Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ps2 peli lahjaksi miehelle?

Vierailija
22.12.2005 |

Eli siinä se jo otsikossa tulikin. Mun mies (30v) tykkää pelailla ps2 pelejä. joten ajattelin ostaa jonkun pelin hänelle joululahjaksi. MUTTA: mikä peli????? Mitkäs on uutuuksia ja mikä sopisi tuon ikäiselle miehelle? Mitä teidän ukot pelaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotapelejä?

Mä en tiedä mitä eroa on tietokone ja ps2 -peleillä, tod. näk. samat pelit on olemassa molemmille laitteille. Oma mies pelaa tietokoneella, ja nyt ainakin tänä syksynä himoitsee Call Of Duty 2 (sotapeli). Viimeksi on pelaillut myös GTA San Andreas tai jotain vastaavaa sen kuuloista (hyvinpä minäkin näistä olen perillä ;D). Se on joku kaupunkipeli jossa on jotain tehtäviä, ei mtn sen kummempaa hajua siitä. GTA:stakin on varmaan monta aiempaa versiota. Entäs sitten NHL 2006? Mun mies himoitsee sitäkin. Nimi kertookin kaiken pelistä jo ;)

Kurkkaa tosiaan hyllystä mitä pelejä miehelläs on paljon, ja käy sitten vaikka alan liikkeestä kyselemässä tämän syksyn uutuuksia. Nuo mun luettelemat ainakin on tänä syksynä ilmestyneitä.

Vierailija
2/2 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on puhunut jo pitkään ostavansa sen... No minäpä ehdin ensin ja ostin sen miehelle joululahjaksi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla