Onko muille tullut kuntoplussan mp3-soitinta? En saa toimimaan... Miten teillä?
Ilmainenhan tuo lähes oli, että ei sillä, mutta harmi jos ei rupea toimimaan, en usko että tulen erikseen ostaneeksi. Tuossa on enemmän muistiakin kuin siinä jonka sai toisesta lehdestä. (siskollani on sellainen.)
Tämä on siis sellainen pieni, laatta-mallinen litium-akulla (se toinen on pitkulainen, jossa on muistitikku), ja hyvin lataa niitä lauluja mutta ei kuulu mitään kun yrittää kuunnella. Tai sitten ei vain mene päälle, kauhean jäykkä play-nappula.
Jos jollain samaa pulmaa, kiitos jos tiedät auttaa!
Kommentit (13)
kuntoplussan sivuilla ei mainintaa..
Sulle on kuitenkin luvattu toimiva soitin, joten siihen sulla on oikeus - olitpa sitten siitä maksanut tai et.
harmin paikka, pitää kai koettaa ottaa sinne yhteyttä. Olen lähdössä reissuun huomenna niin olisi ollut kiva autossa kuunnella...
vanhalla koneella en kylläkään saanut toimimaan, mutta nyt on uusi kone ja toimii... Lenkkeillessä on ollut soitin mukana...sopivan kokoinen siihen hommaan:)
1. siirrä on/off-nappi ON kohtaan
2. paina play-nappia pitkään(pelkkä nopea painallus ei riitä, punaisen valon täytyy syttyä)
3.lisää ääntä laitteen toisella puolella olevasta napista
näin sain itsellä toimimaan. ..
En ole saanut sitä painettua niin että pun. valo syttyisi, mutta esim. kappaleen vaihto/äänenvoimakkuusnapista painaessa se syttyy.
Hitsi jos just minulle sattui rikkonainen yksilö... :( Tuollaista liitelahjaa tuskin saa edes mitenkään vaihdettua.
ekalla kerralla painelin kaikkia nappeja jotta sain laitteen toimimaan... nyt sitten toimii ihan moitteettomasti.
Kannattaa soittaa ja kysyä josko saisit laitteen vaihettua, vaikka tilauslahja onkin kyseessä.
maksoin 6.90¿. maksu piti maksaa ennen kun soittimen sai. ensimmäisen lehden jälkeen peruutin kyllä tilauksen...:)
Nyt lataan sitä vielä, koetan sitten sinnikkäästi uudestaan, ja jos ei auta, niin soitan sinne lehteen ja kysyn voiko vaihtaa. Kivahan se olisi kun toimisikin... Olis just hyvän kokoinen lenkkeilyyn ym.
Minulla tuohon mahtui jotain 16-18 kappaletta, eli ei mikään hirmuisen laaja muisti mutta kyllä minun tarpeisiin riittää, voihan niitä vaihdella.
Jos ei mahdu kuin neljä, ne joko eivät ole mp3:na tai sitten ovat TODELLA pitkiä lauluja!! ;)
Joku joka kyseli, niin ohjeessa lukee, flash-muistin tilavuus: 128MB ja Mp3-bittimäärät: 8-320K bps
Minusta tää oli 256 mb. Täytynee koittaa uudestaan..
nyt on musiikit ladattu laitteeseen ja odottelen akun täyttymistä. Toivotaan ettei ole kovin yleinen tuo vika nappuloissa ja toiminnassa..