Uskomattomia joka asiasta valittajia täynnä tämä palsta! Ei kelpaa joulukortit, ei lahjat, ei muiden järjestämät joulut...
...katsokaa nyt jumaliste ihmiset peiliin ja miettikää onko kaikki purnaus ihan aiheellista!?! Miten te elätte itsenne kanssa, kun kaikkeen pitää suhtautua negatiivisesti? Kyllä pitäis elämän opettaa teitäkin...
Ja Oikein mukavaa ja lämminhenkistä joulua kaikille niille, joille tärkeintä tässä elämässä ovat rakkaat ihmiset ja jotka osaavat myös nauttia elämästä:)
Terveisin eräs perheestään, lapsistaan, ystävistään ja heiltä saaduista joulukorteista onnellinen äiti
Kommentit (5)
Kortit eivät kelpaa kun tietynlaiset, kuuset pitää olla juuri tietynlaiset ym ym.
Mikään ei kelpaa vaikka ilmaiseksi saa ja joku on edes viitsinyt sellasta ärripurria muistaa (esim. joulukorttien kanssa).
kallis. Tsunamissa omaisensa menettäneet olisivat varmaan hyvin kiitollisia vaikka jouluisesta tekstiviestistä rakkaaltaan. Mutta enää eivät voi kontaktia rakkaisiinsa saada.
Ihmisen täytyy valitettavasti käydä itse ihan pohjalla ennen kuin todella osaa arvostaa sitä mitä hänellä on. Jotkut heräävät liian myöhään ja tajuavat sen vasta menetettyään kaiken.
kaikkien pitää elää ja toimia niinkuin MINÄ halua. Idiootit ihmiset viettää joulunkin ihan väärin ja aivan vääränlaisia kortteja lähettävät.
-- tuollaiseen asenteeseen jos omassa lähipiirissäni törmään niin saavat jäädä ilman kortteja ja muistamisia.
Aivan uskomattoman itsekkäitä ja kovasydämisiä ihmisiä täällä! Minulle ei tulisi mieleenkään arvostella toiselta saamiani kortteja, lahjoja jne.
hauskaa ja rauhallista joulua myös teille! =)