Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska-lehti rahoittaa lapsia tehtailevan yh:n joulua.... aika hölmöä minusta!

Vierailija
22.12.2005 |

just lueskelin eilen tullutta seiskaa.... siinä viiden lapsen yh viimeisillään raskaana ja seiska sitten lahjoitti heille astianpesukoneen... miksi niitä lapsia pitää tehdä jos on tiukkaa muutenkin... lisää muksuja kurjuuteen! huoh! =(

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi pitää aina erikseen mainita että " minähän en sitä roskaa kotiini tilaa!" =DDD

Vierailija
42/63 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

just lueskelin eilen tullutta seiskaa.... siinä viiden lapsen yh viimeisillään raskaana ja seiska sitten lahjoitti heille astianpesukoneen... miksi niitä lapsia pitää tehdä jos on tiukkaa muutenkin... lisää muksuja kurjuuteen! huoh! =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, etteivätkö köyhät saisi lapsia tehdä, mutta miksi sitten valittavat elämän ankeutta, jos koko ajan pitää tehdä lisää ja lisää lapsia rokottamaan perheen taloutta..

Vierailija
44/63 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyä tarjoamaan lapselle peruselintaso.

enemmän kuin se että kyseiset tapaukset on valtion elätettäviä minua surettaa että vaikka tukia tuleekin " paljon" ei vanhemman voi tarjota sillä lapsilleen harrastusmahdollisuuksia, -välineitä yms. samoin kuin itsensä ja perheensä elättävät. lapsien status on ns " kakkoskansalainen" jo syntymästä asti, eikä se ole hyvä lähtökohta elämään.

Rahan ja materian ei pitäisi ihanne maailmassa merkitä paljoa, mutta todellisuudessa se merkitsee. surettaa lapset, joiden tie on tehty kovin kuoppaiseksi..

Vierailija
45/63 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole noiden lasten vika olipa äiti millainen tahansa. Auttaahan se astinapesukone lastenkin elämää.

Vierailija
46/63 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni myös surettaa nuo lapset, mitä siitä rahasta, olisin itse valmis lahjoittamaan vaikka henkilökohtaisesti rahaa, jos sillä voisi taata noille lapsille paremman elämän.

Vierailija
47/63 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunnan työtävieroksuvat lusmut, joita pieni joukko, eli rehellistä työtä tekevät veronmaksajat, joutuvat elättämään. Ja tämä lusmujen monenkirjava joukkio vaan kasvaa. Totta on sekin, kuten joku aiemmin sanoi, että työtävieroksuvien lusmuvanhempien lapset ikävä kyllä yleensä perivät vanhempiensa arvot ja elämänmallin.

En ole ihmisenä edes mikään rasisti, mutta kyllä tulee mieleen esim. joskus kaupassa kun näkee hyvin nuoren suomitytön ja arabimaasta tulleen pakolaismiehen ja heidän jälkikasvunsa lastaamassa päiväsaikaan ostoksia kärryyn, että voisi kysäistä omahyväisesti virnistelevältä mieheltä, että eikös herran pitäisi olla töissä ja eikö työnteko maita. Eikä tällainen siis tosiaan rajoitu edes ulkomailta tulleisiin rahoitettaviin, vaan ihan oman maan kansalaisista näitä löytyy runsain mitoin. Ja kyllä heidät tunnistaa yleensä myös ihan ulkoisen olemuksen perusteella.

Vierailija
48/63 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On julkaistu tutkimus jos toinenkin, että näiden huono-osaisten sosiaalitapauksien lapsista suurin osa yleensä seuraa vanhempiensa jalanjälkiä (koska eivät paremmasta tiedä) ja koulutettujen perheen lapsista tulee suuremmalla todennäköisyydellä itsekin menestyvämpiä.

Menestyksellä en tässä tarkoita yksinomaan materiaalista menestystä: myös kirjallisuuden, taiteiden, musiikin ja koulutuksen arvostus sekä kaikenlainen " sydämen sivistys" johon luen mm.suvaitsevaisuuden kuuluu tähän. On tosi ikävää, että lapsia " tehtaillaan" tällä intensiteetillä. Ei tarvitse olla ennustaja tietääkseen mitä lapsille tulee tapahtumaan, ikävä kyllä. Mielestäni tässä tapauksessa minkään aikakauslehden (olkoonkin mikä tahansa roskalehti) ei tule palkita äitiä, vaan pikemminkin ohjata esim.ehkäisyneuvontaan tai hakemaan elämäänsä suuntaan esim.psykologin avulla.

Vierailija
49/63 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan muuta mielessä.Vaikka omat lapset?? Seiskan perheen äidille toivotan onnea synnytykseen..joka onkin jo lähellä.Mua lähinnä naurattaa nää jutut täällä.On teillä kauhee huoli toisten ehkäsystä ja muista jutuista. No tää onkin varmaan ainut palsta missä tollaset tavan tahvot pääsee loistamaan lääkäreinä,sosiaalityöntekijöinä,psykologeina ja Jumalana

Vierailija
50/63 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidät erilaisiksi. Sosiaalityöntekijät tekee tärkeetä työtä ja he tarvitsevat asiakkaansa, kela tarvitsee asiakkaita, työvoimatoimisto tarvitsee työttömiä, maailma tarvitsee erilaisia ihmisiä. Kyseinen äiti hankkii lapsia se on hänen elämäänsä ja kyllä hänkin ehtii vielä töitä paiskimaan kun jälkikasvu ei enää vaadi niin paljoa kotihoitoa. Töissäkäyvät ihmiset tarvitsee mielenterveyspalveluita kun se tekee monen tosi katkeraksi ja mielen synkäksi ja mustavalkoiseksi.

Vierailija
51/63 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua voi hakea...yrittäkää..nyt...jaksaa...joulun..yli..

Vierailija
52/63 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käyt töissä, olet onnellinen ja yhteiskuntakelpoinen... no joopa joo. taitaa jeesustelijoilta unohtua se, että kaikissa yhteiskuntaluokissa on kurjuutta ja epäonnea. ei sillä koulutetun lääkärin lapsellakaan vältäämättä ole hyvä lapsuus vaikka vanhemmat pystyisivätkin hänen harrastuksensa kustantamaan.

kaikki olemme varmasti samaa mieltä siinä, että suomessa tarvitaan enemmän lapsia syntyväksi. mitä väliä sillä on kuka heidät synnyttää. valtio voi ottaa osan vastuusta esim. koulutuksen kohdalla: kannustetaan nuoria kouluttautumaan ja siten ansaitsemaan elantonsa itse vaikka heidän vanhempansa eivät siihen pystyisi. sitä paitsi eivät kaikki voi käydä yliopistoa: kuka ne vanhukset hoitaa, jos kaikki ovat lääkäreitä tai lakimiehiä. tavallisia duunareita tarvitaan enemmän.

Vierailija
53/63 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parasta, jos lapsia synnyttäisivät ne, joilla on kyky huolehtia heistä ja hyvä olisi, jos näillä ihmisillä olisi myös omasta takaa resursseja huolehtia lapsistaan. Ettei tarvitsisi yhteiskunnan varoilla elättää vanhempia kotiin ja heidän alati kasvavalle lapsilaumalleen elintasoa. Ja jos lapset saavat jo kotoa ahkeruuden mallin, niin sekin hyödyttää näitä lapsia itseään ja myös yhteiskuntaa tulevaisuudessa. Että elätit eivät synnyttäisi ja ennenkaikkea kasvattaisi lisää elättejä. Kyllähän se on vanhempien tehtävä opettaa lapsilleen arvoja, eikä yhteiskunnan tehtävä tukea ja patistella näitä velttimyksiä sitten tulevaisuudessa töihin. Aina vaan pitäisi tukea ja silittää päätä ja ymmärtää, mutta mitään ei viitsittäisi itse tehdä, ei omaksi eikä muiden hyväksi.

Vierailija
54/63 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äiti tai isä on vahingoittanut lapsiaan, niin täällä kirjoitetaan siitä kuinka sossu on mokannut kun ei ole auttanut perhettä ajoissa. Samat tyypit sitten haukkuvat täällä kaikki jotka joutuvat sossusta apua hakemaan. Miten se sossu voi auttaa ajoissa jos sieltä ei saisi apua hakea, siinä vaiheessa kun ulkopuoliset puuttuvat asiaan ja tekevät ilmoituksen sossuun on jo usein liian myöhäistä. Koittakaahan päättää mitä mieltä olette.

t:neljän lapsen äiti, joka ainakin nyt pystyy lapsensa elättämään, mutta menisi kyllä tarpeen vaatiessa sossuunkin ja nimenomaan lasten edun takia

Vierailija
55/63 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä odota kieli vyön alla miehen tilipussiakaan. Olen nimittäin itse paljon parempi palkkaisessa työssä kuin hän ja kannan päävastuuta perheen taloudesta. Siksipä niin ottaakin päähän, että tosi suuri osa kunnallisten päiväkotien hoitolapsista on siellä joko kokonaan ilmaiseksi tai pienellä maksulla. Meille tarjottiin päivähoitopaikkaa sellaisesta päiväkodista, jossa ei ole muita lapsia kuin sossun asiakkaiden, niin tehtiin oma ratkaisu ja hankittiin paikka yksityisestä päiväkodista, osan päivää kotona on oma hoitaja. Hoito sinänsä olis varmaan yhtä hyvää kunnallisessakin, mutta sosiaalinen ilmapiiri muuten kyseenalainen.

