Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tärkeänä te pidätte sitä, että

Vierailija
15.06.2008 |

lapsi/lapset kuulevat myös klassista musiikkia, eikä vaik tätä ns. viihteellistä musiikkia???

Kuitenkin, sehän se on sitä "kunnon musiikkia" joka säilyy samana vuodesta toiseen.

Sitä kuunnellessahan sitä parhaiten ihminen rauhoittuu, eikä mitään kaameata jyskettä kuunnellessa.

Itse en vois kuvitellakaan, et mun lapsi kuuntelisi moista.

Tanssimme kyllä lapseni kans (siis pyörin ja pompin lapsi sylissä:)) usein latinoa yms.. Mutta mitään ärjyntää en kyl anna lapseni kuunnella.

Mielestäni se ei oo lapsen korville moinen, itselläki tulee kamala olo vain sellaisesta.

Illalla jos jotakin musiikkia meillä kuunnellaan, on se rauhallinen klassinen,

Ja lapsella ei ole illalla mitään villityksiä, tai ongelmia nukkumisen kans, kun viimeinen tunti ennen nukkumaan menoa rauhoitetaan....

Miten teillä muilla tämän musiikin suhteen???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että jokainen varmaan kuuntelee lasten kanssa sitä musiikkia josta itsekin pitää.

Itse pidän eniten heavystä ja rockista, ja sitä meillä kuunellaan myös kun lapset ovat läsnä. Ja laulan mukana sitä musiikki lasten kanssa.

Ei minulla ole mitään klassista musiikkia vastaan, mutta se ei vaan ole minun musiikkia. Jos lapseni haluaa sitä kuunella, saa hän ihan vapaasti sitäkin kuunella.

Vierailija
2/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokainen tavallaan".

Meillä ollaan hevi ihmisiä ja sitä myös kuunnellaan. Toki jos lapsi jotain muuta haluaa kuunnella, sen myös hänelle sallin ja tietysti annan kuunnella.

Mutta enpä ole koskaan kuullutkaan, että kukaan soittaisi jotain klassista pimputusta lapsilleen, jos sitä ei muuten kuuntele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieninä, sanotaan alle 4 v, soitin kotona yksinomaan klassista musiikkia. Pidän sitä erittäin tärkeänä, vaikka itse en musiikista oikeastaan mitään ymmärräkään enkä esim. kannusta musiikin harrastamiseen.

Intohimoisena radion kuuntelijana lopetin sen kokonaan, tosin siihen suurimmaksi osaksi oli se, etten kestänyt ylimäärisiä ääniä. Radiota olen alkanut kuuntelemaan uudestaan vasta viimeisen vuoden aikana.

Vierailija
4/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vielä kommentoida kolmosen viestiä, ettei hän ole kuullut, että kukaan soittaisi "pimputusta" lapsilleen. Haluan vain sanoa, että itse inhoan sydämeni pohjasta sitä pianon pimputusta. Minä siis soitan Pavarottia tai Mozartia, mutta en mitään pimputuksia.

Vierailija
5/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten häntä soitetaan?

Vierailija
6/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en että se musiikki edustaa jotain tiettyä tyylisuuntaa.

Meillä soi kotona omassa lapsuudessani yleensä juuri klassinen musiikki, mutta minusta ei silti tullut klassisen musiikin harrastajaa. Musiikinharrastaja kylläkin.