Mitä mieltä salarakkaasta
Kommentit (10)
Meilläpäin pettäminen on pettämistä, ei salarakkautta..
Minulla on, ja hyvin menee, suosittelen kaikille ahdasmielisille haaveilioille.
he eivät tajua että miehet käyttävät heitä hyväkseen. Haluavat vain yhtä asiaa salarakkailta mutta miehet eivät olisi koskaan valmiita sitoutumaan heidän kanssaan.
Vierailija:
he eivät tajua että miehet käyttävät heitä hyväkseen. Haluavat vain yhtä asiaa salarakkailta mutta miehet eivät olisi koskaan valmiita sitoutumaan heidän kanssaan.
Tuohan nyt ei pidä paikkansa,Salainen suhde puolin ja toisin, voi hyvinpä olla liiton pelastus.
Hyväksikäyttöä ei semmoisessa ole jos se on molemminpuolista .Sitoutuminen-hyvä olla,elämä on lyhyt..
Missäs vaiheessa ettämisestä tuli trendikästä? Oksettaa koko asia.
Vierailija:
Missäs vaiheessa ettämisestä tuli trendikästä? Oksettaa koko asia.
Kyse ei ole trendistä,eikä muustakaan siihen negatiivisesti liittyvää.
Älä sisar ahistu,äläkä oksenna.
Elät vain kerran,hyvä jos hyvä, huono jos ei hyvä,
asiasta kauniimpi kun se on-halveksin kaikkia tollasia ihmisiä
3-vuotiaani joulu: kaipausta, ikävää, kiukuttelua, itkua - isi lähti " salarakkaansa" tultua ilmi :( Isovanhemmat, miehen vanhemmat, joiden luona joulu piti viettää, eivät minua, lastenlastensa äitiä, sinne halua, joten pikaisesti olen yrittänyt jonkinlaista joulua meille järjestää.
Itkettää, väsyttää, oma suku kaukana, olen täällä täysin yksin lasten kanssa - ja ilmeisesti " syyllistettynä" miehen ja hänen " salarakkaansa" puuhasteluista - lasten takia täytyy vain hymyillä, nauraa ja viettää " hauskaa" joulua.
Oikein hyvää joulua kuitenkin kaikille muille!
mutta ymmärrän, että pihtareiden puolisot joutuu niitä hankkimaan.