Vierailija
56/63 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertonee varmaan sun omakohtasista kokemuksista tai sitte pumpulissa kasvaneelta.LOPETA JO

Vierailija
57/63 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kajastaa näissä teidän " parempien" ihmisten(lue: jotka tienaa eniten) jutuissa selkeästi sellainen ajatus siitä että pidätte itteänne älykkäämpinä, suorastaan jotenki korkeampana rotuna kuin duunari kansalaiset. Mun mielestä älykkäät yksilöt kykenevät monimutkaiseen ja objektiiviseen ajatteluun, jota seikkaa ei kyl teijän putkiaivojen horinoissa paljo havaitse. moni vtun tyhmä idiootti tienaa hyvin... Ja toisaalta monet älykkäät tulevat toimeen vähemmällä ja keskittyvät muihinkin asioihin kuin rahaan ja itsensä korottamiseen muiden yläpuolelle... hyvää joulua. Joulu on synkkä juhla...

Vierailija
58/63 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kempele.fi/~skyostil/uv/ostaelama/

5 lapsen äidiltä jolla mies käy töissä ja itse tekee keikkatyötä

Vierailija
59/63 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tapauksessa kävin sossussa juttelemassa tätin kanssa ja hän piti mulle kamalan saarnan. Mulla oli yksi lapsi ja toinen mahassa ja olin eroamassa aviomiehestäni. Vain lukio käytynä. Tää sossuntäti läksytti, että on paljon naisia, joilla lukuisia lapsia eri miehistä ja miehet vaihtuu tiheään. Lasten tuilla eletään ja mitään koulutusta ei oo. Mä olin jotaa rv 36 ja avioero painoi päälle ja muutto yms ja olin tosi herkillä. Pillitin sitte siellä ja lupasin ryhdistäytyä. Noh, lapset oon kotona hoitanut ja hommannut 40ov ammattitutkinnonkin tossa itselleni. Nyt ovat lapset menossa tarhaan ja minä töihin. Sossussa en oo käynyt 2 vuoteen. Vissiin eettisesti väärin moinen kohtelu, mutta toimi mulle herätyksenä. En halua toiste olla sossussa itkemässä. Otin itteäni niskasta kiinni. :P Ja aionpa vielä yrittää tässä samalla akateemiseksikin. Yliopistoon haen keväällä. Suosittelen lisää tälläisiä sossun tätejä joka paikkaan. :D

Vierailija
60/63 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parastahan olisi (ainakin minun mielestäni), jos tukia hakevan kanssa ei turhia hyssytellä, vaan uskalletaan puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Tottakai myötätuntoa pitää löytyä, mutta suoria sanojakin pitää käyttää! Ensimmäinen käyntikerta on kriittisin, silloinhan ihminen joutuu väkisinkin tekemään jonkinlaisen päätöksen siitä, haluaako hän tulla käymään toisenkin kerran vai tekeekö kaikkensa, ettei tarvitse tulla uudestaan.

Onnea, sinä olet osoittanut pärjääväsi ja annat näin myös hienon mallin lapsillesi. Kaikkea hyvää jatkossa!

Vierailija:

mun tapauksessa kävin sossussa juttelemassa tätin kanssa ja hän piti mulle kamalan saarnan. Mulla oli yksi lapsi ja toinen mahassa ja olin eroamassa aviomiehestäni. Vain lukio käytynä. Tää sossuntäti läksytti, että on paljon naisia, joilla lukuisia lapsia eri miehistä ja miehet vaihtuu tiheään. Lasten tuilla eletään ja mitään koulutusta ei oo. Mä olin jotaa rv 36 ja avioero painoi päälle ja muutto yms ja olin tosi herkillä. Pillitin sitte siellä ja lupasin ryhdistäytyä. Noh, lapset oon kotona hoitanut ja hommannut 40ov ammattitutkinnonkin tossa itselleni. Nyt ovat lapset menossa tarhaan ja minä töihin. Sossussa en oo käynyt 2 vuoteen. Vissiin eettisesti väärin moinen kohtelu, mutta toimi mulle herätyksenä. En halua toiste olla sossussa itkemässä. Otin itteäni niskasta kiinni. :P Ja aionpa vielä yrittää tässä samalla akateemiseksikin. Yliopistoon haen keväällä. Suosittelen lisää tälläisiä sossun tätejä joka paikkaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme