Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** TRUPLAT aaton aattoon ***

23.12.2005 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille truplille iloista päivää! Mä iloitsen siitä, että maanantaina saan olla vapaalla ja voidaan miehen kanssa viettää pitempi viikonloppu yhdessä. On olo ollutkin tällä viikolla kamalan väsynyt ja aamuisin on ollut yhtä tuskaa herätä töihin klo 6 aamulla...No mutta mulla on ennenkin ollut samanlainen fiilis vuoden loppua kohden, mä olen aina ollut ihan piipussa stressin ja kaiken kiireen takia loppuvuoden ja joulu on mennyt aina enemmän tai vähemmän " ohi" kaiken kiireen keskellä. Tänä vuonna en ota mistään joulusiivouksista sun muista stressiä, koti on kuin kaaoksen keskellä ja mitään jouluista en edes ehtinyt hankkia kotiin. Miehen kanssa sovittiin jo aikaisemmin, ettei lahjoja osteta toisillemme, kun saatiin paketit lähtemään kuitenkin tärkeimmille tutuille Suomeen. Joulu siis tulossa, vaikkei se siltä yhtään tunnukaan.

Voi piipaa, kuinka on ollut huono päivä, mutta onneksi niitä kilppariarvoja ruvetaan seuraamaan. Multa ne kokeet on otettu jo noin 3 kertaa tänä vuonna, koska oireita on enemmän ja vähemmän, mutta enemmän ne oireet on mennyt sitten masennuksen yms. piikkiin. Eli samantyylisiä oireita voi aiheuttaa joku muukin sairaus elimistössä. Mutta erittäin hyvä, että saat nyt selvyyden asioihin. Ja toivon todella, ettette laita nyt vauvapuuhia jäihin, yrittäkää vaikka tjottailla ja katsoa, miten etenee. Toivottavasti siis ensi vuonna kuulemme iloisia uutisia vauvasaralla!

Marieelalla tuntuu olevan siellä tosi idyllinen joulu, kuten myös höntällä. Muutaman kaverin kanssa olen jutellut nyt joulun alla ja heidän pienet lapsensa odottavat joulua ja joulupukkia aivan innoissaan...varmasti ihanaa katsottavaa. Ehkä sitä pääsee joskus itsekin kokemaan ja vielä näkemään samanlaista joulun riemua. Tosi mukavia joulujuttuja teillä kaikilla suunnitelmissa, mullekin maistuis kyllä se serpun imelletty perunalaatikko...Me onneksi päästään huomenna miehen kanssa sen työkaverin luokse jouluruokaa maistelemaan, mikä tosin on jenkkiversio, mutta kuitenkin edes jotain pientä jouluista yhdessäoloa tiedossa.

Palaan taas paremmalla ajalla, mutta kaikille toivottelen tasapuolisesti erittäin mukavaa joulunaikaa! Nauttikaa ja levätkää pois arkikiireet!!

Vierailija
22/30 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin:) Oliko vaikeaa? Älä muuten puhu eteenpäin tutuillesi, jos vaikka sattuu kantautumaan jonkun mun tutun korvaan täällä hengailuni... Osa näistä truplista tietenkin tuntee kans, kun ollaan järjestetty tapaamisia. Luuletko olisko mun mahista tuntea sua esim. jonkun kautta? :)

En usko, että tuossa tapauksessa tutkimuksiin tarvitsee lähteä, jos tietää paikkojen olevan rikki. Mulla ei ole ainakaan ulkopuolisia peräpukamia (sori, kiinnostaa varmaan kauheasti kaikkia;)) enkä ole mitään haavaumia huomannut. Suurin osa onneksi johtuu pukamista, mutta ehkä tää siksi mietityttää, kun suvussa on syöpää ollut.

SOFFU: Ei olla oltu. Tekisi mieli kyllä tulla, mutta kaksi vähäunista yötä kaataa mut sänkyyn aikasin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna oksensin ekaa kertaa =)

Mä tuun vähän myöhässä!!

Sen jälkeen ei oo ollu paha olo. En usko et alan enää oksentelee. Tais olla vaan sattuma ku oli niin kauhee nälkä. Oonhan mä yökkiny ennenki mut ulos ei oo koskaan mitään tullu.

Sorry, ketään ei varmaan kiinnosta mut tää oli mulle niin jännää! HIh!

