Apua! Miten pestään lavuaarista se ylivuoto-aukko??
Oon taistellu pulloharjalla, vanhalla hammasharjalla ja vaikka millä sitä pinttynyttä likaa vastaan mutta ei:( aukon sisukset oysyvät paskaisena!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Työnnä peenis sinne, työnnä!
Ei sitä laiteta mihinkään pieneen p++++seen koloon.
Tein tutkimusta intternetissä palstan ehdotusten pohjalta. Esitetty uuninpuhdistusaine oli biilteemassa natriumhydroksidi-vesi seos. Samaa natrium hydroksisi-vesi seosta löytyy viemärin aukaisuun tarkoitetuissa pulloissa.
Josko kokeilisi viemärin puhdistukseen sitten ihan viemärin aukaisuun tarkoitettua ainetta :)
Olipa taas monimutkaista ;)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkälle viemäriputkessa ajattelit jatkaa sitä puhdistusta? Mites noi lattiakaivoista alkavat putken päät? Riittääkö sulle pulloharjan varren mitta vai jatkatko? Kait nostat vessanpytynkin paikoiltaan, jotta pääset puhdistamaan ne näkymättömät paikat vesilukosta kunnolla.
Tämä! En ole ikimaailmassa kuullut että kukaan puhdistaisi lavuaarin ylivuotoaukkoja pintapuolista kummemmin? Ihan uskomattomia neurooseja joillakin. Mitä aloittaja pelkää, onko pöpöfobia rassulla? Parempi vain tilata uusi allas ja putkari jos noin pelottaa.
se lika voi olla kalkkia ja silloin lähtee etikan ja soodan sekoituksella
Itse sain karheat lattiakaakelit pinttymistä pestyä uunin ja grillin puhdistusaineella. Sen kun antaa vaikuttaa, irrottaa hämmästyttävän hyvin. Markkinamies on tehnyt joka hommaan eri aineet, mikään ei estä tuota kokeilemasta ylivuotoaukkoon.
Cillit Bang tai jotain vastaavaa vaahtoa suihkuttaa reilusti siittä pikku aukosta ja antaa vaikuttaa 15-30 minuuttia. Sitten suihkuttaa kuumaa vettä perään. Toista tarvittaessa 2-3 kertaa. Ainakin mulla on toiminut.
Uppista. Olisiko muitakin kokemuksia?
Käytä Tops-puikkoa ja uusinta sähköhammasharjaasi.
Hammaslääkärissä oli suorastaan musta aukko. Tuskin ihan äsken siivoojan rätti koskettanut.
Työnnä peenis sinne, työnnä!