Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaiden valkaisusta kokemuksia?

Vierailija
30.12.2005 |

Onko kokemuksia hampaiden valkaisusta? Mitä olet kokeillut, oliko kallista ja tehosiko? Kuinka kauan hampaat pysyivät valkoisina?

Itse olen tässä suunnitellut tilaavani tv-shopista tai netistä jotain hampaiden valkaisuun, mutta mietityttää onko ne tuotteet varmasti turvallisia ja tuleeko niillä oikeasti tuloksia. Markettien valkaisevat hammastahnat eivät ainakaan vaikuta hampaideni väriin millään lailla :(

Kommentteja asiasta tietäviltä kiiitos :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun oma hammaslääkärini (perhetuttu) ei suostunut valkaisemaan hampaitani.

Vierailija
2/5 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin täältä: http://www.hampaidenvalkaisukotona.fi/ ja valkaisupaketti vaikutti heti alkajaisiksi "ammattimaiselta", eikä sellainen halpahalliversio, mistä ikenet menee verille. Valkaisu ei kirvellyt eikä sattunut mitenkään, lopputulos säilyi monta viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkaisi opalescene boost aineella. Hampaani eivät valkaistuneet. Maksoi ainakin 300 euroa ja armottoman vitutuksen.

Vierailija
4/5 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkaisi opalescene boost aineella. Hampaani eivät valkaistuneet. Maksoi ainakin 300 euroa ja armottoman vitutuksen.

Vihloi ihan helvetisti, ja pienempää vihlomista kesti 2 viikkoa. Lopputulos tosiaan oli, ettei edes mieheni huomannut mitään vaikka tiesi valkaisusta, saaati että kukaan muu olisi havainnut mitään eroa.

Vierailija
5/5 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

-Kahdesti Zoom-valkaisusysteemillä hoitolassa (400 euroa/krt eli heleVEtin kallista)

-Yhdesti nettimuoteilla (satasen hintainen)

-yhdesti apteekin liuskoilla (60 e)

Zoom oli tehokas, mutta koska juon kahvia ja limuja, tulos hävisi muutamassa viikossa molemmilla kerroilla.

Noista muista ei ole ollut mitään iloa.

Olen huomannut, että tämä riippuu hirveästi hampaista. Kaveri, joka vetää röökiä kuin korsteeni, valkaisee max kerran vuodessa hampaansa ja kadehdittavan valkoiset ovat.

Itseni lisäksi tiedän muitakin, jotka saavat nauttia tehokkaimmankin valkaisun lopputuloksista korkeintaan kuukauden. No, aina voi hymyillä suu kiinni :)