Nyt suihkuun ja laittaa itteään ihmisen näköseks. Laatikot uunis =)

Vierailija
24/30 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin viimisetkin lahjat ostettua. Ei sentään tänä vuonna jäänyt ihan aatto-aamuun niinkuin joskus muinoin.:)

PIIPAALLE extra paljon lämmintä joulumieltä harmittavista uutisita huolimatta! Hyvä että asia huomattiin ja saadaan eteenpäin. Varmasti ensi vuoden puolella saadaan sieltäkin plussa-uutisia!

MARIEELA: Eipä ole tätiä näkynyt, maanantaina odotan sitä pirulaista saapuvaksi. Kattoo nyt sit et meneekö se vanha harppu sittenkin tapsan tansseihin ja unohtaa minut.... ;)

AXE: Pidän täällä peukkuja että saisit sen plussan joululahjaksi. :)

HÖNTTÄ: Voi niitä teitin muksuja, unohditko kertoa et vielä pitää yksi yö nukkua ennen ku pukki tulee? ;) Ja toivottavasti teitin kissa löytyy! Kamala ajatuskin että menisi oma lemmikki tuolla lailla hukkaan. :´(

MIITSU: Aikas hyvin kyllä anoppi arvasi. :) Ymmärsinköhän oikein että mies ei ole itse vielä äitinsä kanssa asiasta puhunu? Mielenkiintoista varmaan minkälainen keskustelu tulee.. Miehet nyt kun on mitä on. ;D

KATZU: Paljon onnea valmistumisen johdosta!! Varmasti mukava että nyt voit sit keskittyä silläkin energialla vaaviin ja muuhun.

Mitähän sitä muuta.. Olo on kyllä sen verran höppänä ja pökkyrä etten uskaltanut lähteä itse ajelemaan keskustaan, piti oottaa mies kuskiksi. Ihmiset ajaa miten sattuu ja joka ikinen parkkipaikka varattu. Flunssa ei oikein ota tullakseen, kuhan kutittelee ja kiusaa väsymyksellä. :/ Mies sanoi taas että taidan ollakki raskaana enkä oikeasti kipeä. ;D Napaa kyllä kutittaa sillai tuolta sisältä, liekö sitten ukko oikeessa tällä kertaa. :)

Nyt taidan mennä herättämään tuon kuorsaavan karhun jos vaikka lähettäs anoppilaan. Huomenna sit mennäänkin eka mun äidin luo syömään ja sit illaksi anoppilaan, eli eipä tänne taida keretä. Eli oikein hyvää joulua nyt (taas) kaikille!!

Vierailija
25/30 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] Mariposa: Siksipä mä kyselin sitä täti tilanetta koska mulla tuli kans ekaks mieleen et oot raskaana. Meinaan aikoinaan esikoisen odottelu alkoi " flunssalla" . Oli vetämätön eli väsynyt olo, hieman kuumetta (37,4) ja ajatus vain et lenkille kunhan toivun.. No, toivuin sitte saatuani plussan testiin ;DDD Eli jospa me miehesi kanssa tosiaan aavistetaan jotain ;)

Axe, mullakin tulee aina kun todella kovaa tavaraa (kaikkia kiinnostaa varmaan tää ja ;D) niin hieman verta pyyhittäessä. Ei mulla ainakan ole pukamia, enkä huomaa et olisin rikkikkään sieltä ;) Olen pitänyt ihan normaalina et välillä voi haavaumia tulla kovan kikareen myötä :/

Minäkin sitä plussaa sulle niiiiiiiin kovasti toivon!!!!!!!!!!

Piipaa, onneks kuitenkin selvisi, vaikk tylsästi näin joulun alla just :(

Mutta luulen et kun arvot kohilla ja lääkitys tehoamassa, niin eihän siihen mene kuin pari hassua kk ja teille sittenkin se kolmas tulee :) Ei sen kolmannen toive ja paikka sydämestäsi kuitenkaan voi noinkan vaan kadota, eihän? *houkuttelee joustoa yritykseen* ;)

Hönttä, meilläkin aina pienenä joku koputteli pitkin pvää seiniin ja oven pieliin, ja oltiin aina minä sisaruksineni ja serkkuineni ihan hermoromahduksen partaallla kun jännitti niin kovin et millos se pukki tulee *muistelee kaihoisasti* se oli ihanaa aikaa, todella. Harmi ettei enää kykene siihen samaan jännitys fiilikseen kuin lapsena :/

mutta seesteisyys sitte täällä tilalla :)

Tiitikästä oli kiva kuulla pitkästä aikaa :)

Miitsu, haluaa sitte palavasti kuulla kuinka miehesi ja anoppisi turinointi meni uudesta tulokkaasta ;)))

Soffu, onnea oksentamisesta. Mäkin eilen laattasin ennen lähtöämme miltei 2 vkkoon...

