Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska-lehti rahoittaa lapsia tehtailevan yh:n joulua.... aika hölmöä minusta!

Vierailija
22.12.2005 |

just lueskelin eilen tullutta seiskaa.... siinä viiden lapsen yh viimeisillään raskaana ja seiska sitten lahjoitti heille astianpesukoneen... miksi niitä lapsia pitää tehdä jos on tiukkaa muutenkin... lisää muksuja kurjuuteen! huoh! =(

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheen, jossa kolme nuorimmaista ovat syntyneet lähes tasan kolmen vuoden välein (ts. kun edellisen kohdalla kotihoidontuki meinasi loppua, syntyi seuraava). Äidillä on hädintuskin peruskoulu käytynä eikä juuri minkäänlaista työkokemusta. Lapsia on nyt viisi, katsotaan onko parin vuoden päästä kuusi.

Vierailija
62/63 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyse ei ole siitä ettei lapsia saa olla, vaan esimerkistä jota näyttää heille. Nuorin on nyt neljä, ja äidillä ei ole aikomustakaan mennä töihin, tuskin koskaan. Muutenkin heidän perheen esimerkki lapsille on tämä, viinaa juova isä, eronnut äiti joka ei tee mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa vastaavia löytyisi enemmänkin. Tsemppiä sinullekin!

Vierailija:

mun tapauksessa kävin sossussa juttelemassa tätin kanssa ja hän piti mulle kamalan saarnan. Mulla oli yksi lapsi ja toinen mahassa ja olin eroamassa aviomiehestäni. Vain lukio käytynä. Tää sossuntäti läksytti, että on paljon naisia, joilla lukuisia lapsia eri miehistä ja miehet vaihtuu tiheään. Lasten tuilla eletään ja mitään koulutusta ei oo. Mä olin jotaa rv 36 ja avioero painoi päälle ja muutto yms ja olin tosi herkillä. Pillitin sitte siellä ja lupasin ryhdistäytyä. Noh, lapset oon kotona hoitanut ja hommannut 40ov ammattitutkinnonkin tossa itselleni. Nyt ovat lapset menossa tarhaan ja minä töihin. Sossussa en oo käynyt 2 vuoteen. Vissiin eettisesti väärin moinen kohtelu, mutta toimi mulle herätyksenä. En halua toiste olla sossussa itkemässä. Otin itteäni niskasta kiinni. :P Ja aionpa vielä yrittää tässä samalla akateemiseksikin. Yliopistoon haen keväällä. Suosittelen lisää tälläisiä sossun tätejä joka paikkaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi