Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOHIIRET TORSTAIHIN ja kohti joulua

22.12.2005 |

oli pakko alottaa uusi pino...tuo oli niin pitkä itselläni meni 15min kuin luin sen ja ajattein että jos joku on vaikka jo eilen sen lukenut niin ei tarvii sitte selailla minkä on lukenut ja mitä ei.....

minun nuorempi poika on kuumeessa ja nyt sitte ollaan saikulla.

itse nyt rv 6+4 ei kummempia oireita:

rinnat arat

masu turvoksissa

välillä masuun vihloo/ sattuuu

ei muuta....

huomenna on neuvola ja pyydän sairaalalle ultraan...kun se 3,5kk sitten kesken mennyt raskaus kummittelee takaraivossani kokoajan.

nyt pitäs tehdä joulusiivo...ja tortut jossaaan välissä.

huomenna kyläään ja aatto ihanaaaa!!!!!!!!!!!!! Olen jouluihminen...siis itken ihan varmasti kun pojat saa lahjoja..... itken nyt joka suunnassa. tv ohjelmissa ja nin pois päin...

pukki tulee joo meillekkin. klo 17

ja pakkauksesta jotain:::: aijon ottaa pakkauksen.

HYVÄÄ JOULUN ODOTUSTA KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

minttu ja sintti 6+4

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavasti jo ihmisiä mukana ja edellinen pino sen mukainen :)

Jouluihminen minäkin, ihanaa aikaa, kun jopa oma äitini, joka yleensä stressaa kaikesta on rauhallinen. Itse tulin juuri lääkäristä ja sairaslomaa pätkähti kolme päivää -tää flunssa on nyt tosi sitkeessä ja nyt meinaan tän tosissani parantaa ennen lauantaita. Esikoinen hoidossa, onneksi.. eilen illalla olin kuumeessa ja niin kipeä, etten jaksanut kättä nostaa, saati sitten poikaa hoitaa. Ja nyt olo on ihan vetämätön, ruoka ei maistu, pää on todella kipee, nenä tukossa, paleltaa, ällöttää... :( ei hyvä.

Parempaa fiilistä muille!!!!

Mua jänskättää ihan mielettömästi vauvauutisten kertominen aattona... tiedän, että saadaan monta suuta hymyyn ja tod. näk. anoppi ja appi liikuttuvat kovasti.. varmaankin parahdan itkuun minäkin. Nää on parhaita hetkiä elämässä.

Nyt peiton alle taltuttamaan tämä pöpö.

AuroraM ja eppu rv 8+3

Vierailija
2/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tänne kummempaa, lähinnä " nostaakseni" kirjoittelen. Edellinen pino alkoi jo olla liian pitkä. Vaikka hyvä niin, että elokuisia on paljon ja juttua riittää..!

Nyt on väsy iskeny ihan äkkiseltään, just mitään en enää jaksais. Vaikka odotan joulua joka vuosi ihan innoissani, nyt on jotenkin ihan voimaton olo. Eilenkin vedin ihan kevyesti parin tunnin päikkärit. Hipsuhiiri kirjoitteli äskettäin edelliseen pinoon, että mitenkä jaksaa valvoa yövuorot, mulla on vähän sama juttu. Yleensä valvominen menee siinä missä muutkin vuorot, mutta saa nähdä miten nyt. Onneksi on sen jälkeen mukavasti lomaa.

Nyt menen vahtimaan ruokaa uunissa, voikaahan kaikki hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain just tytön (10kk) päikkäreille ja olen niin niin loppu!

Herättiin kylläkin vasta 7.30,( tosin yöllä 2x) mutta aamut on sellaista hyörinää, ja kun tytteli on oppinut nousemaan jaloilleen tukea vasten, niin saa koko ajan olla perässä, " pelastamassa" häntä. Ja oma lukunsa on tuo päikkäreille laitto, kun nukkuu ulkona vaunuissa, niin vaatetta on laitettava niin jumalattomasti. Hiki valuu, kun vihdoin saan hänet kipattua kärryyn!

Väsymys on siis mulla oikeastaan ainoa raskausoire. Välillä nipistelee mahassa ja ruokahalua ei juurikaan ole. Mikään ei kuitenkaan aiheuta ällötyksen tunnetta tai okseta. En kyllä ekassa raskaudessakaan kauhean huonosti voinnut.

