Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttoiko muut niitä afrikan orpoja lapsia? Lähettikö auttaja kopion kuitista että on laittanut rahat eteenpäin?

Vierailija
22.12.2005 |

Siis tämä oli siinä ketjussa missä kerättiin rahaa sille köyhälle perheellekin..

Auttajan sisko oli kuulemma afrikassa töissä orpojen lasten keskellä.. Kuvia tuli sähköpostiin ja laitoin auttajan tilille rahaa ja sähköpostia että hyvää joulua ja plaa plaa.. Mitään vastausta ei ole tullut, edes kiitosta saatikka hänen lupaamaan kopiota kuitista? :( Alkuperäinen ketjukin jo poistettu..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harmittaa kuinka joku voi olla noin törkee että käyttää hyväksi toisen auttamishalua :(

T. Terhimaarit

Vierailija
2/6 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sanoi lähettävänsä rahat kerralla joten ei välttämättä ole vielä todellakaan lähettänyt niitä rahoja. Kirjoita vaikka siihen sähköpostiin ja kysy mutta älä heti leimaa huijariksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, sen 5e minäkin vain olin aikeissa laittaa. Se nyt on ihan sama vaikka sen rahan menettäisikin, mutta jos kyseessä olisi huijari, saisi siitä rohkaisua sitten uusimaan vastaavaa... Jaa jaa...

Vierailija
4/6 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitatko sen mulle osoitteeseen terhimaarit@luukku.com??

Voisin kysellä kuitin perään..

Vierailija
5/6 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmiset uskovat ....

Vierailija
6/6 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhimaarit eli minähän olen se joka laittoi rahaa tuon " auttajan" tilille.. minun mielestä minun kukkaro on vaan kaventunut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä