Minkä jäätelön haluaisit takaisin?
Minä haluaisin Midi-jäätelöpuikon. Kirsikan palasia ja suklaakuorrutus, nam.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Tutti frutti lipsi se olis hyvää!!
Tutti Fruttia mäkin kaipaan. Jotenkin vielä olen muistavinani sen omintakeisen maunkin.
Mega appelsiini-tuutti ja viennetta bisquit jäätelökakku, se jossa oli ihana keksijuttu siinä keskellä jäätelökakkua.
Vierailija kirjoitti:
Miami-tuutti kun tulisi takaisin. Ostin sen liki joka päivä, kun odottelin 80-luvulla linja-autoasemalla bussia.
Tää oli ihan huippuhyvä.
Sen kesällä 1989 kauppatorilla lokin nappaan rommirusintuutin jota ojensin silloiselle tyttöystävälle. Suhteemme loppui kiukkuuni jota karjuin täpötäydellä torilla. Neiti ei koskaan uskonut, että tuutissa oli kultasormus isoimmalla timantilla mitä rahalla ja luotolla kykenin maksamaan.
Olin tulossa vastaamaan just tuon saman jätskipuikon, mutta on toinenkin eli Mövenpickin munaliköörijäätelö. Siinä seassa oli sellaisia kahvinpavun mallisia suklaapalasia.
Aivan älyttömän hyvää mutta johonkin se vaan katosi kaupoista.
Ysärillä oli mustafa-jäätelöpuikko ja siinä oli harvinaisen hyvänmakuinen se lakritsi.
Päärynä-kinuskituutti, en muista oliko Valion vai Sun Icen?
Sun Icen jäätelöt muutenkin oli hyviä :P
Hei, joku muukin kaipaa Donnaa :D 90-luvulla oli paljon hyviä irtojäätelöitä, jotka syystä tai toisesta katosivat vain noin parin vuoden jälkeen. Donnan lisäksi mieleen ovat jääneet Sandy, Radio Banana ja XL.