Joo, on melkoisesti meitä elohiiriä, joten olis hyvä ottaa ne päiväpinot käyttöön. On helpompi kaikille seurata missä mennään, mitä tapahtuu ja kenelle.

Mä olen kertonut raskaudesta vain äidille ja siskolle (tietty miehelle!=))

Ajattelin, että jos jotain menee pieleen, niin en jaksa sitten asiaa setviä kovin monen ihmisen kanssa.(varsinkaan anopin!!) Ja vaikka ei pidäkään murehtia etukäteen mahdollisia keskenmenoja tai muuta, niin osaan kyllä iloita ja nauttia tästä raskaudesta näiden lähimpieni kanssa. Ja salaisuudet on ihania....

Nyt menen väsäämään lanttulaatikkoa,

Marliini

Vierailija
4/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ahdistus, kun jännittää niin kamalasti uutisten kertominen jouluna. Miehen luona ollaan aattona ja haluaisimme asian paljastaa ennen kuin aletaan kaataa viiniä laseihin. Toki se olisi helppo pamauttaa siinä vaiheessa. Mutta voisi sen pamauttaa tietysti heti, kun astuu sisäänkin. En tiedä, miten tuon asian kertoisi... Onko jotain vinkkejä? :)

Mun äidille kerrotaan sitten seuraavana päivänä lahjan muodossa. Todennäköisesti se vaan ihastelee, että ai kun on ihanaa pehmoista vauvanvaatelankaa kiitos kiitos, eikä tajua mitään. Vaikka on koko viime vuoden kysellyt, että koska voi alkaa neuloa kastemekkoa tai myssyjä tms.

Vierailija
5/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyttää ja yököttä...

Olen jouluihminen mutta tänä jouluna ei vois vähempää kiinnostaa, olen niin naatti. Mies tuolla tekee joulusiivousta ja minä väsään tässä viime tingassa joululahjoja.

Esikoisella on maha kovana ja elo on sen mukaista, itkee kokoajan kun kakkaa alkaa tulla ja sitten pidättää niin että tulee vaan aina yksi papana kerrallaan, ja mikään ei tunnu auttavan, ei vatsan pehmikkeet, luumu, kaalit, juominen. ARGH... tätä menoa ollaan varmaan jouluna saikulla jossain suolihuuhtelussa.

eiku jatkamaan noitten kalentereitten kimpussa!

hanneli ja masukki

Vierailija
6/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaudun minäkin mukaan. Viikkoja on tänään 6+0 ja toinen lapsi tulossa. Tämän pikkukakkosen kanssa on ollut vähän epäonnea (kaksi alkuraskauden keskenmenoa ennen tätä), joten vähän vielä varauksellisesti suhtaudun raskaanaoloon. Yritän toki olla optimistinen. Toistaiseksi on vaikuttanut ihan hyvältä oireiden suhteen, eli väsyttää, paleltaa, kuvottaa ja maha on iltaisin kauhean turvoksissa. Kahvia ei voi kuvitellakaan juovansa, eikä mikään makea maistu. Suolaiset ruoat, kylmät juomat ja appelsiinit menee, vaikkei niitäkään juuri tee mieli.

Jouluvalmistelut on vielä vähän vaiheessa, mutta jospa ne huomenna sitten saisi tehtyä loppuun. En kyllä tiedä miten ne jouluruoat loppujen lopuksi maistuu, mutta ei sitä nyt joulupöydässä voi oikein mitään salamipizzaakaan syödä ;)

Isovanhemmille kerrotaan jouluna (koska huomaisivat kuitenkin), muiden osalta pidetään vielä omana tietonamme jonkun aikaa. Ilahtuvat varmasti tosi kovasti, vaikka hekin varmaan vielä vähän pidättelevät iloaan noiden aiempien keskenmenojen takia.

Mukava päästä teidän muiden sekaan odottamaan ja vertailemaan oireita ja muita :)

Punahukka 6+0 (nicki tulee samannimisestä näytelmästä, josta pidin kovasti, ja kaikki mitä tuota ennen ehdotin, oli jo varattu)

Vierailija
7/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt reilu pari viikkoa 24-h kuvotuksesta, joka alkaa iltapäivästä aina pahenee johtaen siihen, että jaksan iltaisin maata vain sängyssä. Harmittaa niin vietävästi, sillä olen oikeasti jouluihminen. Nyt ei innosta joulu ja vielä vähemmän jouluherkut :(. Toivottavasti oloni tästä piristyy, sillä 3-vuotias esikoiseni on ainakin ihan täpinöissään. Joulupukkikin tulee ensimmäistä kertaa vierailulle :).

