Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~~_P_U_O_L_U_K_A_T_ ~~~~ torstaihin

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Siskot hyvät, jos ei nyt enempää sitä mun miestä parjattas, alkaa tulla jo paha mieli... Se on kuitenkin se ihminen ketä eniten rakastan tässä maailmassa!

[b]GALTSU:[/b] No voi voi... Miksi se plussa nyt vääränä päivänä tuli...?! Otan osaa =o( Mites sielä, kun sinäkin tunnut niin paljon itkevän, mitä reaktioita se miehessäs herättää? Ei meilläkään ennen vauvakuumetta ollut suhteessa ongelmia, mutta kyllä se aika hyvin on tulehduttanut suhteet. [b]MIITSU[/b] sanoi niin hyvin että kopioin sen vielä tähän:

Eli ensin pitäs keskittyä siihen suhteen parantamiseen. Vauvakuumeiselle se ei ihan helppoo oo kun mielessä pyörii vaan se vauva.

Ja kuten [b]Miitsullakin[/b] meilläkin mies sanoo kiukuspäissään asioita mitä ei tarkoita. Me ollaan hyvin erilaisia tappelijoita miehen kans: mies joko mököttää tai jos oikeen kovasti suuttuu niin sitten ne harvat sanat on jotain tosi tosi kurjaa mitä ei välttämättä sitten tarkotakkaan, minä taas huuan ja heittelen tavaroita...

[b]MIITSU:[/b] tuskin se mies on mihinkään lähössä! ;o) Eiköhän senkin suostumuksella ollut muukin tarkoitus kuin saada sut hiljaseksi... SINÄ oot saanut sen pehmenemään!

Mitä pitikään vielä sanoa... Siitä ehkäisymättömästä kuukaudesta, tietenkin sekä minä että mies tiedettiin se että se masentaa mua sitten kun tämä aika on ohi, no onneksi mies on sentään sanonut että jos ei nyt 2 oviksen aikana onnistuta niin varmaankin voiaan sitten kesällä alottaa sen verran aikasemmin yritys, eli loppujen lopuksi siinä välissä olis vain *laskeskelee sormillaan... helmi, maalis, huhti...* ehkä noin neljä kuukautta! No niin nyt menin taas asioiden edelle! Se ongelma tässä suhteessa myös on että minä aina etukäteen suunnittelen nämä kaikki, ja kun mies antaa vähän vihreää valoa niin minä alan yötä päivää suunnittelemaan asioita... ja mies kun haluais että kaikki menis omalla painollaan...

No joka tapauksessa eilinen oli mukava päivä, ja nyt on taas huippuhyvä mieli. Mies oli eilen töissä aamuseittemästä puoli kymmeneen illalla ja kun olin illan yksin niin kyllä siinä kerkes jo tulla KAUHEA IKÄVÄ! Ei meillä mies lupauksiaan kovin herkästi peru joten kyllä luottavaisin mielin taas, mutta en aio puhua asiasta enkä kinuta mitään. Eilenkään en puhunut mitään mutta vähän lypsin niin sain yhden vauvajutun, kun sanoin muutaman kerran että " Kauniita unia" niin vihdoin mies ymmärsi vastata että " Valtterin kuvia" ...

Jotta MUISTUTATTE TAAS sitten lähellä huhtikuuta etten ala intoilla niistä kihloista, meillä kun on jo viime kesänä sovittu kihlapäivä joka on siis huhtikuun alussa. Nyt en aio puhua asiasta mitään ja toivon mukaan mies ottaa sen sitten puheeksi lähempänä huhtikuuta...

No tulipa taas pitkä viesti...!

Mukava kuulla [b]ACEITUNASTA[/b], harmi vaan ettei asiat oo siellä edistyneet. Ja myös [b]ELLEENI:[/b] tuo n tyypillistä miehiltä että kaiken pitäis olla täydellistä ennen vauvailua. Jossain lehdessä oli joskus juttu siitä kun oli ootettu että talo on valmis, velka maksettu jne jne ja sitten lopulta eivät saaneetkaan lapsia ja kuinka katkeria heistä (naisesta etenkin) tuli. Tuommoinen juttu pitäs luetuttaa miehillä!

[b]NEITINOKKONEN:[/b] Minuthan saa varmasti helposti houkuteltua alennusmyynteihin... Vaikka en tiiä kyllä onko hirveesti ostettavaa vaan ainahan se on mukava maleksia kaupungilla, kattella vaikka vauvan vaatteita...?!?

