä. Kaikki oli hyvin kunnes kumarruin kaatamaan miehelle lisää viiniä, missä vaiheessa minulta pääsi todella äänekäs pieru (mulla on stressivatsa, ja olin ravannut vessassa miljoona kertaa ennen kuin tavattiin). Onneksi mies otti sen huumorilla, tunnelma vapautui ja olemme olleet yhdessä siitä asti. :)
Silti se nolottaa vieläkin. Tuli ihan varoittamatta joten en ehtinyt pidättää.
Mua nolottaa AIVAN KAIKKI. Olen niitä anteeksi että oon olemassa ihmisiä. Joka päivä sattuu hävettäviä asioita ja kelaan niitä illalla sängyssä. Kun vaan on vääränlainen :(
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:43"]
Mua nolottaa AIVAN KAIKKI. Olen niitä anteeksi että oon olemassa ihmisiä. Joka päivä sattuu hävettäviä asioita ja kelaan niitä illalla sängyssä. Kun vaan on vääränlainen :(
[/quote]
Oletko asperger? Minä olen, ja dg helpotti ihmeesti. Auttoi ymmärtämään miksen ole sellainen kuin muu ja teen aina väärin. Tsemppiä :)
Katso sitä Silta-sarjaa. Se Saga on mun hero.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:43"]
[/quote]
Oletko asperger? Minä olen, ja dg helpotti ihmeesti. Auttoi ymmärtämään miksen ole sellainen kuin muu ja teen aina väärin. Tsemppiä :)
Katso sitä Silta-sarjaa. Se Saga on mun hero.
[/quote]
Vähän on sitä taipumusta, mutta ei (vielä) diagnoosia.
- 182 (onpa pitkä ketju)
Pieraisin koulussa ihastukseni nokan alla.
Työskentelin eräässä liikkeessä ja meillä piti mennö varastoon hissillä alas kolme kerrosta, muissa kerroksissa oli muiden liikkeiden varastoja. No lounaan jälkeen olin yksin siellä varastossa ja alkoi vatsassa vääntää niin pirusti. Hetken päästä en voinut enää pidätellä ja oli lähdettävä ylös vessaan, hissillä kesti ja mulla lorahti paskat housuun ja tietysti siellä hississä oli muita työntekijöitä kun lopulta saapui. Ei välttämättä nähneet mitään mutta haistoivat varmasti. Ja tämä 22 vuotiaana.
Olin lontoolaisessa double deckerissä ja silloinen poikaystävä päätti alkaa sormettamaan minua. Sain sitten äänekkään orgasmin. Jäimme seuraavalla pysäkillä. Oli muuten niin helvetin nolo olo. Poikkiskaan ei vielä tiennyt, että huudan orgasmissa kuin hyeena. AAAH AAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH - hiukan lontoolaiset tuijotti.
Ei pysty pidättelemään kun tuntuu vaan niin hyvältä. Ja kyllä, tästä jäi trauma.
Olin ensimmäistä kertaa tapaamassa nykyisiä appivanhempiani. Olin tuolloin ihan ihan hirvittävän ujo ja arka ja minua jännitti niin, että kun pääsin sisälle ja muodollisuudet oli ohitse, istuin olohuoneessa sohvan nurkassa hiljakseen ja puhuin vain jos puhuteltiin.
Oli lauantai-ilta ja appiukkoni päätti sitten tarjota olutta & jotain drinkkiä väelle. Minulla on huono viinapää mutten kehdannut kieltäytyäkään vaan istuin siellä sohvan nurkassa ja join kaiken mitä tarjottiin.
Pikkuhiljaa tunsin rentoutuvani ja rohkaisin mieleni, että nyt täytyy uskaltaa liikkua sillä minulla oli hirveä pissahätä. Nousin seisomaan, otin pari askelta ja sitten lähdin vyörymään eteenpäin kuin kanuunakuula ja
rojahdin suoraan päin olohuoneen tv-tasoa niin, että taulutv kääntyi poikittain ja minä rojotin siinä hame ylösnousseena takapuoli melkein pystyssä :(
Onneks ei kuset tullu housuun :(
Tuli yllättäen menkat kun olin hehkeänä valkosissa housuissa ja topissa terassilla. Ystävä huomasi kun nousin ylös että alapää oli ihan punanen. Niin oli myös naama :-O
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:03"]
Olin lontoolaisessa double deckerissä ja silloinen poikaystävä päätti alkaa sormettamaan minua. Sain sitten äänekkään orgasmin. Jäimme seuraavalla pysäkillä. Oli muuten niin helvetin nolo olo. Poikkiskaan ei vielä tiennyt, että huudan orgasmissa kuin hyeena. AAAH AAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH - hiukan lontoolaiset tuijotti.
Ei pysty pidättelemään kun tuntuu vaan niin hyvältä. Ja kyllä, tästä jäi trauma.
[/quote]
Miks joku alapeukuttaa? Se oli VAHINKO! En tosiaan tehnyt sitä tahallani. :(
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:03"]Olin lontoolaisessa double deckerissä ja silloinen poikaystävä päätti alkaa sormettamaan minua. Sain sitten äänekkään orgasmin. Jäimme seuraavalla pysäkillä. Oli muuten niin helvetin nolo olo. Poikkiskaan ei vielä tiennyt, että huudan orgasmissa kuin hyeena. AAAH AAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH - hiukan lontoolaiset tuijotti.