Kävin eilen ensimmäisessä neuvolassa ja samalla tuli varattua aika lääkärintarkastukseen. Np-ultra olisi edessä tammikuun lopuilla, joten sitten vasta pääsen näkemään tuon " pikkukaverin" . Me emme vielä aion kertoa vauvauutisista. Ei ole vielä kiirettä :)

Vierailija
8/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhän pitäisi olla mulle tuttu esikoisen odottamisesta mutta kyllä kuitenkin jännittää. Ei kuvotusta, ei rintojen arkuutta (vaikka kuin sormilla tökkisi), ei väsytä enempää kuin yleensäkkään (kolmivuorotyöntekijä olen), välillä paleltaa (flunssasta juuri toipumassa).

Sitten mä onneton menin sanomaan miehelle etten halua kertoa mahdollista plussa uutista ennen np-ultraa. Mun mieli olisi muuttunut mutta mieshen ei. Kävin katsomassa tekayn kiekosta niin rv 12 tulee minulla täyteen helmikuun alussa. Hohhoijaa. Mitenköhän mä suuri suinen nais immeinen pystyn tän salaisuuden sinne asti pitämään. Ja kaiken lisäksi ultra voi olla vielä myöhemminkin.... Mun olisi pitänyt alunalkain olla ihan hiljaa eikä mennä ehdottelemaan miehelle mitään noin päätöntä.

Te jotka kakkosta odotatte niin oletteko miettineet kulkupelejä? (rv5+4 tämä kysymys onkin jo hyvin ajankohtainen ;) )

Meiltä kauppaan on jo useampi kilometri ja leikkikentällekin 3km. Itse mietin että onko niillä sisarusrattailla tarpeeksi käyttöä? Säilytys ongelmiakin taitaisi tulla kun ovat kookkaammat kuin nykyisin käytössä olevat emmaljungan edget. (Niin jos päädyn niinhin sasarusrattaisiin niin multa sais halvalla yhdistelmävaunut... vink,vink)

Pika-joulu-siivous-tehty. Tällainen siivous sopii mun ropalle hyvin (maton reunoja ei kannata nostaa ja kehoitan välttämään nurkkia). Tällä hetkellä tavarat ovat järjestyksessä mutta kun nuori isäntä herää niin taas äiti joutuu etsimään kattiloista lähtien omaisuuttaan ;) onko kaikki taaperot yhtä touhukkaita???

Hyvää joulua haluan jo toivotella vaikka en kai mä teitä rauhaan jätä joulunakaan =)

Vierailija
9/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoisen kovaan vatsaan auttaa se, että laittaa potan pohjalle pari senttiä tosi kuumaa vettä. Se lämmin höyry jotenkin auttaa ja tekee kakkaamisen helpommaksi. Itse kun vieressä vahtii niin pottakaan ei pääse kaatumaan kuumine vesineen ipanan päälle.

Mulla alkaa tää pahoinvointi vain kasvaa... jouduin äsken nousta ylös koneelta ja juosta vessaan oksentamaan kun tuli niin hirveä kuvotuksen tunne. Ei varmaan kukaan arvaa mistä on kyse... toinen lähimmistä työkavereistani jo kysyikin, että " no ootko sä nyt maha pystyssä" , virnistellen tietysti. Mahtavaa... en nyt kuitenkaan ihan vielä haluaisi asiasta puhua, kun viikkoja on vasta 8+3 ja kaikki on periaatteessa vielä mahdollista.

Tänään täytyy tukkia itsensä tuhannen muun kanssa ruokaostoksille markettiin. Kauankohan sielläkin saa pyöriä ennen kuin ostokset on tehty ja kaikki joulun tarvikkeet on kasassa, phuuh... Joulun siivoukset on edelleen tekemättä mutta kaipa se joulu sieltä tulee ilman himosiivousta ja laittamistakin.

