Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaverin muija on aivan järkyttävä kana!

Vierailija
21.12.2005 |

Eikä mun mies tajua sitä ollenkaan. Ei siis ymmärrä ollenkaan, miksen ko. naista voi sietää, enkä halua koko parin kanssa olla missään tekemisissä. Nainen on todella paljon nuorempi, lapsellinen ja itserakas, oikea perheen pikku prinsessa. Ylimielinen ja puhuu vaan itsestään aina porukassa. Siis en nyt jaksa pitkään raapustaa asiasta, mutta uskokaa pois, ettei mitenkään pidetty ihminen.

Miten miehen silmät saa avattua, ettei se aina vänkäisi että mä tässä oon hankala? Oon yrittänyt ystävystyä tämän naisen (tytön) kanssa, mutta aina tulee kylmä suihku naamalle. En halua enää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin ei voikaan. :)

Vierailija
2/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, tähän mennessä olen tullut toimeen kaikkien porukassa pyörivien avo/aviopuolisoiden kanssa, ja ei, en ole koskaan teilannut ketään vain hänen ikänsä tai muiden sellaisten seikkojen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. viestiä, kun juuri jouduin tätä tyttöstä näkemään. Ikää hänellä siis on 20 ja vähän päälle, joten yli 10 vuotta nuorempi kuin me muut. Ja todellakin sellainen persoona, että taitaisi teiltäkin leuat loksahtaa samassa porukassa istuessanne.

Vierailija
4/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaan ;)

Mutta siis tosiaan miksi sinun pitäisi väkisin yrittää olla kaveri kyseisen naisen kanssa? Ei hän varmaankaan sinun hyväksyntääsi kaipaa ollakseen miehensä kanssa onnellinen. Asiallinen pitää tottakai olla, mutta ei nyt yliystävällinen pakolla :)

Vierailija
5/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän molempien hyvä ystävä meni naimisiin naisen kanssa, joka ei sovi porukkaan ollenkaan. On tosi älykäs ja hnkevä, mutta älyttömän itsekeskeinen. Saamme aina tavatessamme kuunnella monologeja hänen harrastuksistaan ja kiinnostuksen kohteistaan. Keskustelu ei suju edes niistä vaan hän todellakin puhuu yksin! Toisten asioihin ei kannata odottaa minkäänlaista kiinnostusta.

Olemme etääntyneet tästä ystävästä, mikä on harmi, koska hän on mukavimpia tuntemiani ihmisiä ja meille molemmille todella läheinen.

Vierailija
6/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet olisi vaan epävarma ja kateellinen siitä, että miehesikin kuolaa tätä nuorta lihaa... xD

Vierailija
7/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli arvaanko oikein, että sinua ap nyppii miehen kiusoittelu asiasta ja luulo, että olet kyseiselle, paljon nuoremmalle naiselle kateellinen. Kun oikeasti et vain kestä kyseisen ihmisen itsekeskeisyyttä ja lapsellisuutta...

Anna miehen luulla mitä luulee. Sanot vaan, että kyse ei ole siitä, vaan että et pidä kyseistä naista kypsänä ja mukavana. Eikä kaikista ihmisistä tarvitse pitää, kunhan tulee toimeen.