[/quote]
Musta tää on silkkaa tyhmyyttä
Ei nyt tule muuta mieleen kun muutama vuosi menin tatuoijalle (on yks ainoo tatuointi) innoissani, oli siis aika varattuna, no se tatuoija sanoi että sulla on aika seuraavalla viikolla. Nolotti kyllä, en tiiä miks.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:03"]Olin lontoolaisessa double deckerissä ja silloinen poikaystävä päätti alkaa sormettamaan minua. Sain sitten äänekkään orgasmin. Jäimme seuraavalla pysäkillä. Oli muuten niin helvetin nolo olo. Poikkiskaan ei vielä tiennyt, että huudan orgasmissa kuin hyeena. AAAH AAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH - hiukan lontoolaiset tuijotti. Ei pysty pidättelemään kun tuntuu vaan niin hyvältä. Ja kyllä, tästä jäi trauma. [/quote] Musta tää on silkkaa tyhmyyttä
[/quote]
Millä lailla? Tuntui ihanalta kun hän kosketti minua, enkä osannut odottaa, että laukeaisin tosta vaan, eikä hänkään. Ei sitä yöbussissa pienessä humalassa niin harkitse. Sitten orgasmi tulee eikä sille voi mitään. Äänekäs tai ei. Plus vaikea sanoa toiselle että lopettaa kun tuntuu niin hyvältä.
Ei olis pitänyt edes alottaa, mutta kun alotetaan, lopetus on vaikeaa. Ja me oltiin about 18 molemmat.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:40"]
http://jakoavain.fi/tuhma-hyytelokakku/
[/quote]
LOL
Tämä pitäisi joka johtajan lukea.
Olin uimahallissa saunassa kun olin 30. Huomasin että samanikäinen mies hymyili tuntevan näköisenä. En yhtään tiennyt kuka hän oli vaikka mietin tosi paljon. No ajattelin sitten yrittäääkö iskeä. Huomasin että sillä on isot vehkeet. No hymyilin sille ja katsoin suoraan silmiin , sitten katsoin suoraan jalkoväliin, sitten taas hymyilin ja katsoin suoraan silmiin ja sitten taas katsoin suoraan jalkoväliin. Tein tota monta minsaa.
Lopulta menin suihkuun. Mies tuli perässä ja kysyi " Olitko pappina siinä ja siinä seurakunnassa ? No kyllä olin ja olen mies.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:03"]Olin lontoolaisessa double deckerissä ja silloinen poikaystävä päätti alkaa sormettamaan minua. Sain sitten äänekkään orgasmin. Jäimme seuraavalla pysäkillä. Oli muuten niin helvetin nolo olo. Poikkiskaan ei vielä tiennyt, että huudan orgasmissa kuin hyeena. AAAH AAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH - hiukan lontoolaiset tuijotti. Ei pysty pidättelemään kun tuntuu vaan niin hyvältä. Ja kyllä, tästä jäi trauma. [/quote] Musta tää on silkkaa tyhmyyttä
[/quote]
Millä lailla? Tuntui ihanalta kun hän kosketti minua, enkä osannut odottaa, että laukeaisin tosta vaan, eikä hänkään. Ei sitä yöbussissa pienessä humalassa niin harkitse. Sitten orgasmi tulee eikä sille voi mitään. Äänekäs tai ei. Plus vaikea sanoa toiselle että lopettaa kun tuntuu niin hyvältä.
Ei olis pitänyt edes alottaa, mutta kun alotetaan, lopetus on vaikeaa. Ja me oltiin about 18 molemmat.
[/quote]
Mä olen äärimmäisen herkkä saamaan orgasmin joten symppaan kyllä. Olen meinannut saada sen punttisalilla, junassa, metrossa... se on se sopiva liike. Kerran kun mies vaan näykki kaulaa. Mulla on jotenkin epänormaali hermosto ja kiihotustila. Pidättelen mutta muutaman kerran olen saanut orgasmin julkisella paikalla.
Tämä ei oikein ole asia jonka tiimoilta kehtaan mennä lääkäriin...
Housut repesi perseestä yksi kaunis kesäpäivä kun kyykistyin ihailemaan kukkia puistossa. Oli pakko soittaa taksi kotiin.
Kyllä se liittyy ilmavaivoihin. Tykkään ruisleivästä yli kaiken vaikkei se mun massulleni sovi, ja pari kertaa on tullut aivan valtava pieru - sitä isompi kun olen ensin yrittänyt pidätellä. Muistan että kun aloin tapailla miestäni, mulla oli kerran niin järjettömästi kaasua mahassa ja pieretti aivan mielettömästi. Ajattelin, että jos menen vessaan, niin se kuulee kaiken kuitenkin, ja niin kerroin miten asia on, ja hän sanoi, että anna mennä vaan. Siinä oli sitten torvisoittokunta. Kyllä nolotti mutta pakko oli päästää ne ilmat pihalle.
Tämän jälkeen ei kuitenkaan enää ujosteltu mitään vaan päästiin sänkyhommiinkin aika pian. :) Mies sanoi että hän oli itse pidätellyt pierua todella usein eikä ollut kehdannut käydä vessassa kakkosella ettei olisi tullut ääniä tai hajuja. Ei me nytkään tahallamme pierrä toistemme seurassa, mutta jos ei muuta voi, niin antaa paukkua ettei tule maha kipeeksi.
Hauska ketju mut liikaa kakkajuttuja. Ei sen paskomisen pitäs noin paljon nolottaa. Onkohan osa juuttunut anaalivaiheeseen? En muista yhtään noloa kakkajuttua, muutaman pierun kyllä mut ei nekään enää nolota. Ja minkä sille voi. Joskus ei vaan pysty pidättään.