Vielä huominen päivä töissä ja sitten pääsee joulun viettoon. Mitenkähän sitä saa itsensä motivoitua ja painettua ajatuksensa töiden tekoon vielä huomisen ajan... Tai kai sitä saa jo aaton aattona vähän lusmuillakin vai mitä?:)

Vierailija
10/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kerkee äkkisilteen kirjoittamaan kuulumisia kun kuopus nukkuu tovin vielä päikkäreitä. Tänään aamulla kauheella kiireellä tyttö eskariin ja sieltä pojan todistusten jakoon. Ja sitten ruokakauppaan. Ihmeen vähän oli aamusella kaupassa ihmisiä. Taitavat olla vielä tän päivää suurin osa ihmisistä töissä.

Nyt olis ruoka ostokset tehty. Huomenna kinkku uuniin. Kuusi haetaan vielä tänään ja tuodaan sisälle huomenna sitten koristellaan kuusi ja tehdään pikku siivous.

Oireita ei edelleenkään ole. Hyvä näin niin pystyy nauttimaan jouluruuista. Hyvät joulut kaikille elohiirille perheineen.

Puuhis, Lapset + Kirppu 6+5

Vierailija
11/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä uskaltaudun nyt tännekkin pinoutumaan, kun lapsettomuuspuolen pinossa on inhottavaa muita kohtaan leijua taivaan tuulissa, kun toiset ei saa sitä tunnetta kokea.

Meillä siis takana hedelmöityshoitoja ja nyt viimeisin toi toivotun plussan, toivottavasti pysyvän.

Päätin että nautin nyt ja murehdin sitten jos sen aika tulee.

Varmaa ei ole, onko masussa 1 vai 2 matkalaista, mutta itse epäilen yhtä. (2 Pakasteesta otettua ukkelia kuitenkin siirrettiin, on tämä maailma ihmeellinen paikka,että tuollaiseen pystytään).

Olo on jokseenkin hyvä. Ainoa ero entiseen on, että kahvia en ole muutamaan päivään enää juonut, enkä kaivannut, mutta sitruunateehen olen jäänyt koukkuun. Joulukonvehdit saa olla laatikoissaan ihan rauhassa, se on onni että niitä en himoitse, koska olen myös diabeetikko ja nyt pitää olla erityisen tarkka noista sokereista.

Kaikille hauskaa päivän jatkoa ja hyvää oloa=)

Lilli rv4+5

Vierailija
12/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt uskaltauduin minäkin mukaan ja kyllä vähän tuo joulu ja kaikki jännittää. Mulla on menossa suunnilleen viikko 8, en ole vielä käynyt neuvolassa, mutta vikat menkat oli 31.10.05 ja ne jotenkin vaan sitten jäi! = ) Väsyttää aika paljon ja on sellainen kuvotus päällä. Ei kuitenkaan hirveen paha olo. Iltaisin vähän itkettää ja suututtaa, mutta muuten menee ok. Menen yksityiselle ultraan 12.1. ja neuvolaan sen jälkeen... Onko jouluna jotain ruokia, mitä tulee välttää?

Vierailija
13/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni muukin on tehnyt, olen seuraillut tässä duunien ohessa teidän viestejänne ja hämäännyin hetkeksi kun " elolintuset" ryhmä olikin kadonnut. Mistähän tämä äkillinen nimen muutos johtui?

Mulla on menossa rv 7+3 ja alustava laskettu aika olisi sitten 7.8. Meidän perheestä löytyy yksi lapsi jo ennestään. Hän kylläkin lähentelee kovasti jo murkku ikää. Poika täyttää nimittäin helmikuussa 12v. Kyllä tuntuu että edellisestä raskaudesta ei muista enää juuri mitään. Ihan eka kertalaisen fiilikset siis =). Pitkän harkinnan takana oli tämä raskaus, koska tosiaan poika on jo tuossa iässä ja nyt lähdetään taas koko " rumba" alusta uudestaan. Älkää käsittäkö väärin, kyllä tämä on todella toivottu raskaus ja onnellisia ollaan tämän johdosta. Ihminen vaan tuppaa tottumaan tiettyyn mukavuus tasoon kun muksut kasvaa ja osaa jo hoitaa ison osan asioista ilman äidin apua =).

