Meillä alkoi tänään jouluriita, kun mieheni ilmoitti, että
aattona ollaan hänen vanhempiensa luona, mikä on ok, mutta mies oli kutsunut sinne myös exänsä. He erosivat noin 2v. sitten. En pysty menee sinne kattoo sen exää, josta myös mieheni äiti pitää.
Kommentit (30)
että joulu vietetään tietenkin oman perheen kanssa. Tänä jouluna ollaan aatto kotona jonne tulee sisarukset syömään ja joulupäivänä käydään perheenä anoppilassa ja mun vanhempien luona. Kukaan ei tee erikseen omia reissujaan.
Jos mieheni ilmoittaisi kutsuvansa ex:n syömään niin saisi syödä sitten senkin jälkeen ruokansa ex.än kanssa.
Eihän tommoset miehet muuta ikinä käyttäytymistään jos saa aina kaiken periksi.
tietäen että sinäkin tulet paikalle.
Olisi hänen ainakin pitänyt kysyä mitä mieltä sinä ap olet asiasta.
Mutta oli aika tylyä mieheltäsikin noin vain ilmoittaa tälläinen asia.
Parisuhteessa asiat päätetään yhdessä, jos mies päättää yksipuolisesti niin menkööt sitten myös yksipuolisesti...
Todella loukkaavaa olisi ainakin minulle jos jotuisin saamaa ruokapöytään minun mieheni exuien kanssa.Ei tulisi kuuloonkaan,silloin saisi mies ruveta tekemään valintoja että joko elämään kuuluu minä tai ex,molempia hän ei voi saada saman joulupöydän ääreen.
Lisäksi minusta noi exät kuuluvat menneisyyteen ja välttämättä heidän kanssa ei tarvitsisi olla edes tekemisissä,sitten hieman eri aisa jos on lapsia niin on pakkokin olla jonkunlaisissa mutta ehkä ei silloinkaan missään samassa ruokapöydässä istua ellei kaikki ole sitä mieltä että asia OK.
Vierailija:
Todella loukkaavaa olisi ainakin minulle jos jotuisin saamaa ruokapöytään minun mieheni exuien kanssa.Ei tulisi kuuloonkaan,silloin saisi mies ruveta tekemään valintoja että joko elämään kuuluu minä tai ex,molempia hän ei voi saada saman joulupöydän ääreen.
Lisäksi minusta noi exät kuuluvat menneisyyteen ja välttämättä heidän kanssa ei tarvitsisi olla edes tekemisissä,sitten hieman eri aisa jos on lapsia niin on pakkokin olla jonkunlaisissa mutta ehkä ei silloinkaan missään samassa ruokapöydässä istua ellei kaikki ole sitä mieltä että asia OK.
miten joulunvietto meni,oliko miehesi ex
tosiaan paikalla?
Tosin mua ei haittais jos miehen exä ois joulupöydässä, mutta sitä exää ei taitais vähempi kiinnostaa mun läsnäolo.
Onko heillä yhteisiä lapsia?
Mutta entä jos anoppisi onkin kutsunut ex:n
eikä miehesi?
Miehen mielestä on ok, jos se ex on mukana. Onhan heillä noin 15 vuoden historia takana. Mut mua sapettaa!
mun ex ja nykyinen. Joskus jopa syömässä mun veljeni luona: ex ja hänen tyttöystävänsä, minä ja mieheni =)
Meillä oli sama tilanne, kirjoitin jo joskus kauan sitten, että mies oli ostanut exälle lahjan, minulle ei. Ja exä oli menossa myös miehen äidille. Nyt kaikki on kääntynyt niin että mieskään ei mene äidilleen, menee isälleen, ja exä menee omalle isälleen. Me menemme omalle äidilleni ja illalla mies ja poika (edellisen liiton poika) hakevat meidät kotiin ja jatketaan sitten kotona. Lahjaa en edelleenkään saa, olen ostanut miehelle nyt 3 lahjaa, ja mies sanoi että minun pitäisi paluttaa ne koska hän ei osta minulle. EXÄLLEEN osti ja kolmelle parhaalle kaverilleen.
exälle osti mutta ei sulle.. Mä ainakin suurinpiirtein tappaisin miehen tuos vaihees.. todella törkeää!!! älä ole kynnysmatto!!
On mentävä aattoiltana anopille avaamaan lahjat. Haluaisin olla omassa kodissa omalla perheellä. Koko iltaan en kyllä todellakaan aio siellä anoppilassa olla...
" mies ilmoitti" , " pitää mennä anopille" ynnä muuta.
SIIS NAISET! Millaisessa ihmissuhteessa te oikein elätte kun teille vaan ILMOITELLAAN asioita? Tai teitä vaan komennellaan sinne sun tänne kuin räsynukkeja?
Eikö teillä ole omaa tahtoa ollenkaan???
Jessus mitä kynnysmattoja täällä taas porailee pilalla olevaa jouluaan.
että jouluna pitää ängetä ex anoppilaan?Anoppihan ihan selvästi yrittää saada niitä takaisin yhteen.Muuten ymmärrän yhtpidon anopin ja exän välillä mutta JOULUNA!!!!Eikö sillä akalla ole omaa perhettä tai sukua?Neuvoni on että et mene eli sinä ja vauva pysytte kotona.Kattokoon ukko sitten kumpi on tärkeempi.Ihan vihaksi pistää tuollainen törkeys!!!!
Anna tilaa ihmisille jouluna. Minä aion erota miehestäni joulun jälkeen eikä haittaisi mitään, jos hän toisi uuden vaimon luoksemme jouluna. Tosin tietysti tilanne on eri sinulla, mutta silti.
Vai onkohan ap jo lähtenyt anoppilaan kun ei
vastaa...
meillä miehen kanssa yhteinen lapsi ja minulla uuden miehen kanssa kaksi lasta. Anoppi on kultainen mummi ja avarasydäminen eikä tilanteessa ollut mitään outoa. En haikaile ex:n perään, mutta miksi pitäisi katkaista muut hyvät ihmissuhteet eron takia?
Vierailija:
Meillä sovitaan ja puhutaan asioista yhdessä!
Meillä ei kumpikaan " ilmoita" yhtään mitään...
Luoja että mua säälittaa nämä naiset jotka täällä
parkuvat jokaikinen joulu miten taas pitää raahautua
anoppilaan ym.Tai miehen ryyppäys viikonloput ja
lomamatkat...