Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä ps2 peli lahjaksi miehelle?
22.12.2005 |
Eli siinä se jo otsikossa tulikin. Mun mies (30v) tykkää pelailla ps2 pelejä. joten ajattelin ostaa jonkun pelin hänelle joululahjaksi. MUTTA: mikä peli????? Mitkäs on uutuuksia ja mikä sopisi tuon ikäiselle miehelle? Mitä teidän ukot pelaa?
Kommentit (2)
Meillä mies on puhunut jo pitkään ostavansa sen... No minäpä ehdin ensin ja ostin sen miehelle joululahjaksi:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sotapelejä?
Mä en tiedä mitä eroa on tietokone ja ps2 -peleillä, tod. näk. samat pelit on olemassa molemmille laitteille. Oma mies pelaa tietokoneella, ja nyt ainakin tänä syksynä himoitsee Call Of Duty 2 (sotapeli). Viimeksi on pelaillut myös GTA San Andreas tai jotain vastaavaa sen kuuloista (hyvinpä minäkin näistä olen perillä ;D). Se on joku kaupunkipeli jossa on jotain tehtäviä, ei mtn sen kummempaa hajua siitä. GTA:stakin on varmaan monta aiempaa versiota. Entäs sitten NHL 2006? Mun mies himoitsee sitäkin. Nimi kertookin kaiken pelistä jo ;)
Kurkkaa tosiaan hyllystä mitä pelejä miehelläs on paljon, ja käy sitten vaikka alan liikkeestä kyselemässä tämän syksyn uutuuksia. Nuo mun luettelemat ainakin on tänä syksynä ilmestyneitä.