Miehen perhe tietää jo asiasta, mutta omille vanhemmille kertominen tekeekin jo vähän tiukkaa. Saattaa olla pienoinen järkytys kun eivät osaa tätä odottaa ollenkaan...hih.. Jää nähtäväksi kuinka käy. En silti viitsi ihan jouluaattona pommia pudottaa vaan odottelen vaikka tuonne uuden vuoden tienoille tämän kanssa.

Oireista; Jatkuvaa kuvotusta on ollut nyt tämän viikon ajan. Ennen söin töissä päivän aikana vain pari leipää. Nyt se ei kyllä riitä mihinkään. Tälläkin hetkellä nälkä kurnii ja kohta oksu lentää... Täytyy alkaa varautua jatkossa vähän paremmin eväin. Illalla on ollut todella kylmä ja ihan tulikuuma suihkukaan ei tunnu siihen auttavan. Paino on ennallaan toistaiseksi ja mitään turvotuksiakaan ei ole ehtinyt tulla. Terkkuja kaikille odottajille! Laittakaahan kuulumisia tulemaan =).

Vierailija
14/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiemo homma että aloititte uuden päiväpinon. Tosiaan menee tovonen kun selailee että mitä on ehtinyt lukea.

Huominen päivä vielä töissä ja sitten joulun viettoon ja tuonne jouluruuhkaan joutuu lähtemään ajeleen...

Siinämielessä hyvä että menee muualle aatoksi, niin eipä ole tarvinut täällä ressata joulusta juuri mitään..,. ei kyllä ole huvitttanut pätkän vertaa...

Töitten jälkeen yleensä väsy iskee....

Onko tavallista että tuo yökötys alkaa jo jopa heti rv 4:stä? Jostain kuulin että on pahimmillaan rv 7 aikoihin...

Onko muilla rinnat turvonneet heti alku r.viikoista, kun itellä tuntuu että täytyy vaihtaa kohta kuppikokoa kun kiristää aika ikävästä?

Just miehen kanssa puhuttiin tuosta jouluna kertomisesta, kun aatelitiin ensin että ei kerrota ennen kuin ensi vuoden puolella... Mutta entä jos tosiaan se yökötys alkaa pöydässä ja viiniähän on aina tarjoiltu, enkä ennen oo kieltäytynyt joulunaikaan.... NIIn päätettiin että mekin kerrotaan aattona vaikka alussa ollaankin..

Mutta miten ois hyvä asia paukauttaa? Meillä anoppi on painostanut meitä jo viimeset kolme vuotta ja varmaan luopunut jo toivosta asian suhteen (ollaan 30 ja anoppi teki miehen 19v.)

Se ei varmaan ees usko jos sanoo, että ei kiitos viiniä, meille tulee vauva =)

Miehen porukoille tämä on kyllä jymy yllätys, koska on heillekin eka lapsen lapsi, mutta omille vanhemmille ei varmaan niinkään koska siskollani on jo viisi =)

Niin ja tuosta tunteilusta sinä hetkenä kun kertoo... mulla tuli jos tippa linssiin kun joku siitä ees mainitsi (ei kait tunteet herkässä =)

No tulipas tuota tekstiä, jatkakaahan joku muukin.

Vierailija
15/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla vielä viimeinen yövuoro tänään ja sitten lähdemme kullan kanssa suomeen joulunviettoon, ihanaa! Mitenköhän pystyn salaamaan tilani, kun meillä aina ystäväporukan perinteiset joulupäivä karkelot ja ne ei ole alkoholittomat:) Kyllä siellä porukka arvaisi heti jos mä en mitään juo...ei ole ollut tapana:). Taidan tyhjentää pari siideripulloa ja laittaa alkoholitonta tilalle, niin ei tarvi selitellä selaaista, mikä ei kuitenkaan mene läpi:). Oma perheeni tietää, kun jollekin oli pakko saada kertoa, muuten olisi pää hajonnut. Oireet on vähäiset, nippailua ja painontunnetta alavatsalla, hiukka omituiset tissit. Totaalisen väsynyt olen, mutta se on luultavasti kolmivuorotyön tulosta. Oikein ihanaa joulun aikaa kaikille!

tähtinova 5+0

Vierailija
16/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, meinaa stressi iskeä. Mies on sopivasti saanut jonkun karseen mahataudin itelleen ja on kaks päivää ollut ihan veto pois sängyssä/sohvalla pötköttämässä. Joten koko joulu jää mun vastuulle. Tänään kävin ostamassa kuusen, eilen leivottiin piparit, illaksi viel siivoilua ja joulutorttujen paistoa. Yöksi laitan kinkun uuniin, kun huomenna oon töissä... Mut kaipa se siitä...