Mukavaa torstaita! Se on sitten enää [b][color=hotpink]KAKSI YÖTÄ JOULUUN!

Vierailija
2/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen sitten siltä Madamilta viestin: tytön toukokuussa v. 2009 ja pojan syyskuussa v. 2011. Ei näytä tuokaan sen paremmin pikaista raskautumista lupaavan. Voin siis unohtaa noilta toivon kipinän saamisen.

Hannelehan oli täällä jo pirteenä tekstiä keittänyt. Mulla ei taida tämän enempää nyt löytyä keskusteltavaa, piti rynnätä ennen miestä koneelle, kun sillä kestää aina niin kauan =)

-Thunderi-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle päivälle on kasaantunut ihan liikaa tekemistä; ostoksia, siivoilua ja pakkailua, huoh. Nostin jo imurin esille, mutta first things first;)

Kiva kuulla[b]Hannele[/b], että on jo parempi mieli! Kyllä se siitä taas *suurensuuri ja lämmin halaus* Tätähän tää on, ylä- ja alamäkeä vuorotellen. Välillä ollaan pää pilvissä ja jalat kymmenen metriä maanpinnan yläpuolella ja seuraavassa hetkessä tullaan alas niin että rysähtää. Tuttua on, voin vakuuttaa. Niinkuin tämäkin:

Hannele-81:

minä aina etukäteen suunnittelen nämä kaikki, ja kun mies antaa vähän vihreää valoa niin minä alan yötä päivää suunnittelemaan asioita... ja mies kun haluais että kaikki menis omalla painollaan...

Vielä kun oppisimme hillitsemään itsemme ja lennokkaan sekä ennen kaikkea toiveikkaan mielikuvituksemme niin paaaljon helpommalla pääsisimme. Mutta tärkeintä on nyt, että

teidän

kotona on rauha maassa, saatte viettää joulun sovussa ja hyvissä fiiliksissä.

Palailen myöhemmin paremmalla ajalla, nyt niihin prkl:n hommiin.

-Lillis-

Vierailija
4/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa! Oen tässä parannellut itseäni viisureiden poiston jälkeen ja viikonloppu meni siinä ja joululomalle lahdössä. Mies haki mut Oulusta. Ja muuten sitten olen koittanut tehdä jouluvalmisteluja. Toissa päivänä leivoin miehelle englantilaisen hedelmäkakun ja eilen hain viimeiset lahjat. Tämään pitäisi mennä katsomaan kummityttöä ja viedä joululahjat.

ELLEENILLE tervetuloa minunukin puolestani!

Ja kiva, että ACEITUNAkin pistäytyy seurassamma pitkästä aikaa! Harmittävasti miehesi ei ole lämmennyt vauvalle. :(

Meillä auttoi kun luetutin miehelläni syksyisen Hyvä terveys lehden artikkelin onko jo lapsen aika? Siinä oli asiantuntija keronut ne samat asiat joista itsekin olin miehelle jankuttanut.

GOLDA: Kiva kuulla, että te olette saaneet asiat järjestykseen!

LUUMUHILLO: Toivottavasti saatte asiat järjestykseen!

MIITSULLE tulee noita viikkoja kovaa vauhtia!

JJ: Hyvää äitiyslomaa!

HANNELE: Me mennään naimisiin täällä kotipaikkakunnalla.

Kehottaisin sinua vielä kerran punnitsemaan tuota suhdettasi mieheesi. Nimitäin minusta ei kuulosta ollenkaan hyvältä, että parisuhteessa toisella on kädessään valttikortit joilla kyykyttää toista oman halunsa mukaan. Tokikaan tämä ei ole millään muotoa kehoitus suinpäin eroamaan tms. Vaan että miettisit, mikä on parasta SINULLE!

(nänä olivat ajatuksia jotka minulle heräsivät kirjoituksistasi)

Joku en muista kuka kyseli mistä joulu tulee tms. joulukuusesta, valoista ja jouluruuista ja joululauluista tulee mun joulufiilis.

merineito

Vierailija
5/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta]Eilen en sitten enempää ehtinytkään netteileen. Kävin asioilla ja sitten vielä kaverilla kylässä. Ostettiin eilen joulukuusi, vaikka tarkotus oli, ettei osteta vasta kun ensi vuonna sitten. Tänään on sitten painuttava shoppaan kuusenkoristeet, latvatähti ja kynttilät. Eli lisää rahan menoa vaan...