Mutta nyt siirryn olohuoneeseen tuonne itäsiipeen (tästä talosta tosiaan voi sanoa itä ja länsi siipi -> on meinaan reilu 500m2 tätä tilaa täs talossa ;D) katsomaan TV:tä ja jos vaikka pelattas muksujen kans jotakin ennen unia :)

Mukavaa aattoyötä kaikille ja olkaahan kilttejä jotta se pukki ei jätä tuloa väliin ;))))

M

Vierailija
26/30 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei tarvitse pelätä, että kertoisin jollekin sun palstailevan täällä. Puhun kyllä suht paljon nettitutuistani, mutta aina ehdottomasti niin, ettei heitä pysty tunnistamaan. Ja kuitenkin aika monesta ihmisestä tiedän koko nimen ja paljon muutakin :)

Katsoin vähän tarkemmin sun tietoja ja tajusin, että olet tainnut käydä samaa ala-astetta kuin yksi mun entinen opiskelukaveri. Hän on siis mun ikäinen eli vuotta sua vanhempi. Itse asiassa hänellä on sun ikäinen pikkuveli ja toinen hänen vanhemmista on opettaja. Sanooko mitään, en yhtään tiedä kuinka iso ala-aste on kyseessä? Toivottavasti en nyt paljastanut liikaa? Mutta toisaalta eihän täällä kukaan edes tiedä, että mistä kaupungista puhutaan, saati sitten mistä ala-asteesta :)

Vierailija
27/30 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ostamassa vielä muutaman lahjan, kun oikein innostuin:) Yksi oli jo -50%, joten kannatti!:)

NINNU: Se ala-aste (länsirannikolla) missä olen suurimman osan elämästäni viettänyt oli noin 500 henkinen, joten en tunne paljon muita kuin oman luokan väkeä...

Ois kyllä kiva nähdä joskus - jos uskallat! :) Olen tulossa tammikuun alussa käymään, mutta toi mieskin roikkuu mukana;)

Hyvää yötä ystävät!

T: Axe-tonttu

Vierailija
28/30 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli iltaa vain minunkin puolesta! Meillä onneksi tänään saa aikaisemmin lähteä pois töistä, joten mulla alkaa pikkuinen lyhyt joulubreikki tässä tunnin sisällä - Ihanaa pitkä viikonloppu! Ajateltiin mennä miehuksen kanssa elokuviin kattomaan Jim Carreyn uusinta elokuvaa, joka tuli tänään ensi-iltaan täällä, siellä Suomessa saatte varmasti odotella pitkälle kevääseen ;) Mutta nyt on ihanaa tehdä jotain normaalia kerrankin, kun koko pitkä syksy on mennyt niin opiskeluissa kiinni, ettei ole ehtinyt tehdä mitään vapaa-ajalla.

Mariposaa kans ajattelin, että mitäs jos oisitkin raskaana...jospa se flunssa vaihtuisi iloiseksi plussaksi! Pidetään sulle nyt peukkuja, nuo vauvauutiset kun on aina niin ihania. Myös Axelle toivon kovasti onnea, että jospa se plussa napsahtaisi nyt sullekin. Mä just juttelin yhden työkaverin kanssa, että mä olen varmaan lähemmäs 40 vee, kun joskus saan edes sitä ensimmäistä yrittää...tuntuu jotenkin, että tässä on vielä niin hirmuisesti elämää näkemättä ja kokematta, että nyt pitää vielä mennä ja matkustella, kun siihen on tilaisuus. Mutta ikinä kun ei voi sanoo etukäteen, että milloin se mieli muuttuu ja se vauvakuume iskee jalat alta. Mutta sitä odotellessa :)

Vierailija
29/30 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=3]Oikein ihanaa joulua, kinkun tuoksua ja lämmintä yhdessäoloa kaikille trupliksille perheineen![/color][/size]

Ja KATZUlle oikein suuret onnittelut valmistumisen johdosta!!!!! :)

Vierailija
30/30 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, on oltu töissä, on jusotu viemössä lahjoja, on siivottu... Oon aivan katki.

Halusin kuitenkin vielä tulla toivottamaan teille joka ikiselle oikein tunnelmallista, rauhallista ja ihanaa joulua!!!!!!!!! Myös Federicalle sinne kauas! =)

Palataaan asiaan.

mii

P.S. Piipaalle isot pahoitteluni negasta.