Mii: Toi villalankajuttu oli aika hyvä idea! Me ollaan tehty mummoille ja papoille " lahjakortit" , jotka kirjekuoristaan saa avata vasta jouluna. Niissä lukee sitten että " oikeuttavat" lapsenlapseen, jota odotellaan syntyväksi elokuussa...

Liliane 5+1

Vierailija
17/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin niin pitkästi tarinaa äsken, mutta se ei ikänä päässyt tähän ketjuun, kun antoi sitten virheilmoituksen.. :(

Oli paljon asiaa myös kielletyistä ruoka-aineista, kun joku niitä kyseli..

Tässä lyhyesti:

Maksaruokia vältettävä raskauden aikana korkean A-vitamiini- ja raskasmetallipitoisuuden vuoksi.

Liha, broileri ja kala tulee kypsyttää hyvin kauttaaltaan..

Haukea ei lainkaan raskauden eikä imetyksen aikana.Itämeren isoa yli 17cm:n silakkaa ja Itämerenlohta max.1-2krt/kk.Ja rajoitetusti sisävesien suuria ja vanhoja petokaloja (ahven, kuha, made)

Tyhjiöpakattua, graavisuolattua, kylmäsavustettua kalaa ja mätiä ei suositella listeriavaaran takia

Samasta syystä vihannekset ja juurekset tulee pestä ja kuoria.

Pastoroimatonta maitoa ja siitä valmistettuja home- ja tuorejuustoja vältettävä myös listeriavaaran vuoksi..

Siinä lyhyesti, mihin nyt yleisesti voi törmätä joulupöydässä..

Vierailija
18/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saatiin nuo tuonne..

Lyhyesti vielä oma napa:Väsyttää, ällöttää ja nälkä!!!

Väsymys on kertakaikkiaan hirveää..Voisin nukkua ihan täysin 24/7.Olo on ihan siedettävä heräämisen jälkeen n. puolisen tuntia, sitten alkaa väsymys ja kuvotus..

[color=red]JOULUSTA:[/color]Joulua odotellaan täälläkin.Valmisteluja ei ole juurikaan tehty, mä kun jään yksin kotiin, mitä nyt anoppilassa käydään aattona katsomassa pukkia ja syömässä..Ukko lähtee töihin ja poika lähtee isänsä kanssa joulun viettoon toisaalle.. :(

Joulupäivänä sit poika tulee takaisin ja mä menen sen kanssa käymään mun vanhemmilla..Siinäpä joulua riittävästi tälle olotilalle..

Eniten odotan pojan ja miehen ilmeitä, kun avaavat lahjojaan..

Miehelle ostin pari kirjaa..Toinen on Juoppohullun päiväkirja-sarjaan kuuluva raskausarpia (aika osuvasti)..On muuten aika hillitön sarja.. :)

Ja toisena ostin Reijo Mäen vareksen Huhtikuun tytöt..

Lähinnä haluan nähdä mitä se tuumaa tuosta ekasta kirjasta..

Nyt on taas maastouduttava tuonne sohvan nurkkaan..

[color=red]HYVÄÄ JOULUA!![/color][color=green]kaikille!!!!![/color]

pikku_ruu & möttönen rv 8+0

Vierailija
19/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule olen joskus paininut saman ongelman kanssa vanhemman poikani myöten.....meillä auttoi oikea istuma asento. Eli jalat ei saa roikkua (jos käy jo pöntöllä) peräruiskeet ja kaikki koettiin , lääkärissä käytii, pellavan siemeniä syötin, luumut, kaurat ja ihan kaikki!!!!!!!!!!!!! Toivottavasti saatte sen " ongelman" pois.....muistan , olin siis aivan kauhuissani kun jouduin monta kertaa käsin yksin kertasesti repimään sen kovan ulosteen suolesta pois, kun suoli oli jo niin täysi että yök...ja voi sitä huutoa ja parkua.....taisin itkeä itsekkin.

HYVÄÄ JOULUA TEILLE!!!!!!!!

Vierailija
20/25 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tännekkö munkin pitää tulla...=) plussasin tänään...jipii ;)

eli la ois 27.8