[b]Kuinka moni tekee itse jouluruoan?[/b] On varmaan kysytty jo, mutta laitan uudestaan. Me tehdään ite jouluruoka ihan kinkusta ja laatikoista lähtien :) Eka kertaa koklaan nyt laatikoita tehä. Vähän jänskättää mitä saan aikaseksi ;)

[b]HANNELE:[/b] Minä se varmaan olin täällä eniten päätäni aukomassa ukostasi. Sorit siitä :( Yritän hillitä nyt kieleni, mutta se ei tarkoita että olisin mielipiteitäni muuttanut. [b]Merineidolla[/b] oli hyvät pointit tuosta toisen kyykyttämisestä. Se ei ole oikein :/ Sen vielä sanon, et ku mies huomaa, et saa naisen sormensa ympärille tuollasilla tempuilla, niin ei siitä ainakaan mitään hyvää seuraa. Alistaminen jatkuu ja tulee vieläkin isommat asiat kiristyksen alle... jos siis mahdollista, et asiat tuosta vielä isonee (vauva, häät jne). Kivaa kuitenkin, et olet taas oma pirtsakka itsesi! Ei tämä pino ole sama ilman sun kirjotuksia :)))

Tämä ihan yleisesti: Kannattaa joskus pysähtyä miettiin, et onko vaan jämähtäny suhteeseen ja tullut riippuvaiseksi. Sillä kun ei valitettavasti ole mitään tekemistä rakkauden kanssa...

Ja sitten teen juontiin, JJ 33+2+Tuuttis♥

ps. Merineito: eihän mulla oikeesti ala äippäloma kuin tammikuussa. Nyt vietän vielä ihan tavallista ylityövapaata ja huomenna sitten eka joululomapäivä :) Mutta vapaata joka tapauksessa!

Vierailija
6/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä sairastellut viikon verran ja muutenkin ajatukset olleet aivan hakoteillä näistä vauva-asioista, joten en ole täällä palstalla paljoa pyörinyt, nopeasti vilkassut silloin tällöin pinon läpi.

Tänään tuli kuitenkin ihania uutisia tekstiviestillä sillä aikaa kun mä kärvistelin hammaskivenpoistossa. Uusi pieni tyttönen tuli aamuyöllä sulostuttamaan mun kaveripiiriä. ja juuri eilen illalla kun puhuin tämän uuden äipän kanssa niin manaili et ensi vuodelle menee! taisi olla nopeaa toimintaa. ohho, nyt olen taas siin innoissani ettei taida työnteosta tulla mitään! harmi vaan kun multa varmaan tulokkaan näkeminen jää näiden sairastelujen kanssa vasta joulun välipäiville ettei vaan onnistu tartuttamaan pikkuista.

Nyt toivottelen [b][color=red]HYVÄT JA RAUHAISAT JOULUT KOKO KONKKARONKALLE[/color][/b]

ja palailen arkisen aherruksen pariin sikäli mikäli saan mitään tehtyä vauvahaaveiltani...

-luna

Vierailija
7/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruuista:

Itse teen piparit alusta loppuun. :)

Joulutortut valmiista taikinasta ja hillosta

Miehelle teen englantilaisen hedelmäkakun.

Imelletyn perunalaatikon teen itse. (oolannin helppo version)

Tänä vuonna kokeilen ekaa kertaa tehdä lanttulaatikkoa ja toista kertaa porkkanalaatikkoa. (yleensä ollaan ostettu laatikot kaupasta paitsi tuo imelletty perunalaatikko)

Maksalaatikko ostetaan valmiina samoin rosolli ja italiansalaatti.

Mä syön sen verran vähän tuota kinkkua joten olemme päätyneet ostamaan valmiita kinkkusiivuja. Joinain vuosina on kyllä paistettu pikku kinkkukin mutta sitä on sitten niiin paljon. Ehkä sitten kun perheessä on useampi kinkun syöjä palataan tuohon itsepaistettuun kinkkuun.

JJ: Ok! mä olin sitten pikkuisen etuajassa tuon toivotuksen kera. ;)

Otetaan toivotus uusiksi sitten myöhemmin.

