Mitä sellainen mies, joka tuijottaa naisen rintoja, mahtaa ajatella tuijotellessan? veikkauksia
Kommentit (34)
Itse tykkään katsoa rintoja koska ne ovat niin kauniit! Ihan sama mikä kuppikoko. Ainoastaan alaikäiset sekä pumpatut törräkkeet eivät herätä mitään kiinnostusta.
Vaikeus on siinä, että miten se tehdä huomaamattomasti, mutta kuitenkin niin, että nainen tuntee tulleensa positiivisesti huomioiduksi kokonaisuutena.
Tämän opettelussa meneekin varmaan loppuelämä ;-)
Ennen oli minunki vakioharrastus istuskella biitsillä ja bongailla mahtavia munkkeja mutta nykysin oon huomannu ettei enää kiinnitä kuin tosi harvat tissit huomion, johtunee kai siitä ku omalla eukolla on niin julumetun isot.
T. tissimies henkeen ja vereen
Mitä suuremmat utareet, sen parempi? Minua miehenä ei kyllä se utareiden koko kiinnosta lainkaan, ainoastaan miltä ne näyttävät ja tuntuvat. Lehmistä minulla ei ole muutenkaan fantasioita.
Jos rinnat ovat pienet ja kauniin pystyt, ajattelen: "wow! Noita kun pääsis puristelemaan." Jos taas isot ja/tai riippuvat, ajattelen: "Äh, olisipa paremmat niin olisi silmänruokaa."
Oman vaimon isoista rinnoista ajatelen "wau mitkä rinnat, taidanpa vähän puristella"
Muista isoista rinnoista ajattelen vain että wau mitkä rinnat. Saatan vertailla että onko isommat kuin vaimolla. Pienistä rinnoista en ajattele mitään.
Ei siinä ajattele mitään sellaisia selkeitä ajatuksia, jotka voisi tässä tulkata sanoiksi. Kai sitä vain on nautinnollisen tunteen vallassa nähdessään rinnat. Järkiselitystä sille ei voi antaa.
Missään tapauksessa en vertaa näkemiäni rintoja oman tyttöystävän rintoihin tai mitään sellaista. Rintojen katsomisesta vain tulee kiva fiilis, eikä siinä ole sen syvempiä merkityksiä. Toki siinä on sellainen vähän seksuaalisesti virittynyt fiilis kun unohtuu katsomaan rintoja mutta ei se tarkoita silti sitä että niitä katsoessaan ajattelis että "tuotapa haluaisin panna" tai muuta.
Kotona on aivan loistavat D kokoiset tissit. Kyllä niitä tulee katseltua ja yleensä tekee mieli työntää pää niiden väliin. Niin usein tapahtuukin.
Kotona on aivan loistavat D kokoiset tissit. Kyllä niitä tulee katseltua ja yleensä tekee mieli työntää pää niiden väliin. Niin usein tapahtuukin.
Saanenko tiedustella, että mikä pää?
M34
Toisinaan tisut on vain visuaalista viihdettä. Joskus voi käydä mielessä, että miltähän tuntuisi puristella noita. T:M31
Peittää, vai...
korostaa sopivasti:
liikkui sen keski-ikäisen mieslääkärin mielessä,
joka vastaanotolla loi oikein pitkän ja riisuvan katseen rintoihini (jotka olivat poolopaidan suojissa, onneksi). Vastaanoton päätteeksi, viimeisellä potilaskäynnilläni.
Näin nännilääkärin kunniaksi piti kertoa tänään. Että ei ne mieslääkärit aina ole niin viattomia.
t. N 35
että olisi kiva päästä vähän noitakin hämmentämään ja tekemään lähempää tuttavuutta
terkuin nainen 30 v. Tietää, mitä miehen päässä liikkuu seuraavan kerran, kun yllätän tai mitä ei liiku.
Tuskin pojalla tuossa mitää tilannetta oli, etkä taatusti olisi nolannut poikaa, vai oliko "tilanteessa" paljonkin porukkaa paikalla? Ei mies nolostu katsellessaan vastaantulevan naisen rintoja, en ainakaan minä edes nuorena poikana. Tosin itse olen aina ollut enemmän perään kääntyvää tyyppiä, peppumies kun olen.