Vierailija
8/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi plääh, mikä yö. Uni ei tullut millään, ja niinpä juttelimme miehen kanssa jonkin verran mm. raskaudesta. Kerroin tilastotietoja ja eläviä esimerkkejä siitä, kuinka hankalaa raskaus voi olla vanhana (lähipiirissä on yksi, jonka raskaus 35-vuotiaana oli aivan karmea).

En sanallakaan maininnut mitään vauvakuumeesta, latelin vaan faktoja. Hölmönä ajattelin, että se jotenkin vaikuttaisi miehen ajatuksiin siten, että se oivaltaisi ettei meillä ole koko elämää aikaa miettiä tätä asiaa. Mutta vielä mitä! Mies sanoikin, että " nyt kun kuulee näitä juttuja niin eipä kyllä enää innosta mikään lapsenteko" . Olin ihan että mitä helkkaria!!! ja sanoin että " niin kuin se nyt sua olis ennenkään innostanut" . Voi hitto että mua raivostutti!

Sen jälkeen olinkin sitten aika pahalla päällä. Mies (tapansa mukaan) nukahti ja minä pyörin sängyssä monta tuntia. Päähän kerääntyi kaikenlaisia kurjia ajatuksia. Rupesin miettimään, että miksi minä olen tässä parisuhteessa aina se, joka lähes joka asiassa joutuu olemaan aloitteentekijä? Minä teen aloitteet ja mies vaan tokaisee kaikkeen " katsotaan" tms. ja minä joudun jankkaamaan ja perustelemaan. Tämä koskee siis todella montaa asiaa. Olenkin joskus sanonut miehelle, että mietipä missä me oltaisiin jos minä en näitä aloitteita tekisi! Jos minäkin olisin yhtä päättämätön kuin mies, ei kyllä mitkään asiat etenisi mihinkään. Hullunkurista koko kuviossa on se, että lopulta mies on aina hurjan tyytyväinen niihin muutoksiin, joita minun aloitteestani tehdään! Esim. tykkää tosi paljon uudesta asunnostamme ja sisustuksesta.

Jotenkin otti viime yönä niin paljon päähän kaikki jutut, että tein sellaisen päätöksen, etten aio vähään aikaan tehdä minkänlaista aloitetta mihinkään asiaan tässä parisuhteessa. En aio puhua vauvoista enkä hääjärjestelyistä enkä yhtään mistään tulevaisuuteen liittyvästä.

En tee aloitteita seksiin enkä mihinkään muuhunkaan. Katsotaan kuinka käy. Mutta vähän veikkaan, että lopputulos ei kuitenkaan ole mikään " miehen valaistuminen" , vaan tod. näk. se ei ees tajuu mitään vaan elelee elämäänsä vallan tyytyväisenä.

Jouluruuista: me mennään joulunviettoon mun vanhempien luokse, jotka haluavat ehdottomasti kokata kaiken. Siihen ei pahemmin voi mennä söheltämään omia keitoksiaan, mutta toimin sitten apukokkina

:)

Vierailija
9/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Noniin, joulukakku paistettu ja ruissämpylät kohoamassa. Ihan extempore aloin leipoon, kun en keksinyt kummempaakaan tekemistä. Ompahan joulupöydässä sitten omatekoista leipääkin.

[b]Aceituna:[/b] Voihan rähmä! Jännää miten nuo miesten aivot oikein " toimivat" kun tuollalailla käänsi sun sanomiset. Ei ehkä tullut se sama pointti esille mitä sä hait. Kyllä meilläkin minä oon se aloitteentekijä useimmissa asioissa. Mies ois meillä tyytyväinen varmaan, vaikka koskaan mikään muuttuskaan. Mutta on onneksi ollut tyytyväinen kaikkiin mihin on mun aloitteesta suostunut :) Niinku nyt hyvänä esimerkkinä Tuutti♥.

[b]Hannele:[/b] En kai mä nyt sanonu liikaa mielipiteitäni? Ethän vaan suuttunu? Pyydän kyllä anteeksi x 100 jos loukkaannuit, en vaan mahda suurelle turvalleni mitään... toivottavasti et nyt mun takia lopeta kirjottelua!

[b]Merineito:[/b] Mä kans aattelin tänään iltapuolella tehdä laatikot. Meillä ei perunalaatikkoa oikein suosita, joten teen vain porkkana- ja lanttulaatikon. Rosollin teen kans ite ja pakko tunnustaa et oon niin rosollifani, et tehtiin sitä jo pari viikkoa sitten satsi :D Onko sulla tapana tehdä rosollille se vaaleanpunanen vaahto? Mä rakastan sitä!

Sämpylöitä kattoon --->

Vierailija
10/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä sählätessä visti keskiviikon pinoon... Laitan saman jutun tähän.

Aceituna: Mulla lähes kirjaimelleen samat fiilikset! Siis aivan vastaavia ajatuksia! Erona vaan se, että olen 28. Meille ei näillä näkymin tule vauvaa _ainakaan_ ennen kuin olen jo täyttänyt 30. :( Meilläkin jotkut mun ns. pehmennysjutut on kääntynyt mua vastaan...

Ei se ukko tajua kerta kaikkiaan... Sitten vielä kidutan itseäni miettimällä miten asiat olisi jos minulla olisi joku ystävieni miehistä, jotka ilolla toivottavat vauvan tervetulleeksi.

Piips *etsii sopivaa köyttä ja puuta...*

Vierailija
11/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piips: Vai että sellaista meininkiä teilläkin...Huoh, miten niiden ukkelien aivoitukset voivatkin kulkea niin eri reittejä! Ja miten VOI olla olemassa sellaisia miehiä, jotka ovat vauvakuumeisia?! Mun hulluna haaveena on, että jonain kauniina päivänä mies sanoisi haluavansa lapsen. Siis ilman että mä olisin painostanut tai edes ottanut asiaa esille. Että se kerrankin ihan itsenäisesti haluaisi tehdä aloitteen jossain tärkeässä ja isossa asiassa. Mutta turha toivo varmaan....tai no joo, ehkä tuo voisi tapahtua joskus kun olen nelikymppinen ja munasolutuotantoni on luokkaa yksi kpl vuodessa.

Mun miehellä on se miehille tyypillinen ongelma, että se ei pysty ajattelemaan kuin yhtä isoa asiaa kerrallaan. Tällä hetkellä sen ajatukset on täysin työnsaannissa: määräaikainen työ päättyi juuri ja kuukauden sisällä selviää, saako mies vakituisen viran. Ymmärrän kyllä, että asia mietityttää koska sillä on tosi suuri merkitys kaiken muunkin kannalta, mutta on silti vaikea käsittää miten ei voi lohkaista edes pientä osaa ajatuksistaan muuhun? Siis voisi sitä nyt edes POHTIA JA KESKUSTELLA esim. häistä, lapsista yms., eihän se ole vielä ole suunnittelemien lukkoon lyömistä tai mitään lopullista.

Vierailija
12/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta]Sämpylät onnistu hyvin :) Saas nähä pakottaako mies mut vuodelepoon loppuillaksi kunhan töistä tulee *heh* On nimittäin ollu tuota keskustelua, et mun ei kannattas ihan kauheena hössätä. Mutta minkäs teet, kun tykkään hommata ja nyt riittää energiaaki, kun ei tartte töissä huhkia.

Minne kaikki on kadonnu? Suututinko mä nyt Hannelen sitten lopullisesti ??? *painuu sinne missä pippuri kasvaa*

Vierailija
13/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]Ja hammaskin poistettu... Nyt ollaan lähössä joulun viettoon anoppilaan, joten

[color=hotpink][b][size=3]RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE![/size][/b]

[color=dodgerblue]Palaillaan sitten joulun jälkeen. Keskiviikkona olen taas töissä jotan pinoudun sitten sieltä!

PS. [b]JJ:[/b] Saat anteeksi =o)

Vierailija
14/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla mitään asiaa oon.. Ekaa ja toiseksi viimeistä joululoma päivää vietän kotosalla.. Siis on mulla aatto ja joulupäivä vapaata mut sitten heti maanantaina töihin.. :( Minä siis vierailen varmasti päivittäin pinossa.. :) Mitenkäs muut, ootteko nettipimennossa koko joulun ja uuden vuoden välisen viikonki?

Nyt vaihtaan vaatteita ja sit ukon kummityttöö kattoon..

Vierailija
15/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue] Joulusiivous on hoidettu ja sain miehen tekemään sen mun kanssa... Eipä kehdannu kieltäytyäkään kun sanoin että SAA osallistua....

Eilen sitten anoppi kysyi suoraan et ootanko vauvaa?? on jo pari viikkoa katellu ja nyt ei oo muutamaan päivään mua nähny joten masu oli kasvanu ihan vauvamasun näköiseksi ettei enää malttanu oottaa koska kerrotaa.... :) Hyvillään tuo tuntuu olevan!!

Viime yö meni sitten pyöriskellessä et jos vauva ei ookkaan kunnossa ja niin moni tietää jo.... pelottaa.. mutta päivällä ei tuntunu enää niin kamalalle... Jos oikein jännittää niin voi huomenna soittaa neuvolaan et kuuntelisivatko ees sydänääniä, sais joulurauhan.

eipä tässä kummempaa!!!

KAIKILLE OIKEIN IHANAA JA RAUHAISAA JOULUA!!!

NAUTTIKAAHAN STRESSITTÄ RUOASTA JA HYVÄSTÄ SEURASTA!!!

(täällä mä varmaan pyöriskelen kun kotona ollaan...)

Vierailija
16/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]

Hirmu kasan oon leiponut tänään ja se jouluruoka kyssäri tähän samaan... itse teen piparit alusta loppuun, valmistaikinasta tortut. ruokia ei tarvitse vielä itse tehdä kun äiti, mummo ja anoppi asuu kans mikkelissä, niillä on niin paljon ruokaa ett riittää meillekin...

kohta tulee vieraita kun miehellä on valmistujaisjuhlat, kuusenkin just koristelin, mut voi kökkö, tuntuu ettei se haise hirveesti. tänäänkin kun tultiin kotiin, niin ei paljoa kuusi tuoksunut.

Pikkupiruko se kyseli ett mites joulu-uusivuosi. mä pääsen ainakin koneelle koko ajan, kun kotona ihan ollaan. saa sit nähdä mitä uutena vuonna, täällä vai vihdissä??

Hannele: sori munkin puolesta kun ukkoas parjasin...

aceituna: tervetuloa takas, pattitilanne sullakin. Oon kans ihan varma ett mies ei huomaa mitään erikoista kun pidät tuota hiljaista, aloitteetonta aikaa...sellaisia noi äijän käppänät vaan on.

Meillähän toi viime viikon kriisi johtu just osittain vaan siitä, ett ukko sanoo kaikkeen ei...pkle en saa koiraa, en vauvaa, en asuntoa en edes keittiön pöytää, ei lähde mun kans reissuun, kork. ruotsiin... vituttaa kun se on sellainen jarru... vaikka asiat saatiin nyt sovittua, niin ei vielä ainakaan muutosta näkyvissä...

galtsu: sitä tarkoitinkin ett ei muutosta vielä vauva-asian suhteen tuon riidan jälkeen... kyllä toi ukko taitaa vähän luottaa noihin varmoihin päiviin, tai sit mulle kertomatta on vähän enempi lämmennyt vauva-ajatukselle, mut nyt en yhtään jankuta asiasta!!!

Pitänee joku kerta paremmalla ajalla laittaa teille infoa tuosta veriryhmä hommasta...

nyt vieraita kestitsemään...

Vierailija
17/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivotan jo nyt [color=red][size=7]HYVÄÄ JOULUA[/size][/color] kaikille Puolukoille! Erityisesti niille, jotka lähtevät reissuun viettään joulua. Muita näenkin sitten vielä täällä. Mekin ollaan siis kotosalla, paitsi et käydään iltasella anoppilassa.

JJ 33+2+Tuuttis♥

Vierailija
18/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että huomenna en enää koneelle ehdi, joten piti jo nyt tulla toivottelemaan kaikille teille rauhallista joulunaikaa. Palailen taas joulupäivänä tai tapanina viimeistään ja ensi viikolla olen taas täällä päivystämässä:)

-Lillis-

Vierailija
19/19 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulín ilmoittamaan eetä kotosalla olen joulun ja uudenvuoden ajan eli koneella tulee käytyä. ja ens viikolla oon myös yövuoroissa joten sillon vielä enemmänkin pääsen. mUtta täältä ei varmaan muita viikon alussa öissä, vai?

Nyt alkoi joululoma, ja sitä hyvää tekevää punaviiniä vähän maisteltiin. Ukkoa rupes väsyttämään joten nukkumaan tästä pitää mennä.

Mutta Rauhalliset joulut ja uuden vuodet kaikille jotka eivät täällä pyöri!!!!!!!

-thunderi-